"המטבח האסיאתי מוטמע אצלי בDNA"

דודי הרוש, שף הרשת "נגיסה" הוא אסיאתי בנשמה, " המטבח האסיאתי מוטמע אצלי בDNA הן בטעמים בריחות,באסטטיקה בדיוק,כמובן בחומרי הגלם האין סופיים" הוא אומר. התשוקה שלי הגיע מתקופת טיול במזרח שארך 5 שנים,שם גיליתי את הטעמים האסייתים בכל איזור, תרבויות שונות ,חומרי גלם שונים טעמים שונים והתמכרתי".הוא מוסיף.

מאיפה הגיעה בכלל האהבה לבישול? למטבח?

"הDNA שלי הגיע מהבית,מהסירים של אמא וסבתא,העשייה היום יומית שלי נעשית בחיוך ובאהבה למקצוע,תוך כדי הקפדה על סדר וארגון שמתבטא באסטתיקה וניקיון שביחד יוצר תשוקה בכל יום מחדש"

ספר קצת על תהליך העבודה?

"כחלק מעבודתי אני תמיד אוהב לגלות חומרי גלם חדשים,גם בארץ וגם בחו״ל כמובן שכל יום אני לומד שיטות ודרכים שאיני מכיר במטבח האסייתי"

באילו מסעדות אתה אישית אוהב לאכול?

"משייה-יוסי שיטרית שף מוכשר שעבר דרך ארוכה,המנות תמיד מוקפדות ולא עמוסות בעובר חומרי גלם,ממנו אני מקבל מלא השראה, מחנה יהודה-אסף גרניט שף שעבר דרך ארוכה ,מאד מזכיר לי שבעבודה קשה והרבה רצון אפשר לכבוש כל דבר,כמובן גם מימנו אני מקבל המון השראה"

איזה מין שף אתה? קל לעבוד איתך?

"אני מחשיב את עצמי כשף קל ונעים כמובן כאשר הדברים נעשים במקצועיות ובדרך שאני מקנה,כאשר הדברים הללו לא מבוצעים או נעשים בקיצורי דרך שם אני לא נעים"

ומה עושה בזמנך החופשי?

"כאשר אני לא עובד אני מעביר את זמני בתחביב האהוב עלי שזה גלישת גלים(מגיל 11 גולש). כיום אחרי עבודה קשה של עשייה במטבחים,ולמידה יש לי יותר זמן לחיים האישיים,מרבה לבלות עם המשפחה בבילויים וכמובן שבתות פנויות ובלי לעבוד בחגים,משתדל להקדיש לאישתי זמן בערב לבילויים וארוחות פרטיות,סרטים טובים"

היום בעוד עשור, איפה אתה? 

"אני רואה את עצמי חי במזרח הרחוק,פותח מסעדה קטנה עם בית אירוח וחי את החיים"

ריאליטי. בעד או נגד?

"לדעתי תוכניות הריאליטי פגעו בענף המסעדנות קשות. כמו כל ריאליטי יש את החברה הצעירים שלפי דעתי לא השתפשפו מספיק, שמחפשים את הדרך הקלה והמהירה,זה מתבטא בסרוויסים,שבתות וחגים וכו׳ וישר חושבים שהם שפים,או מאסטרים גדולים(שבפועל אין להם בסיס)זה בא לידי ביטוי. כאשר מחפשים טבחים בסניפים ששם הדרישות של הצעירים לא הגיוניות ולא מצדיקות בפועל. לדעתי צריך לעבור דרך קשה ומורכבת ולטפס לאט לאט בסולם ולהגיע רחוק דרך עבודה קשה והתמדה השמיים הם הגבול. אני מאמין כי האיכות והשירות שאנו מציעים ללקוח הישראלי נותן לנו המשכיות ודרך בהצלחה של רשת נגיסה."

רשת נגיסה גדלה בשנת 2018 בעוד 3 סניפים חדשים במיקומים אסטרטגיים: כיכר המדינה,מתחם סוהו נתניה, צומת הפיל,כאמור עד סוף החודש יפתחו עוד 2 סניפים בנוסף לעוד 6 סניפים שפעילים משנת 2008.

תגובות

להשאיר תגובה