איפה תוכלו לאכול המבורגר עצום, מה השיקו בבית הגבינות וואיזו מסיבה משכרת מתככניים לכם ביאמי יאם. חדשות האוכל

רשת קפה לאביט loveat – החלה בשיווק  בקבוקי זכוכית של חליטה קרה של קפה בשם cold brew.ניתן להשיג בבקבוקים  בגודל של 250 CC במחיר של 15 ₪, עם חלב 16 ₪ ובקבוק גדול של חליטה קרה הביתה במחיר של 30 ₪

IMG-20160329-WA0011

בר הנקניקיות המוכר "פורט 19", עבר לאחרונה שיפוץ והתרחב לכדי דוכן סטריט פוד קרניבורי משודרג הפועל תחת השם  "פורט 19-MEAT SHACK". התפריט שהתמקד בתחילה בקולקציית נקניקיות שלמה הצטמצם לנבחרות ביותר, לטובת תפריט עדכני ומדויק של המבורגרים העשויים 100% בשר בקר טרי המוגשים עם ירקות שונים ותוספות קבועות.  לצד המנות התוספת הקלאסית של צ'יפס הבית. ההמבורגרים של פורט 19 MEAT SHACK עשויים משילוב מושלם של שפונדרה שמנמנה, אנטריקוט ונתח קצבים טרי. בין ההמבורגרים המומלצים: קצבים שוויצרי, פורט קצבים עטוף בגבינת אמנטל ושבבי בצל מטוגן; קצבים הוואי, פורט קצבים עסיסי עם גבינה כחולה ופרוסת אננס מתוק; קצבים ירושלמי, המבורגר עסיסי מבשר כבש עדין עם טחינה אדומה ולימון כבוש תוצרת בית. ההמבורגרים במשקל 200 גרם מוגשים עם קטשופ פלפלים, מיונז הולנדי אמיתי, בצל סגול, עגבנייה, עלי רוקט ומלפפון ומחירם נע בין 35 שקלים לפורט קצבים בסיסי, 38 שקלים להמבורגר עם תוספות ועד 63 שקלים ל"ענק הקצבים XXL" – המבורגר עסיסי במשקל 500 גרם. ניתן לשדרג לארוחה עסקית הכוללת גם צ'יפס ושתייה קלה בתוספת 11 שקלים בלבד.

a01f3798-ba38-4312-8e4d-658f17ed3b5c
טל רשבסקי פתח את "הניוקי שופ", מסעדה קטנה בפלורנטין לפני פחות משנה עם 5 סוגי כופתאות תפוחי אדמה מושלמות ברטבים שהתחלפו על בסיס יומי. לאור הביקוש, טל הרחיב את התפריט עם מספר מנות פתיחה מהנות, פסטה טרייה וספיישלים יומיים שיתחלפו, על פי ההשראה וחומרי הגלם הזמינים לעונה. את הפסטה הטרייה, טל מכין במקום ומשדך לה מבחר ירקות טריים, שמן זית או חמאה, יין לבן ועוד דברים טובים. בין מנות הפסטה המומלצות : פסטה בחמאת לימון, עגבניות ויין לבן (40 שקלים), פסטה אלי אוליו שום, שמן זית, וירקות מהדלפק (40 שקלים), פסטה ברוטב כמהין וחמאה עם ביצה עלומה, קרם פרש ובזיליקום (63 שקלים) ועוד. בתפריט החדש ניתן למצוא גם טורטליני ענוגים בעבודת יד במילוי מנצ'גו וריקוטה, עם מנגולד בחמאת לימון ועשבי תיבול (34 שקלים).

