במסעדת אבראג' ביפו העתיקה חוגגים השנה את פורים בגדול, במסיבת תחפושות פורימית עד השעות הקטנות של הלילה, עם פרסים לתחפושות המקוריות, כשמלצריות וברמנים מחופשים מגישים לאורחים תפריט עשיר בפירות ים ובשרים ושתיה כיד המלך, עם מוסיקה לריקודים מכל הזמנים והרבה מצב רוח, כי חייבים להחזיר את השמחה והחיוך ליפו העתיקה. אבראג', כיכר קדומים 6, יפו העתיקה, טלפון: 03-5244445 http://www.abrage.co.il/he/home/

אחרי שהצליחו להנגיש להמונים את פירות הים שהוגשו עד כה כמנה יקרה במסעדות רבות, ואחרי שהציעו אותם במחירי לואקוסט שווים במיוחד, מביאים אלינו ניר ארז וליאת סבן הבעלים של "יאמ-ים", מזנון פירות הים החדש שנפתח לאחרונה בתל אביב בקונספט של מזנון מהיר את הדבר הבא בתחום פירות הים. לראשונה בארץ הם משיקים את "יאמבורגר", מנת המבורגר ייחודית מבשר סרטנים. מדובר ב "יאמבורגר",  200 גר' קציצת המבורגר עשויה במקום, מ – 100% בשר סרטנים איכותי עם תבלינים מיוחדים, מוגשת בלחמנייה עם רוטב איולי ביתי, עלי רוקט, עגבנייה ובצל מקורמל, לצד צי'פס מתובל.  מחיר המנה 52 ₪. המלאי היומי למנה מוגבל.

יאמי

בסוף השבוע האחרון נפתח סניף הזיכיון החדש של רשת המזון האסייתית JAPAN JAPAN בגבעת שמואל. הסניף החדש עוצב בקפידה ובו ניתן למצוא את שלל המנות המוכרותוהמוצלחות של הרשת ביניהן : המנה הקוריאנית- אטריות אודון  )חיטה(  עם נתחי אנטריקוט, פטריות שמפניון פטריות פורטובלו,כרוב, פטריות שיטאקה ברוטב שימאג'י ; מנת הסאקה טריאקי– פילה סלמון בגריל מוברש בטריאקי, שעועית ירוקה, בצל ירוק, אספרגוס ונבטים מוקפצים ברוטב טריאקי על אורז לבן מאודה. הסניף החדש כשר למהדרין ומציעה חווית בילוי מדהימה לתושבי גבעת שמואל והסביבה.

אודון אווז -רשת JAPAN JAPAN - צילום יחצ

מה יותר טוב מיום שישי של יין איכותי, גבינות מענגות ומוזיקה. יקב בן-חיים, שקבלות השבת שלו כבר הפכו למסורת ,מזמין אתכם להצטרף. מדי שישי החל מהשעה 11:00 היקב פותח את שעריו לכל מי שמחפש תרבות יין וביקור ייחודי ביקב. יינן היקב, איתי בן- חיים, יגיש לכם טעימות של יינות היקב וידאג שהכוס שלכם לא תהיה ריקה אפילו לרגע אחד. כיוון שידוע שמוזיקה ויין הם דואט שעושה טוב לנפש, קבלות השבת מלוות במוזיקה חיה. אז אם חשקה נפשכם בשישי צהריים שהוא הנאה צרופה אל תפספסו.הכניסה חופשית החל מהשעה 11:00 ועד שעה לפני כניסת שבת

יקב בן-חיים קרדיט צילום אייל קרן

באווירת הקרנבל והתחפושות המאפיינת את פורים, רשת המסעדות MOSES (מוזס) מציעה לקראת החג תוספת מתוקה לתפריט הקינוחים: קינוח שוקולדי חדש וייחודי שהתחפש למאכל הלאומי האהוב, מנת פלאפל. בדומה למנת הפלאפל המסורתית, הקינוח המחופש יכלול חמישה כדורי שוקולד קריספיים מבחוץ ונימוחים מבפנים, אותם ניתן לטבול ברוטב טחינת פיסטוק (בסניפים הכשרים: רוטב חלווה), ויוגש במסעדות הרשת החל מהתאריך 24/3 ועד גמר המלאי.

מוזס_פורים 2016, קינוח בתחפושת_צילום- דור בן-שמעון

מובידה, מסעדת הטאפאס החדשה בירושלים של השף קובי קטני, עורכת חגיגה ספרדית לכבוד פורים עם ארוחה הכוללת: פאייה, צ'ורוס וסנגריה במחיר הפאייה בלבד, משלוחי מנות ספרדיים ומקוריים יחולקו לסועדים, מבצעים על המשקאות והקוקטיילים על הבר, תחרות תחפושות ו DJ שינגן מוסיקה לטינית לתוך הלילה.

פאייה צורוס וסנגריה
"המעדניה" של 'יד מרדכי' היא זירת תוכן מקוון חדשנית לראשונה באינטרנט, המקום שבו תוכלו להכיר צבעים, מרקמים וטעמים חדשים ולקבל השראה ורעיונות לבישול– וכל זאת מבלי לצאת מהבית. ב"מעדניה" ניתן לקרוא על עולמות התוכן של המוצרים, על חומרי הגלם, לקבל טיפים שימושיים וגם לצפות בסרטוני וידיאו קצרים שילמדו אתכם להכין מנות של שף – בכמה צעדים פשוטים. אתם מוזמנים להתלוות אל השף ברק יחזקאלי לסיור מודרך במעדניה, לגלות את חומרי הגלם האיכותיים של 'יד מרדכי', ללמוד כיצד ניתן לשלב ביניהם ומה הערך התזונתי של כל אחד מהמוצרים של החברה.

יד מרדכי - עמוד חיפוש

 

1 תגובה

להשאיר תגובה