סטנגה עם רוני פרי

רוני פרי (25) הפכה לאחת ההבטחות הגדולות שיצאו מדה וויס בזמן שהחייתה מחדש את השיר סופרגירל של Reamonn. בימים עובדת כמתורגמנית ובלילות היא חולמת ברוקנ’רולית. כעת היא משיקה דיסק בכורה בשם Start Again – 11 שירי התבוננות עצמית וקצת רומנטיקה שפרי כתבה והלחינה בעודה מגובה בחברי להקתה ובעופר מאירי אחד שאיגד את כל השירים תחת מטרייתו ההפקתית.

רוני-פרי-צילום-אלון-סגל-200x300

 

עפולה: “המקום הזה בא לי בטוב, רציתי להעביר את החיים שלי בעיר הולדתי, אבל עפולה תמיד תישאר הבית וחלק ממני”.

אלבום בכורה: “האלבום החל להיווצר שנה אחרי העונה השנייה של ‘דה וויס’, הגעתי למקום עם עצמי שבו החלטתי לאזור אומץ. הרמתי טלפון לעופר מאירי – תמיד חלמתי לעבוד איתו – נפגשנו, הוא שמע את החומרים שלי ואהב. תוך חצי שנה העמדתי דיסק לתפארת כי פשוט המילים זרמו מאליהם”.

כתיבה: “בראיית העולם שלי, המטרה בכתיבה היא להזכיר לעצמי דברים שאני לא רוצה לשכוח. אני כל הזמן מנסה לזכור לא ליפול לחיים מונוטוניים ואפורים ובדרך לשכוח את המטרות שלנו. אנחנו מתבלבלים בין מה שקורה מחוצה לנו לבין תהליכים פנימיים ושוכחים את מה שאנחנו רוצים מהחיים וכאן מגיעה המוזיקה שמזכירה לי למה אני חייה ומה המשמעות של כל זה”.

לעז: “השירה באנגלית מרגישה לי יותר טבעית בשלב זה בחיי. גדלתי על שירים באנגלית וכשעולה לי צורך לכתוב זה יוצא באנגלית”.

דה ווייס: “הדיסק החדש נוצר בזכות התוכנית, כיוון שרק אחריה תפסתי את עצמי ברצינות והתחלתי לעסוק במוזיקה. לפני דה ווייס זה היה רק דברים שיצרתי עבור עצמי. אני רוצה לומר שהתוכנית היא בעצם מה שאתה עושה ממנה ולאן אתה מנתב את זה”.

15 דקות תהילה: “למזלי לא התבלבלתי כי זכרתי לאורך כל הדרך למה אני שם. אבל היו גם רגעים שאבדתי את הדרך כי זה פרויקט ענק וגדול שקורה לך בבת אחת וזה יכול לבלבל למי שלא מספיק חזק”.

תגובות

להשאיר תגובה