שלל מוצרים מיוחדים לבית ולטיולים

רוצים לייעל את החיים עם מוצרים ייחודיים לבית או לטיולים? בחנות האינטרנט המצליחה קליקשופ תקבלו מענה מתקדם לצרכיכם.

מכירים את ההרגשה הזו, שחייב להיות מענה הרבה יותר נכון ומתאים לצורך שלכם? בדיוק לאור גישה זו הוקם האתר של קליקשופ, המציע שלל מוצרים ייחודיים המספקים פתרונות חכמים ופשוטים למגוון צרכים, החל מכובע צמר עם פנס לד ועד מתלה שלוש קומות לכביסה.

חנות אינטרנט מתקדמת ומדליקה

בחנות האינטרנט של חברת קליקשופ תמצאו מבחר בלתי נדלה של מוצרים מתקדמים, איכותיים וייחודיים, המספקים פתרונות חכמים ויעילים לחיי היום יום ולשלל מצבים, החל מטיולים ועד לתחזוקת הבית. בין היתר בחנות מציעים מוצרים לבית ולמטבח, פתרונות תאורה מתקדמים, ציוד לטיולים וקמפינג, ציוד למצבי חירום, מוצרי אווירה, אביזרים מדעיים עבור בית הספר, מוצרי בריאות, מוצרי חורף, תחביבים, מוצרים לפסטיבל מצעד הגאווה ומידברן ועוד. בואו נראה כמה דוגמאות.  

חורף יבש ונעים עם מטרייה הפוכה מעוצבת 

מידי חורף כולנו נדרשים להתמודד עם מטריות שנשברות או מתהפכות עם כל משב רוח. בכדי למנוע מצבים כאלו תוכלו להזמין באתר קליקשופ מטריה מעוצבת הפוכה איכותית וחזקה במיוחד שלא נשברת ברוח. היכולת נובעת ממבנה מתהפך ייחודי של המטריה, לצד רמה גבוהה של חוזק ועמידות בפני רוחות עם שכבה כפולה של בד וחורי אוורור שמגנים עליה מפני משבי רוח עזים. הייחודיות בפטנט ההפוך הוא בסגירת המטריה, כאשר כל המים נאגרים פנימה בעת הקיפול ולא מרטיבים את החלק החיצוני. כמו כן, המטרייה מתהפכת לשני כיוונים כשבכל כיוון הדפסה שונה, והיא קלה במיוחד לפתיחה וסגירה מבלי שתתקבע או תתפוס את אצבעות הידיים. זו מטרייה מאוד נוחה לאחיזה, לתלייה ולנשיאה במצב פתוח וסגור כאחד, והיא עומדת לבד ללא צורך בפח מיוחד עבורה בפתח הבית. המטריות המתהפכות מוצעות במגוון עיצובים מרהיבים עם הדפסים פרחוניים בשלל צבעים.

כובע צמר עם תאורת לד

דוגמא נוספת לפתרון מתקדם לימי החורף הינו כובע צמר עם תאורת לד. רבים מאיתנו יודעים שבעת רכיבה על אופניים בשולי דרכים, או בעת ריצה או טיול, יש צורך בפתרון תאורה יציב שלא יישמט וייפול כל הזמן. בדיוק לשם כך קיים המוצר הגאוני הזה, של כובע צמר המכיל תאורת לד מובנת עוצמתית עם ארבעה לדים, שלושה מצבי פעולה וטעינת USB.

ומה עוד?

באתר קליקשופ תמצאו מגוון פתרונות ייחודיים ומתקדמים. כך למשל, לבית מוצעים פתרונות לייבוש כביסה כולל מתקן ייבוש כביסה בבית מתכוונן ייעודי לחדר אמבטיה, מבית המותג האיטלקי Meliconi. מדובר במוצר חזק ועמיד שאינו מחליד, עליו ניתן לייבש כביסה כשהוא פתוח או בזווית ישרה. כמו כן תמצאו באתר מתקן כביסה שלוש קומות של אותו המותג, החוסך מקום ומונע פיזור כביסה מתייבשת בכל רחבי הבית. מדובר במתקן חזק ועמיד עשוי מפלדה מצופה שאינו מחליד, המכיל שטח תלייה של שלושים מטר עם פסי ייבוש בעובי מרשים של שישה מ"מ, המונעים היווצרות קמטים בכביסה המתייבשת. כמו כן המתקן נוח וקל לשינוע על גבי גלגלים, ובעת אחסון הוא מתקפל לממדים קומפקטיים במיוחד. 

למידע נוסף אודות מוצרים ייחודיים לבית ולשטח, צרו קשר עם חברת קליקשופ, נותנת החסות לכתבה, בטלפון 073-7945184.

תגובות

להשאיר תגובה