רפואה ודיקור סיני לטיפול יעיל בכאב

סובלים מכאב בלתי נסבל בגב, בצוואר, בברכיים או מכאבי ראש? מתמודדים עם פיברומיאלגיה, דלקות פרקים, פציאליס או הרפס? מיואשים מהפתרונות החלקיים של הרופואה הקונבנציונאלית? כדאי לכם להכיר את המרפא הסיני רפאל צור המתמחה בכאב.

מחלות ובעיות של כאב הן תופעה נפוצה ממנה כולם סובלים בעוצמות שונות, בין אם באופן מזדמן או ככאב כרוני. כאבים אלו מפריעים לנו לתפקד ומורידים את רמת ואיכות החיים.  הדבר נכון במיוחד למי שסובל באופן כרוני מכאב ונדרש להתמודד עימו כל הזמן, לאור מענה חלקי ביותר מצד הרפואה הקונבנציונאלית, אם בכלל. בנוסף לכך, רבים בחרו לוותר על טיפולים של מערכת הבריאות בגין תופעות הלוואי והנזק הנגרם מתרופות. לכן חשוב לדעת שבמרפאות הכאב בהן מטפל רפאל צור ברפואה ודיקור סיני, ניתן לקבל מענה אפקטיבי ושלם לכאבים.

מרפא סיני מומחה בכאב

המרפא הסיני רפאל צור מתמחה בטיפול בכאב הנובע מסיבות ומחלות שונות. בין היתר מטפלים במרפאה בכאבים בשלד ובגב, בכתפיים ובברכיים, כאבי ראש, וכן כאבים שמקורם בהרפס, פיברומיאלגיה,פציאליס ודלקת מפרקים. זאת לצד טיפול בבעיות נוספות עם דגש על גינקולוגיה ואלרגיות. הטיפול בבעיות הכאב מבוצע באמצעים שונים, בראשם דיקור סיני בשיטות שונות כדוגמת דיקור בנקודות Trigger, דיקור בטן בשיטת הצב ואלקטרו-אקופונקטורה. זאת לצד טיפול סיני מסורתי לפי חמשת האלמנטים ואיזון גוף נפש. השירות במרפאות של רפאל כולל אבחון, ייעוץ וטיפול מקצועי והוא מוענק על ידי רפאל צור ששמו הולך לפניו בזכות ניסיון, ידע רב ויכולות גבוהות בתחום.

מרפא סיני מנוסה ומוערך

למי שלא יודע, רפואה סינית הינה תורה ענפה ומורכבת בה טיב הטיפול עולה ככול שלמטפל יש יותר ידע וניסיון. רפאל צור, מרפא סיני המתמחה בכאב, מציג רזומה מרשים במיוחד עם מעל לשני עשורים של טיפולים. את התחום הוא למד במכללת מדיסין בת"א במשך ארבע שנים, בדגש על דיקור סיני וצמחי מרפא, ואחריהן הקדיש רפאל עוד ארבע שנים להשתלמות בתחום במדיסין ובמוסדות מוכרים נוספים בארץ ובחו"ל, לרבות אוניברסיטת בר אילן, בית ספר פה- קאו בהולנד ועוד . החל משנת 1996 רפאל צור מטפל בכאב במרפאות כאב עמיתים שבחיפה ובמרפאת כאב בריאות הגוף שבקריות. מאחוריו שורה ארוכה של סיפורי הצלחה בטיפול בכאב והרבה מאוד מטפולים מרוצים וממליצים.

טיפול אפקטיבי ממוקד ומקיף

במרפאה של רפאל צור השאיפה היא להעניק למטופלים רווחה מהכאב ועדיף כמה שיותר מהר. לכן, בתור התחלה הטיפול מתמקד באיברים הכואבים עם דיקור שניתן לכנותו אורטופדי. בהמשך הטיפול בוחן את שורש בעיית הכאב ומהותה עם טיפול הוליסטי מקיף של גוף ונפש כאחד. מדובר בגישה מקצועית של ניהול כאב הממוקדת בשיפור איכות חייו של המטופל ובמתן מענה מיידי לצד פתרונות ארוכי טווח. ניהול כאב המוביל להפחתה מתמדת ומשמעותית בעוצמת ותדירות הכאב.

למידע ופרטים נוספים על רפואה ודיקור סיני לבעיות כאב צרו קשר עם המרפאה של רפאל צור בטלפון 050-7511383.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה