מייעוץ עסקי לאימוץ עסקי

כבר שנים רבות שמשה הרשקו הבעלים של פורוורד עוסק בייעוץ עסקי. במהלך הקריירה שלו הוא ליווה עסקים רבים בדרך להצלחה. מיזמים צעירים עם רעיונות מדליקים אך ללא ניסיון עסקי ועד עסקים שנקלעו למשבר ופנו לבקשת עזרה. וכך עם אינספור סיפורי הצלחה, הרשקו הפך לגורו מוכר בתחום של ייעוץ עסקי לחברות וגיבש צוות שלהם המסייע ומייעץ לפי גישתו.

”לצעירים היום ישנם רעיונות מדליקים, הם מביאים איתם חדשנות ומחשבה מחוץ לקופסה. כאשר אני רואה יזם צעיר עם רעיון והלהט הזה בעיניים, אני מרגיש מחויבות. אני יודע שחוסר הניסיון יכול להפיל את העסק ולהרוס את החלום שלא לדבר על הקושי בהשגת המימון“ אומר הרשקו אשר בנה קריירה מעזרה לאחרים. המחויבות של משה לכל אחד מהפונים לייעוץ עסקי באה לידי ביטוי באתר האינטרנט שהוא מפעיל, אתר בו מתפרסמים באופן קבוע מאמרים עם מידע עסקי וטיפים ליזמים ובעלי עסקים.

משה הרשקו משקיע את זמנו בייעוץ עסקי לעסקים קטנים, אך ללא ספק הוא מביא איתו משהו שונה לתחום האפור של חברות ייעוץ עסקי. המחויבות של הרשקו, והצוות המקצועי שהוא מחזיק, להצלחתם של עסקים בישראל הביאה אותו להמציא מושג חדש בתחום – אימוץ עסקי. מושג שנולד מתוך השילוב בין בשני תחומי ההתמחות שלו – אימון אישי וייעוץ עסקי. היום חברת פורוורד מעניקה ייעוץ עסקי לחברות המשלב אימון אישי וייעוץ עסקי יחדיו, הם  מביאים איתם את הכלים המיוחדים של האימון האישי ורותמים אותם לצורך ההצלחה העסקית של לקוחותיו.

מי שנעזר פעם בייעוץ עסקי לחברות אולי התאכזב, חברות ייעוץ עסקי מעניקות את השירות כמו מוצר – שילמת, קיבלת, להתראות. אך הגישה החדשה שמביאה איתה חברת פורוורד (גישת האימוץ העסקי) היא חוויה שונה לגמרי, זהו ליווי אמתי לעסק ולקשיים שאיתם מתמודדים היזמים ובעלי העסק. האכפתיות והזמינות של משה וצוות יועציו, אשר תמיד נכונים לשיחת סקייפ מלאת השראה ועצות טובות אפילו בתחומים שהם לא תמיד עסקיים, בהחלט מצדיקות את השימוש במושג אימוץ עסקי.

על הצלחתו הגדולה של הרשקו וחברת פורוורד יעידו לקוחותיו אשר תמיד מרעיפים אלו מילים חמות. ”כל חיי עבדתי כשכירה, הקמת עסק עצמאי הייתה משהו מעולם החלומות וחשבתי שכך זה יישאר… הרי מה לי ולניהול עסק. עד שממש במקרה הגעתי למשה ואזרתי את האומץ להקים עסק משלי…. התחושה הייתה שאני לא לבד“, כך אמרה לנו אחת מלקוחותיו שהקימה עסק קטן המפרנס את משפחתה.

כאשר מוסיפים לייעוץ עסקי את אלמנט האכפתיות, כך נולד האימוץ העסקי. הייעוץ שמקבלים בחברת פורוורד הוא אינו ייעוץ טכני יבש על אסטרטגיות שיווק, הוא ידוע לטפל גם בחסמים האישיים, במעצורים שיש לנו ומונעים מאיתנו לממש את הפוטנציאל האישי – הוא מביא את לקוחותיו להגשים את חלומותיהם, ליצור לעצמם פרנסה וגם להעסיק עובדים ולפרנס משפחות נוספות.

אם גם אתם חולמים על הקמת עסק חדש או רוצים לשפר ביצועים של עסק קיים, יתכן ששיטת האימוץ העסקי של פורוורד מתאימה עבורכם.

ליצירת קשר התקשרו: 077-2518158

או היכנסו לאתר האינטרנט https://4ward.co.il

 

תגובות

להשאיר תגובה