ירושלים בראשון לציון, מנות חדשות באגאדיר וקוקטיילים לכולם בגרג. חדשות האוכל

המושג surf 'n' turf, מנות המשלבות חומרי גלם מהים ומהיבשה, הוזכר לראשונה בגיליון 'לוס אנג'לס טיימס' ב-1961. מנת הויטלו טונטו הידועה המורכבת משילוב של בשר עגל קר ורוטב טונה, נולדה בחבל לומברדיה שבצפון איטליה. בכל מקרה,  בין אם מקורות המנה במטבח הקליפורני, או בכל מקום אחר ברחבי הגלובוס, מדובר בשילוב מנצח. השף יובל פכלר ממסעדת SALVA VIDA יצר תפריט surf 'n' turf יצירתי שיוגש במהלך חודש פברואר, לצד התפריט הקבוע.  בין המנות בתפריט::סקאלופס עם פיזלי (רוטב אפונה ופרושוטו), קראמבל פרושוטו ואפונה טרייה. – 84 ש"ח קלאמרי עם צ'וריסו ברוטב רומסקו (פלפלים ואגוזים), בצל שרוף, תפו"א אפוי ותרד – 78 ש"ח ועוד.

סקאלופס ברוטב פיזלי של אפונה ופרושוטו תפריט ים יבשה בסלבה וידה

רשת קפה רוטשילד מרעננת את התפריט הרשתי עם ארוחות בוקר מפנקות וחדשות שיעניקו לסועדים חוויה מרעננת עם שילוב טעמים וסגנונות שונים: ים תיכוני לצד צרפתי מסורתי. שתי מנות חדשות שנכנסו בגזרה זו לתפריט הינן:"ארוחת בוקר ים תיכונית זוגית" הכוללת: ביצים לבחירה (עין/חביתה/מקושקשת), לחם שום, פוקצ'ה, שמן זית ובלסמי, שום קונפי, טחינה, זיתים מתובלים, מטבל סלסה עגבניות רעננה, גבינת שמנת, מאפה פילו אישי, סלט ירקות קצוץ ושתייה חמה וקרה לכל סועד.ארוחת "קרוק רוטשילד" שכוללת: קוראסון חמאה במילוי ביצת עין, סלמון מעושן, גבינת שמנת, פלפל קלוי בתנור ובצל ירוק. מוגש עם סלט אישי ושתייה חמה/קרה.

קפה רוטשילד צילום אפיק גבאי (10)

סדרת אירועי 'שאון חורף' ביוזמת המחלקה לאירועי הצעירים בעיריית ירושלים שנפתחה בתחילת החודש מזמינה את הקהל הרחב ליהנות מאירועים קולינריים בימי שני הבאים של חודש פברואר.

20.2.17 מתחם שלומציון: סדנת יין של יקב גבעות:מסעדת גבריאל עורכת סדנת יין וטעימות של יקב גבעות, במהלכה יוכלו האורחים להזמין את היין בכוס או בבקבוק במחירים מוזלים משמעותית. במהלך הסדנה תוצע ארוחה מפנקת בת 3 מנות (ראשונה עיקרית וקינוח) במחיר מיוחד של 149 שקלים לסועד. בשעה 20:30-22:00 האורחים ייהנו ממוזיקת פלמנקו של צמד נגני הגיטרה- אופיר עטר ויהודה שוויקי.

איפה? מסעדת גבריאל, בן שטח 7, בין השעות 19:00-20:30, כשרות מהדרין להזמנת מקומות: 054-3366628/02-6246444

מבצעים מיוחדים ב-20.2.17:

החומוס הסורי : מנת חומוס ב- 18 ₪ במקום 23 ₪. כשרות למהדרין ירושלים.

Bell Wood: כל הבירות מהחבית במחיר מיוחד של 20 ₪ בלבד, 1+1 על כל הקוקטיילים והצ'ייסרים. כוס יין ב20 ₪, 10% הנחה על כל תפריט האוכל.

מסעדת יאסיס – חגיגה יוונית: סט מזטים יוונים מתנה על הזמנת מנה עיקרית ב-7- ₪, 50% הנחה על מגוון הקוקטיילים במסעדה. כשרות מהודרת רבנות ירושלים.

תל אביב בר:  המבורגר 250 גר' + בירה מהחבית ב50 ₪ בלבד. לא כשר.

קפה קדוש: בית הקפה האגדי חוגג 50 שנה בתפריט קינוחים מיוחד לקהל הרחב בשאון חורף.

