בזכות חשיפה לתוכניות ריאלטי מוסיקליות כמו THE VOICE ואקס פקטור גדל בקרב הציבור הישראלי הביקוש לערבי קריוקי בחדרים פרטיים. האירועים שנערכים כיום בחדרי אירוח מפוארים, מפנקים וחדשניים מעניקים לכל אחד במה לבטא את קולו, ומהווים בסיס למסיבה מלאה משוחררת, מקרבת ומלאה בשמחת חיים.

מה דרוש לאירוע קריוקי איכותי?

על מנת ליהנות מאירוע איכותי, מוצלח ובלתי נשכח יש ליצור קשר עם חברה מוכרת, מנוסה ומוצלחת בתחום, כדוגמת רשת פלאג אין. זוהי רשת המספקת בכל הארץ חדרי קריוקי מתקדמים ומעוצבים בשלל סגנונות, המוצעים ביחד עם  שירותי הפקת אירועים מקצועיים ומקיפים. לחברות שכאלו יש מבחר מגוון של חדרי קריוקי פרטיים ומושקעים בגדלים ובסגנונות שונים. החדרים מאובזרים בציוד קריוקי מעולה עם מערכות ממחושבות ומתקדמות של סאונד ואודיו, מקרנים חדישים ומבחר של עשרות אלפי שירים בעברית ולועזית המאפשרים התאמה מלאה לכל קצב ואופי של חגיגה. בנוסף, החברה המפיקה תעניק לכם מנות אוכל משובחות לצד בר משקאות מובחר עם שתייה קרה, חמה וחריפה. כל אלו ועוד (כמו למשל הפעלה מקצועית) יסופקו בהתאמה אישית מלאה לסוג ולגודל האירוע, לאופי וגיל המוזמנים.

 

ערב שירת קריוקי מושקע וייחודי

כאמור, בחדרי קריוקי מקצועיים תיהנו ממבחר של עשרות אלפי שירים, מתוכם תוכלו לבחור לבד או בעזרת צוות המקום את הפלייליסט שמתאים לאירוע שלכם. בנוסף, תוכלו לבחור בשירים המוקדשים לבעלי השמחה או בשירים עם משמעות מיוחדת למשתתפים ספציפיים. אם תרצו תוכלו גם לחבר כל כלי נגינה כמו גיטרה אל מערכת השמע ולהצטרף לשירת  הקריוקי בקטעי נגינה חיים. אגב, עם חברות מקצועיות תוכלו גם לצלם את האירוע או לקבל דיסק עם שירים מוקלטים ממנו.

 

למי מתאים אירוע קריוקי?

אירועי קריוקי המוצעים על ידי חברות מקצועיות מתאימים לקהל מוזמנים מגוון. לדוגמא, הם יכולים לשמש לאירוע משפחתי עם משתתפים בכל גיל, מנכדים ועד לסבא והסבתא. כמו כן, הם נהדרים למפגש חברים אינטימי ושמח, למשל מסיבת רווקים או רווקות פורקת עול, או עבור מסיבת יום הולדת החוגגת שינוי עשור. בנוסף, חדר קריוקי יכול להיות מתנת בר מצווה נפלאה, ייחודית ומשמחת לבעל השמחה וחבריו הצעירים. יתרה מכך, אירועי קריוקי הפכו ללהיט התורן בקרב אירועים עסקיים כדוגמת סדנאות פיתוח מנהלים, ימי גיבוש ומסיבות חברה. אחת הסיבות לכך היא שהחללים של חדרי הקריוקי מספקים מרחב מצויד, נוח, מרווח ונעים לפעילויות נוספות כמו הרצאות והשתלמויות, ביחד עם תפריט מגוון, וכמובן פעילות קריוקי קלילה ומגבשת המאורגנת ומופעלת על ידי צוות המקום.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר פלאג אין

 

תגובות

להשאיר תגובה