וידאו ארט על נשיות ומיניות של נשים שחלו בסרטן השד יוצג על קיר בניין עיריית ר"ג עם הסלוגן Cut the bullshit stay alive  לאורך 3 ימים ג'-ד'-ה' (23-25 לאוקט.). יוצרת וצלמת: ליאת מייה לומברוזו. משתתפות: יפית אלפרסון אלמליח, נעה גביש ושרון איתן.

נשיות, מיניות, שלמות ויופי נשי בווידאו ארט של הצלמת החברתית ליאת מייה לומברוזו יוצג במקרן על בניין עריית רמת גן לקראת סיומו של חודש אוקטובר (23-25 לאוקטובר), חודש המציין את המודעות לסרטן השד. כחלק מהעלאת המודעות למחלה, ובמסר של חגיגת נשיות וחגיגת החיים, יצרה הצלמת וידאו ארט בן 2 דקות, בו מופיעות שלוש נשים אשר החלימו מהמחלה, כאשר כל אחת ןברה  הליך כירורגי אחר. כחלק מההתמודדות עם הסרטן, המכונה גם "הסרטן הנשי", הרי שהמחלה עלולה גם לפגוע במהות הנשית של החולות, והמסר של המיצג הוא בדיוק ההיפך: המחלה הייתה כאן, אך הנשיות נשארה. משתתפות בסרטון יפעת אלפרסון אלמליח, נעה גביש ושרון איתן, נשים שחלו במחלה והבריאו וכל אחת מהן עוסקת במסגרת ופלטפורמה שיצרה לסייע לנשים להתמודד עם החששות, הנשיות שנאבדת, והשמירה על האופטימיות הכה חשובה בהתמודדות.

אדווה פולק, המשנה לראש עיריית רמת-גן: " עיריית רמת-גן נידבה את קירות בניין העירייה למען המטרה הכל כך חשובה, של קידום המודעות לסרטן השד, ובמקביל לתת במה לאמנית חברתית תושבת העיר. מהלך זה הינו חלק מהתפיסה העירונית להעצמת נשים, ומצטרפת לשורת פעילויות שמקיימת העירייה למען נשות העיר וקידומן".

ליאת מייה לומברוזו, צלמת ואומנית חברתית ומסחרית, יצרה כבר לא מעט תערוכות העוסקות בנושאים הבוערים של הישראליות ביניהם: תערוכה על גווני הדת (50 גוונים של דת שהוצגה בבית עינב בת"א), סדרת UP21 עם ילדים עם תסמונת דאון ואימותיהן, ואף קיבלה את אות הנשיא על תערוכת המחווה לזכרו של החייל דניאל מרש ז"ל שנהרג בצק איתן ב 2014 שאהבתו הגדולה הייתה צילום. בהמשך עסקה במוטיב החיים בתוך כלא לאסירים קשים בכלא השרון בתערוכת "גובה העיניים".

תגובות

להשאיר תגובה