מלון היולדות בייבי ליס באיכילוב משיק פינוקים חדשים לאמהות הטריות

פוט מסאג' לכל יולדת, הדרכת מומחית בשפת התינוקות ע"ש דנסון; מתנות אישיות של מותגי טיפוח לאם ולתינוק; ומפגש עם יועצת הנקה מוסמכת

במלונית בייבי ליס, הממוקמת בצמוד לבית החולים איכילוב שבתל אביב מצהירים כי תפקידם לספק לכל אישה יולדת את חוויית ההתאוששות מהלידה הטובה ביותר בישראל. מיטות הולנדיה מתכוונות וגדולות, שלוש ארוחות שף מפנקות בריאות ועשירות של קייטרינג MUNIER עם תפריט המותאם לנשים אחרי לידה, הדרכות בנושאים שונים פוט מסאג' , מניקור, יועצות הנקה, הדרכות לאימהות ותינוקייה קטנה ואינטימית המאוישת 24 שעות בצוות של בית החולים ליס.

נטלי הורביץ, מנכ"לית מלון בייבי ליס: "כשאת במלונית, רגע אחרי הלידה, יש לך הזדמנות נפלאה לעשות טוב לכולכם: לתינוק שלך, שיקבל השגחה רפואית צמודה של צוות ליס בתינוקיה הפרטית והאינטימית של המלון, לבעלך שיהיה איתך בחדר ותחלקו ביחד את רגעי הקסם, וגם עם הילדים הגדולים יותר, שיהיו אתכם ויתחברו לתוספת החדשה למשפחה באווירה נעימה ומחבקת.

ולך תהיה הזדמנות לנוח ולהתחזק. חוץ מתנאי מלון בוטיק וארוחות בריאות ואיכותיות, מחכים לך גם פינוקים חדשים כמו עיסוי כפות רגליים, מני-פדי. וסושי, כמובן".

אנחנו במלונית דואגים לכל צורכי היולדת, מהפרט הקטן ועד הגדול העיקר שתוכל להתאושש ולצבור כוחות אחרי הלידה ולקראת האתגרים החדשים בחייה".

בין החידושים במלון היולדות בייבי ליס ניתן למצא:

  • פוט מסאג' לכל יולדת- הכולל  15 דקות של מסאג' מפנק מרגיע על ידי מעסה מקצועית מומחית לנשים לאחר לידה.
  • הדרכה של מומחית בנושא שפת התינוקות בשיטה של פרסיליה דנסטן שפענחה גישה חדשה לבכי התינוק
  • מתנות לכל יולדת בשווי של 1,000 ₪ של המותגים קליניק,ד"ר פישר,האגיס ועוד
  • מפגש הכנה להנקה.כל יולדת מוזמנת לפגישת הכנה לקראת הלידה – את ההדרכה מעבירה יועצת הנקה מוסמכת.

כתובת: מרכז וייצמן- וייצמן 14 תל אביב ,טלפון: 03-7770000

תגובות

להשאיר תגובה