שילוב סגנונות – זה המושלם החדש בעיצוב הבית

חדשנות היא שילוב של שני אלמנטים מוכרים והפיכתם למשהו חדש ואחר (כמשוואת השלם העולה על סך חלקיו) .  כשזה מגיע לעיצוב הבית שילוב של שני סגנונות עיצוב שונים, יוצר בית שהעיצוב שלו הוא לא רק חדשני אלא גם אישי וייחודי.

בניגוד לדבקות בקו עיצובי יחיד (מודרני, כפרי, סקנדינבי וכו') אפשר לשלב סגנונות ולקבל תוצאה שהיא מרתקת, מאפשרת אינסוף גיוונים והכי חשוב, לא תימאס אחרי מספר שנים.

מי שמשלבת סגנונות עיצוביים באופן טבעי לגמרי, היא דפנה בונה, הבעלים של וינטג'מאניה, חנות הוינטג' הוותיקה ושל מותג העיצוב העכשווי ObliBop .

מה לוינטג' ולעיצוב עכשווי?

"סגנון הוינטג' מדבר אלי מגיל מאוד צעיר. הרבה לפני שבכלל קראו לו כך. לפני כמעט שלושים שנה, כשעיצבתי לראשונה את החדר שלי, מצאתי את עצמי נוסעת לשוק הפשפשים ביפו ורוכשת לי רהיטים שאת חלקם יש לי ואני אוהבת עד היום. לא ידעתי להגדיר שזה מה שאני אוהבת, הלכתי לשוק כדי למצוא רהיטים זולים, אבל עם הזמן זה הפך מובהק שהקו העיצובי אליו אני נמשכת, אלו הם רהיטי הוינטג'. רהיטים שרובם יוצרו עוד לפני שנולדתי" מספרת דפנה. "את ObliBop  פתחתי מתוך העניין שלי בעיצוב מודרני וההבנה שהכי נכון לשלב בין שני הסגנונות. עם כל האהבה לוינטג', אף אחד לא רוצה לגור בבית של סבתא שלו. בעיני, מזנון וינטג' מעץ יפה ועליו אוסף של ואזות ופסלונים במגון גדלים וצבעים, יוצרים פינה מקסימה שמוסיפה המון חום ואישיות לבית.

מה  הדמיון ומה השוני בין  VIntageMania ו-ObliBop?

את וינטג'מאניה, פתחתי מתוך האהבה שלי לליקוט הפריטים. כדי להגיע לרהיטים השווים נדרשת ממני (גם היום, אחרי עשר שנים שהחנות קיימת), חקירה בלתי פוסקת של מקורות, בחירה נכונה והרבה עבודת לוגיסטיקה. רהיטי הוינטג' דורשים לרוב עבודת חידוש כדי שיחזרו למלוא הדרם. ObliBop מציעה פריטי הום-דקור שנבחרו בקפידה, הם ייחודים, על זמניים ומיוצרים ברמת גימור גבוהה ביותר הקולקציה כוללת מראות, מדפים מעוצבים, כריות נוי ושטיחים, פריטי דקורציה, אומנות, תאורה וכלי אוכל. הקולקציה כל הזמן מתרחבת אך מספר היחידות מכל פריט הוא מוגבל מאוד ולכן הסיכוי שתראו את אותה ואזה אצל החברה או השכנה הוא כמעט אפסי.

בעוד שוינטג'מאניה היא האנגר ענק עם מלאי מטורף של רהיטים בכל זמן נתון, ObliBop  היא חנות בוטיק שפועלת גם במתכונת של חנות פיזית (בתוך מתחם וינטג'מאניה) וגם כחנות עיצוב און ליין שמאפשרת קניה 24/7 . אנשים היום מאוד עסוקים והאפשרות להלביש את הבית מבלי לתזז מחנות לחנות, לעמוד בפקקים, לחפש חניה ולשרוף זמן יקר, היא פתרון מעולה. בחנות האון-ליין של אובליבופ מופיעות תמונות המוצרים בצירוף כל המידע הרלוונטי כדי שהבחירה תהיה מדויקת. ובכל מקרה תמיד יש אפשרות החזרה. המשלוחים אצלנו הם חינם בכל הזמנה. הכל כדי לתת חווית קניה קלה וכיפית.  

אנחנו משקיעים מאמץ אינסופי בליקוט פריטי העיצוב שיגיעו לחנות. שניים מבין הפרמטרים המובילים בבחירת האקססוריז הם עיצוב קלאסי ורמת גימור גבוהה. זאת מתוך גישה שצריך לצמצם את כמות הצריכה. זה אולי נשמע אבסורד לשמוע את זה ממי שמתפרנסים מצרכנות אבל אנחנו נהיה הרבה יותר מאושרים אם לקוח יהנה ממה שקנה אצלינו עוד עשרות שנים מאשר שירצה להחליף אותו באחר רק בגלל שהוא התקלקל או שהוא כבר לא באופנה.   

וינטג'מאניה ו-ObliBop  

חנות פיזית: הגפן 5 מושב נווה ימין (מול קניון ג'י כפ-סבא) 10 דקות מכביש 4, 5 ו-6

חנות און ליין: https://www.oblibop.co.il/

אתר וינטג'מאניה: www.vintagemania.co.il

 

תגובות

להשאיר תגובה