אכלו ותרמו לילדים, מרקים חמימים לחורף, משקאות מפנקים, מסעדה חדשה שנפתחת  ואפילו המבורגרים מוגזמים לחלוטין. חדשות האוכל 

רגע לפני שנוציא את שמיכת הפוך מהאחסון, נצטייד במגפיים ונצא לדלג בין השלוליות, רשת בתי הקפה הגדולה בארץ "קפה קפה" משיקה תפריט משקאות חורף חדש ומפנק במהדורה מיוחדת. משקאות החורף החדשים:שוקולטה פינוקים שכולל שלוש שכבות לבן-חום-לבן של שוקולטה ושוקולד לבן בתוספת מרשמלו וקצפת מתוקה, קרמל בוטנים שכולל נגיעות של בוטנים מסוכרים וסיידר דובדבנים בטעם פירותי חמצמץ-מתוק ועם מקל קינמון. ניתן לשדרוג עם יין אדום. המשקאות יוגוש בכל סניפי הרשת

3d4fdc90-40c5-43da-bbc8-a2f512590ca2

מסעדת "קיוטו" מציגה תפריט עשיר ומגוון מנות ייחודיות וביניהן מרקים יפניים מסורתיים לחורף, מרק מנרוי- מרק על ציר דגים על בסיס שיטאקה וכרישה מוגש עם אטריות אודון ומוגש לפי בחירת הלקוח עם טופו טמפורה/שרימפס/ שרימפס טמפורה. מרק ראמן- מרק על בסיס ציר עוף יפני מוגש עם אטריות ביצים וביצה קשה, ומוגש לפי בחירת הלקוח עם מיסו ראמן ירקות/ עוף/ בקר/ פירות ים/ או ראמן גיוזה (כיסוני בצק יפני ממולאים בעוף וירקות). טווח מחירים- 28-58 ₪

7bd25067-947a-4a83-87c8-b164f13c5642

רשת Black ממשיכה לחדש ולרגש והפעם סדרת המבורגרים מיוחדים, גדולים ומפתיעים. המבורגרים עם תוספות לא נתפסות, שילובים של רכיבים וטעמים ממכרים המאפשרים לקרניבורים אמיתיים לבטא את עצמם ולא לעצור לרגע. בסדרה מגוון המבורגרים מבשר בקר טרי מוקפד שאינו מעובד. מוגש עם מגוון תוספות. לדוג': טירקס מטורף – המבורגר המוגש בלחמניית ביג במשקל 450 גרם, מוגש עם גבינת מוצרלה כפולה, חזה אווז, חלת בצל, ביצת עין,  ועוד , המנות מוגשות בכל סניפי הרשת גם הסניפים הכשרים זוכים לגרסאות ייחודיות ושילובים שונים וטעימים. לדוג: ספינאצ'י -לחמניית ביג עם ממרח מיונז חרדל, תרד מוקפץ, פסטרמה איטלקית עבה וטובה מוברשת במייפל, המון בצל מקורמל מעל ועוד.

t rex מטורף

ביום שישי ה-20.11, יום זכויות הילד הבינלאומי, עשרות מסעדות ברחבי הארץ ייקחו חלק במיזם חברתי ראשון מסוגו בישראל, "תיאבון לעזור" ויתרמו 10% מרווחי אותו יום למען ילדי אגודת כפרי הילדים SOS.  מטרת המיזם, אשר נעשה בשיתוף עם אתר האוכל המוביל בישראל2eat   , הינו להעניק ליום זה משמעות ולהפוך אותו מדי שנה ליום של נתינה למען ילדים הזקוקים להכרה, לתמיכה ולחיבוק חם מהחברה הישראלית. ביום זה הציבור מוזמן לאכול במסעדות המשתתפות בפרויקט ובכך להשפיע על סכום התרומה למען הילדים. בין המסעדות שמשתתפות במיזם עשרות מסעדות מובילות ברחבי הארץ וביניהם: רפאל, ARIA, קורדיליה, גארדן, מקלובר, ניני האצ'י, סוזאנה, כרמים, פרש קיטשן (סניף מתחם התחנה בירושלים), ליטל איטלי (שרונה מרקט), ננוצ'קה, הצוענייה, לחם יין והרשתות אלפרדו ואנגוס, מידיי יום מצטרפות עוד ועוד מסעדות למיזם.

לאחר שהחליטו, סיידא ורושפלד לפרק את השותפות, החליט עודד סיידא לפתוח מחדש את ביתו, להעניק לו שם חדש וקונספט מתאים לתושבי ואורחי השכונה.מעתה קראו למקום בלב השכונה "קפה מייסון"  בו תוכלו למצוא קפה משובח, כריכים וסלטים מגוונים ועשירים, מוצרי קונדיטוריה ייחודיים, מוצרי מדף מהמומחיות המוכרת והפופולארית של סיידא והפתעות עתידיות.סיידא, בהמון מחשבה, יצירתיות ואהבה, שם דגש בהקפדה על טעמים מדויקים וחומרי גלם איכותיים, טריים ועונתיים והכל באווירה שמחה ונגישה.

http://www.soschildren.org.il/news/israel/childrens-rights-day-2015

 

24 הערות

להשאיר תגובה