קפה קדוש, צילום אנטולי מיכאלו

רשת אגאדיר משיקה מנות חדשות ומרעננות, אשר ילוו לתפריט הקיים, ויהוו תוספת נפלאה לכל ארוחה.לצד המנות החדשות ולהשלמת האווירה, מוצע בכל אחד מסניפי הרשת תפריט אלכוהול עשיר הכולל מגוון קוקטיילים במחיר אטרקטיבי של 29 ₪ בלבד. גולת הכותרת בתפריט הינה קציצת המבורגר עוף משובחת עוף אשר פותחה על פי מתכון ייחודי לרשת.  ההמבורגר החדש מספק חוויה לחובבי בשר העוף,לאלו הנמנעים מבשר בקר ולכל מי שרוצה לגוון ולהתנסות בקציצה חדשה ומפנקת- המבורגר עוף 180 גרם –מגיע ברוטב שומשום מתובל, חסה, עגבנייה, בצל, מלפפון. (44 ₪) ועוד.

אגאדיר צילום יעל ריבנאי

מסעדת "דלי אסיאתי" בהוד-השרון, הנחשבת למעוז הקולינאריה האסיאתית באזור השרון,  משיקה לראשונה תפריט "עונת-מעבר" ייחודי, המציע מגוון מנות חדשות על טהרת המטבח האסיאתי, אשר מצד אחד בעלות אופי חורפי ועשיר, ומצד שני משלבות חומרי גלם מרעננים המזוהים בעיקר עם הקיץ. כך למשל, מוצעת מנה כגון סלט שרימפס עם שרימפס בפייסט פלפלים צרוב על הפלנצ'ה, אבוקדו, אורוגולה, תפוז, אשכולית אדומה, בוטנים וצ'יפס קוקוס (53 ש"ח), או מנת קינוח מושחתת המחברת בין ה"חם" לבין ה"קר" – "באן ספיישל" – זוג באנס ויאטנמי מטוגן הממולא בגלידת וניל, קוקוס ברוטב פירות יער ושבבי קוקוס (42 ש"ח).

דלי אסיאתי_תפריט 2017, סלט נבטים, סלט שרימפס וסלט סינטה_צילום- אנטולי מי...

מתחם G סינמה סיטי ראשון לציון יארח 17 דוכני אוכל מקוריים משוק מחנה יהודה הירושלמי בחגיגה קולינרית ישראלית אותנטית. טעמי שוק מחנה יהודה במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון יתקיים בימים: ד'-ו' בין התאריכים: 1-3/3/17. בימים רביעי-חמישי בין השעות: 17:00-23:00 וביום שישי בין השעות: 9:00-14:00.

דוכן ממלכת החלבה בשוק מחנה יהודה צילום יחצ

רשת קפה גרג משיקה  תפריט קוקטיילים עשיר לשנת 2017,  המשתלב עם התפריט החדש המושק בימים אלה בכל סניפי הרשת והם מהווים  עולם של טעמים וחוויות מרנינות לחך, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים בהם: פירות טרופים (אננס, מנגו ומלון), נענע, תפוחים טריים, קינמון ועוד,  אשר עורבבו עם ג'ין, יין או וודקה במינון מדויק ומעברים תחושה של חופש ואתנחתא.

רשת קפה ביגה למון פינק 29 שח צלם_אסף לוי (Custom)

רשת אושי אושי סושי משיקה בימים אלה אתר הזמנות חדש ומעניקה 10% הנחה לכל המזמינים דרך האתר.  האתר החדש  יעיל וידידותי למשתמש. בכניסה לאתר מקלידים את כתובת המזמין והאתר מזהה באופן אוטומטי את הסניף הרלוונטי (21 ברחבי הארץ).  התפריט כולל תמונות של כל המנות וניתן לנווט ולבחור בין עשרות מנות של סושי, נודלס, אורז ומנות ראשונות.   לכל משלוח מצורף כרטיס גירוד Oshi Luck  ובו כל כרטיס זוכה בפרס התקף למשלוח הבא. כתובת האתר:  https://del.oshioshi.co.il/

יפן

אחרי שקמפיין F**K PLASTIC BOTTELS של חברת סודהסטרים בכיכובו של תור ביורנסון ("ההר") ממשחקי הכס שבר שיאי ויראליות, לוקחת החברה את המסר הסביבתי והבריאותי הנוגע למעבר לשימוש בבקבוקים רב פעמיים לשלב הבא, ומציגה פיילוט חדשני המשתף פעולה עם המסעדה הטבעונית 416, הממוקמת ברחוב הארבעה בתל אביב.המסעדה חברה לחברת סודהסטרים ותגיש ללקוחותיה גרסאות טבעוניות ובריאות של משקאות מוגזים שיוכנו על ידם מחומרים טבעיים. הבר העשיר במסעדה יכלול גם קוקטיילים שירקחו במקום, ויוגזו גם הם באמצעות בר משקאות מיוחד של החברה.

 

2 הערות

להשאיר תגובה