במקביל ללימודיו במדעי המחשב, רפאל אמזלג עבד כמדריך טיולים כדי לפרנס את משפחתו. אלא שגם הוא לא תיאר לעצמו שעבודתו הזמנית תוליד לגמרי במקרה את עבודתו הקבועה. "תוך כדי העבודה שלי כמדריך טיולים הרגשתי שיש צורך לתוכנה שתיתן מענה בשטח, אז הרמתי את הכפפה", הוא מספר.

כיום אמזלג משמש כמנכ"ל של חברת MANAGE YOUR TRIP, שנוסדה בהקמתו ופיתחה תוכנה אשר מבוססת על עקרון ALL IN ONE המכסה את כל ההיבטים התפעוליים והשיווקיים של החברות העוסקות בתחום תיירות הקבוצות. למעשה מדובר בפלטפורמה אחת המציעה פתרונות יעילים, נגישים ונוחים לתכנון טיולים, אופרציה ושיווק ללקוחות., מספר אמזלג. "התוכנה בעצם עוזרת לנהל עסקים בתחום הטיולים.. הממשק מציע אינטראקציה עם אנשי מפתח ונותני שירותים, דרכו ניתן לשלוח מיילים לקיים שיחות צ'אט עם הספקים, ניהול מו"מ ועוד והכל בממשק אחד.  בנוסף , מערכת ניהול הבק -אופיס המתקדמת שמציעה MYT הופכת את הטיפול החשבונאי למהיר וקל."

איך זה עובד בעצם?

" הממשק מבוסס CRM  והינו מעין לב פועם המרכז כלי לניהול ותקצוב טיולים, מערכת לניהול קשרי לקוחות, פרסום ושיווק ובנוסף אפליקציות לניתור בזמן אמת אחר הנעשה בשטח בזמן הטיולים, מה שמאפשר לנהל משברים ולתת שירות טוב יותר. לכל שחקן, ממשק משלו אשר מחובר לאותו "לב" היושב בענן ומאפשר לו , לנהל את העסק בצורה רוחבית כאשר כל הגורמים המעורבים מסונכרנים מה שמאפשר למשתמשי MYT להגדיל את התפוקות ואת ההכנסות שלהם."

כמה זמן לקח לך לפתח את התוכנה?

"עוד מעט ימלאו שלוש שנים להיווסדות החברה.בהתחלה הייתי לבד ולאחר כמה חודשיים גייסתי צוות של שני סטודנטים ומאז החברה גדלה. גייסנו עוד כסף והשבוע פתחנו משרדים בצרפת, אנחנו חברה נתניתית, אבל אנחנו דוחפים את השוק מס' אחד בעולם בתיירות שזה השוק הצרפתי".

פתרון לאילו בעיות התוכנה נותנת מענה?

"מדובר כאן במערכת B2B . עיקרה של המערכת להיות כלי העבודה של כל גורם מקצועי שעובד בתעשיית התיירות המאורגנת (Incoming Tour operator, Tour Operator, סוכן נסיעות וספק מכל סוג). יחד עם זאת ניתן לשלוח בקליק אל כלל משתתפי הטיול את תיקי ההרשמה, פרטים אודות המסלול ולינק להורדת אפליקציה שתעזור להם להתמצא במשך הטיול.

הפלטפורמה שלנו כוללת כבר היום עשרות אלפי ספקים, אטרקציות, אתרים תיירותיים ועוד אלו מאפשרים למארגן הטיול לדעת אם שווה לו לשלוח קבוצה. מעבר לזה התוכנה מאפשרת  לצייר ממש מסלול על מפה, כאילו היינו עושים את זה על מפה אמתית עם טוש. יצרנו  כלי שמאפשר לעשות את זה בצורה מאוד ציורית וזה הופך את הסיפור הזה ליותר קריא. כאמור, כשהייתי סטודנט למדעי המחשב ,   עבדתי בתור מדריך טיולים, וראיתי שיש המון אלמנטים שנופלים בין הכיסאות משום שאין להם פתרון מתאים. הדוגמה הכי נפוצה היא העניין של ניהול המשברים, כאשר יש איזשהו שינוי קיצוני במזג האוויר כמו הצפה פתאומית או שלג ויש קבוצות בשטח, מאוד קשה למשרד להציע חלופה לכל קבוצה, אך אלגוריתם מתאים מתוך התוכנה יכול לעשות זאת בקלות."

כמה כסף השקעתם בפיתוח התוכנה?

"עד היום הושקעו מיליון וחצי דולר במחקר ופיתוח התוכנה. בנוסף קיבלנו מענק מאת המדען הראשי מטעם משרד הכלכלה. את התוכנה התחלנו להריץ  לפני כשנה, נכחנו בארבעה ירידים בין לאומיים, בלונדון, ברלין ופעמיים בפריז, קיימנו יותר מ-300 פגישות, ב-99,9% מהפגישות התקבלנו בצורה חיובית, השוק צמא לפתרון כזה ואנחנו עונים על צורך. בשוק הישראלי שולטות תוכנות בנות 15 שנה, כך שגם בארץ יש רצון לשינוי ודרישה ליותר נגישות ולמשהו יותר דינמי שמסוגל להשתלט על יותר תהליכים. יחד עם קבלת הפנים היפה שקיבלנו,  קיים כמובן החשש להביא כלי חדש לשוק".

תגובות

להשאיר תגובה