מיומנו של חוקר פרטי: אימון אישי

תמיד אמרתי לעצמי שאין לדעת מי יהיו לקוחותיך. לפני כשנתיים החלטתי לשנס מותניים ולחזור לכושר, נרשמתי לאחד ממכוני הכושר המומלצים בגוש דן,כמו תמיד בהתחלה לרוב המתאמנים האנרגיות בשיאם בגדי ספורט חדשים נעלי ספורט ממותגות ויאללה יוצאים לדרך.

כבר ביומי הראשון זכיתי לרישום בידי אלי בעל המכון, איך קרה הדבר זה כבר סיפור בפני עצמו, בעל המקום בחור חביב באמצע שנות ה 30 לחייו בנוי לתלפיות,רק מלהסתכל על 2 מוטות הידיים שלו הזעתי קלות עוד לפני שהרמתי קילו אחד. אלי שאלי שאל למקצועי וכשעניתי,ראיתי אותו זז באי נוחות על כיסאו, הבנתי שאלי סוחב איתו סיפור, הכל עניין של זמן אמרתי לעצמי.

ואז הוא התחיל לספר, "תשמע  אני כבר חודשיים מסתובב כמו סהרורי את אישתי כבר הכרת", אכן אמרתי לו, קצת קשה לפספס אותה, שיר אישתו של אלי עבדה איתו כמנהלת קבלה במכון, בלונדינית טבעית בגילו של אלי בחורה שמסובבת כל ראש במכון וגורמת לדפיקות לב מואצות לבעלה. "אישתי במיטה זה מכון כושר שני ולאחרונה אישתי נוטה להתרחק ממני היחסים שלנו הצטמצמו לפעם בשבוע, אין לי ספק שמישהו אחר משביע את רעבונה" הוא אמר.

כעבור יומיים המתנו בסמוך לוילה המפוארת של בני הזוג, להחזיק אישה כזאת בהחלט צריך תקציב שמן אמרתי לעצמי יוקר המחייה זה בטח לא הנושא שמדובר בביתם של בני הזוג. "מסובבת הראשים" נכנסה לג'יפ המפואר שלה וכעבור רבע שעה נפגשה עם חברה לקפה של בוקר באחד מקפה המוכרים בת"א, לאחר כשעה נסעה לכיוון מכון הכושר להתחיל את הבוקר באימון אישי לפני המשמרת שלה, 2 מהממות אחת מאמנת והשניה מתאמנת גרמו לי להזיע מבלי להרים קילו אחד. מסובבת הראשים צעדה בצעדי מלכות לעבר המלתחות הבנתי שהיום לא תבוא הישועה. כעבור יומיים באותה רוטינה נפגשה "מסובבת הראשים" עם המאמנת האישית שלה לקפה של בוקר שוב באותה רוטינה ושום ממצא לא עלה בחכתינו.גם ביום השלישי למעקב לא עלה בידינו שום ממצא.

למחרת הזמנתי את אלי למשרדי,"תשמע אני לא רואה משהו חריג בהתנהלות של אשתך, בערבים היא בבית, בבוקר אותה שיגרה עד  שתיים עשרה וחצי". "אין לי ספק שיש לה מישהו" אמר לי אלי בטון נחרץ, "תשמע שבוע הבא אני יוצא ל 3 ימי מילואים זה בהחלט יכול להיות זמן טוב לבדוק שוב".

יום לפני צאתו למילואים התקנו מצלמה סמויה בחדר השינה של אלי ו"מסובבת הראשים". למחרת בערב בגמר עבודתה עקבנו אחר שיר לביתה, שום דבר חריג עד עתה, אלי נחוש שלשיר יש מאהב אמרתי לעצמי מה אני מפספס? החלטתי שנשאר לעוד שעתיים בסמוך לביתם של בני הזוג ונראה עם יהיו התפתחויות.וכמו במערכון של הגששים (לותיקים שביננו) בדקה ה 90 על השעון….בינגו…11

בלילה מגיעה המאמנת שלנו, מעניין אמרתי לעצמי בשעה כזאת אימון? התשובה לא אחרה לבוא ב 2 לפנות בוקר המאמנת שלנו יצאה עם שיער רטוב וחיוך מקצה לקצה.ביום שישי בבוקר הגיע אלי למשרדי עם הקלטת, אתה נראה לי בטוח בעצמך פלט אליי אלי, כן אמרתי לו כמה שנות ניסיון עושות את שלהן, אני ואלי צפינו ביחד בקלטת, אישתך משקיעה באימונים אישיים גם בלילה……

קובי אלטרס –חוקר פרטי

הכותב הינו בעליו של משרד החקירות Under cover  מודיעין עסקי וחקירות פרטיו. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים השמות והזהויות ופרטים מזהים אחרים שונו על מנת לא לחשוף את לקוחותיי.

 

תגובות

להשאיר תגובה