שרון גבר בשנות ה 40 לחייו "ימני" (תימני) צנום ,נמוך קומה הגיע למשרדי שהוא לבוש בג'ינס קרעים ,טי שרט ישנה שאבד עליה הקלח וקעקוע גדול עם דיוקן של אישה על זרוע ימינו."אתה מבין היא אהבת החיים שלי " אמר לי והצביע על הקעקוע, "אבל הוא אבל הוא..".שתיקה. מי הוא שאלתי? " לא משנה" ענה לי בשקט "רועם".

"ת'שמע" אמר לי במבטא עילג, "אישתי,לימור עובדת בחברת ביטוח מזה 10 שנים וברור לי שהיא בוגדת עם תמיר מנהל המחלקה שלה."  ומאיפה הביטחון הזה שאלתי? "ציפור קטנה לחשה לי". אם אתה יודע למה "לזרוק" עליי את כספך שאלתי.

"בשביל הוכחות לבית דין רבני" ענה "הצנום" שלף צרור שטרות וסגר איתי לחמישי בערב, "כל יום חמישי בסוף חודש המחלקה של אישתי נפגשים בפאב בראשל"צ לערב גיבוש, בסוף הערב הם חותכים לחדרים לפי שעה". בתור אחד שצריך "רק תמונות" אתה יודע דיי הרבה סיננתי לעברו." אתה תעשה את העבודה שלך ואני אטפל בעיניני". פלט לעברי.

בחמישי בערב המתנו כבר בפאב המדובר בראשל"צ לקראת 20.30 התחילו לטפטף כבר עובדי המחלקה לתוך הפאב ב 20.45 נכנסה לימור בחורה ימנית חטובה 1.70 גובה +15 סמ' עקב גינס צמוד חולצה מבליטה ותלתלים שחורים מהממים, דיי ברור לי למה "הצנום" קעקע אותה על הזרוע. לאחר מס דקות נכנס גם תמיר מנהל המחלקה וישב ליד לימור. התמקמנו קרוב לשולחן של חברי  המחלקה, דבר שעורר תמיהה אצל המלצרית שלנו שמייד שאלה אם אנחנו בטוחים שאנחנו רוצים לשבת כאן ?, בכייף עניתי זורמים לגמרי הכל טוב.

כבר במהלך הערב הבנו שערב משעמם לא יהיה לנו תמיר הכין כבר את השטח, כל מספר  דקות הוא הגניב את היד שלו מתחת לשולחן לעבר השוקיים של לימור כמובן שהמצלמה תיעדה את הכל ב live . הבחור לא רגוע בעליל, סיננתי לעבר שיר החוקרת שישבה עימי (האמת לא נעים להודות עם "יצירה" כזאת לידו הרבה לא היו עומדים בזה). לקראת 23.00 החברים התחילו להתקפל מהפאב שתמיר מציע ללימור להקפיץ אותה לביתה, יפה מצידו, חייכתי לשיר,ג'נטלמן הבחור שלנו. במרחק של 10 דק והזוג הגיע לאזור התעשייה הישן בראשל"צ לבניין שבו ישנם חדרים להשכרה לפי שעות, בזמן שזוג הנאהבים לא פחדו להתגופף באזור החניה הספקתי לעלות למבנה ולברר על חדר, לאחר 5 דק' עלו לימור ותמיר לקומה המיועדת בזמן שהמצלמה הנסתרת מתעדת אותם נכנסים מחובקים, נראה שהם "בני בית" במקום, הבחור מאחורי הדלפק ישר הושיט להם את המפתחות.  לאחר שעה וחצי ירדו "בני הזוג" כמה תמונות והתיק נסגר.

למחרת הגיע שרון למשרדי," תיעדת הכל?"  שאל, הסתכלתי עליו בחצי תמיהה כן ברור, אתה לא נראה מתרגש במיוחד פלטתי לעברו. "שב תכין לנו קפה ואני אשתף אותך" זרק לעברי הצנום. "אתה מבין אני ולימור נשואים כבר 11 שנה לפני שנה גיליתי שאישתי התחילה להתעסק עם בנות מינה ומצאה לה מישהי מהעבודה החלטתי להעלים עין, עד שלפני כחודש פנתה אליי המאהבת שלה וסיפרה לי שאישתי כבר לא מתעניינת בה והפנתה את ההתעניינות שלה לעבר מנהל המחלקה שלה. עכשיו אתה מבין  לא צריך להיות חוקר גדול, מספיקה ציפור אחת קטנה…. "

הכותב הינו בעליו של משרד החקירות Under cover  מודיעין עסקי וחקירות פרטיו. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים השמות והזהויות ופרטים מזהים אחרים שונו על מנת לא לחשוף את לקוחותיי.

 

תגובות

להשאיר תגובה