רביעי, שעות הערב, סניף ה-BBB ברחובות עמוס לעייפה, השולחן שלנו ממתין לנו וכשאנחנו נכנסים נדמה שלמרות הלחץ הסדר שולט במקום.
Burgus_Rehovot_11638

תוך דקות ספורות ניגש אלינו מלצר חביב בשם ניר, מציג את עצמו ומציע את המומלצים, אנחנו מתחילים בראשונות. כרובית פריכה בציפוי עם רוטב צ'ילי שהייתה נפלאה ולא השאירה עקבות על הצלחת (29 ₪) סלט פרגית אסיאתי שמורכב ממיקס חסות, כרוב בשני צבעים, גזר, צנונית, סלק, פפאיה, עגבניות שרי צבעוניות, פרגית בטריאקי, בצל סגול, בצל ירוק, נענע, כוסברה וקשיו בחומץ תפוח. מנעד הטעמים בסלט היה מופלא ויצר חגיגה שמיימית בפה, ועם המחיר המצחיק (35 ₪) החגיגה הייתה עוד יותר מושלמת.

מנוחה קצרה, ליקוט אחרון של שאריות על הצלחת ועברנו לעיקריות, אני בחרתי בהמלצה של ניר ולקחתי את ההמבורגר קצבים המבורגר מנתחי בקר מובחרים, ״המעושנת״, ארוגולה, בצל פריך, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית, ריבת בצל ביין אדום ואיולי חרדל (72 ₪) מדובר במנה שהיא שיר הלל לבשר, החל מהשכבה התחתונה בלחמניה שמורכבת מהארוג ולה והמלפפון בכבישה ביתית וכלה בטבעות הבצל הפריכות מלמעלה מתקיים מפגש קולינרי עם הריבת בצל ביין אדום וההמבורגר האיכותי. אמרתי שיר הלל, זה בדיוק הסימפוניה הזו.
רשת המסעדות BBB מנת המבורגר צילום קונספטיק
בן זוגי בחר בלטינו בורגר 68₪ המבורגר עסיסי מבשר בקר מובחר, גוואקמולי, ביצת עין, בצל פריך, סלסה פיקנטית ואיולי צ‘יפוטלה, ההמלצה של ניר גם הפעם קלעה בול, ביצת העין הייתה בדיוק במידה ונשפכה במין ריקוד מרהיב על ההמבורגר, הסלסה הייתה פיקנטית במידה והצ'יפוטלי השלים את החגיגה, לשתי המנות התווספו תופסות חנות, אני בחרתי בצ'יפס, והוא הסתפק בהום פרייז.
רשת המסעדות BBB המבורגר לטינו צילום יורם אשהיים - עותק

לקינוח בחרנו באוראו בראוני( 42ש"ח) גנאש שוקולד עם שבבי עוגיות, קרם עוגיות, גנאש שוקולד לבן, קרם נוצ‘יטלה וכדורי שוקולד ב- 2 צבעים. במילה אחת טעים, בשתי מילים טעים מאוד ובקיצור, סיום מושלם ובעיקר מושחת לארוחה טעימה ובהחלט שווה.

https://burgus.co.il/

תגובות

להשאיר תגובה