00802901-5811-422a-ace0-78c41b689e7e

אחרי שהנגישו את פירות הים להמונים במחירי לואוקוסט שווים במיוחד, יאמ-ים מזנון פירות הים בתל אביב עורך מסיבת ערק מקפיצה בחסות מזקקת הבוטיק ערק מצדה ממעיליא. המסיבה תתקיים ביום ו', 8.4.16 החל מהשעה: 12:00 ותכלול מנות פירות הים מהתפריט האהוב שבושלו בשלושת סוגי הערק, צ'ייסרים חופשי שיחולקו לאורך כל המסיבה, בין לבין ישמעו המבלים על תהליך הזיקוק המסורתי מפי בעלי המזקקה, ג'ריס חדיד, הרבה מוזיקה טובה ומצב רוח.

ff49795d-ac5d-4c54-b7db-935b5bd50b43

בשבוע שעבר נערכה ההשקה החגיגית לחנות הדגל של רשת הבוטיק "בית הגבינות" בקניון Gצמרת תל אביב.לרגל ההשקה נערכה סדנת בישול חד פעמית של השף שאול בן אדרת (התרנגול הכחול), שהדגים 4 מתכונים מקוריים על טהרת הגבינה. בין המנות: סלט סלק טרי עם גבינת סנט מור בורלה, גבינת פיקורינו צלויה בדבש, שקשוקת תרד בגבינת קשקבל ופסטת ארטישוק וגבינת גרוגונזולה. הרשת שקיימת כבר 20 שנה, מתמחה בייצור גבינות וסלטים על פי מתכון מקורי בלעדי, פילוט דגים במקום, מייבאת גבינות קשות ורכות מאירופה ומהעולם כולו ומציעה מוצרים משלימים כגון פסטות, ריבות ומטבלים באיכות הטובה ביותר. בית הגבינות מתהדר בגבינות גורמה יוקרתיות, כדוגמת גבינת גרוייר 1655 השווייצרית, דליס דה בורגון הצרפתית, לצד גבינות מקומיות כמו גבינת עיזים עם פטריות כמהין, מבחר עשיר של גבינות רכות וכחולות וגבינות בייצור עצמי בטעמים חדשים וייחודיים לרשת.  בנוסף הבוטיק מציע מעדניית סלטים עשירה על פי מתכונים מקוריים.

בית הגבינות קניון G צמרת תל אביב צלם רפי דלויה

מסעדת הטאפאס החדשה, מובידה (MOVIDA) של השף קובי קטני, היא המסעדה היחידה בירושלים המציעה מנות שף מהמטבח הספרדי וחוגגת את תחילת האביב בירושלים והחל מה-2.4 תפתח בצהריים בימי שישי ושבת.שף קובי קטני: "האביב בירושלים היא עונה קסומה, עם ריחות רעננים, צבעים משגעים ומזג אויר מושלם. אני נרגש להזמין את כולם למובידה וליהנות מהאביב הירושלמי, באווירה ספרדית ייחודית, עכשיו גם בימי שישי ושבת בצהריים".

Daniel Elior photography מבחוץ לבפנים

"מזל טלה", מוותיקי ומובילי ענף האירועים  בישראל, הודיע היום על הצטרפותו של השף אבי ביטון כשף ראשי. עמית קאופמן,  מבעלי "מזל טלה" אמר היום:״אבי ביטון הוא מהשפים המובילים בקולינריה הישראלית. הוא מייצג את הערכים שמובילים את מותג "מזל טלה"- מצוינות, מקוריות, חדשנות והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. אנו משוכנעים כי סגנון הבישול הייחודי שלו  יתקבל בסקרנות ואהדה בקרב קהל הלקוחות הוותיק והנאמן שלנו. 

רשת  JAPAN JAPAN השיקה את מועדון הלקוחות החדש שלה, במסגרתו שלל הטבות שיעשו לחברי המועדון הכי טוב בבטן. במיוחד לחודש אפריל ניתן להצטרף למועדון החברים בעלות של 19.90 ₪ ולהיות חלק ממשפחה שתפנק אתכם בכל אירוע מיוחד ובכל חג. חברי המועדון יוכלו להנות במסגרת מועדון החברים :מ- 25% הנחה על ארוחות בימי הולדת וימי נישואין, בכל יומי ראשון 1+1 על תפריט הסושי ובימי שלישי 1+1 על כל מנות הווק. בימים שישי ושבת (ובהתאם לפעילות הסניפים) חברי המועדון יוכלו להזמין אורחים ולארגן קייטרינג שווה במיוחד עליו יקבלו  15% הנחה. המבצע תקף בכל חודש אפריל , ניתן להצטרף למועדון טלפונים או עם הגעה לאחד מסניפי הרשת

קריספי

תגובות

להשאיר תגובה