מטפל מהעצם

ד"ר רפאל פרטר, כירופרט מומחה ומנהל קליני של מרכז לרפואה משלימה, פיתח את שיטת "חילוץ עצמות" שבאמצעותה ניתנת לגוף יכולת לרפא כמעט כל מחלה אפשרית. בסיס השיטה הוא טיפול בשלד ואיזון בין המוח, הלב והכבד. אנשים עם גידול ממאיר, תינוקות בני יומם וגם ילדים עם עקמת טופלו במרפאתו. אך עדיין, יש מי שמפקפק בשיטתו.

ד"ר רפאל פרטר מאמין באופן חד משמעי שייתכן פתרון אחד, שיטה אחת, לכל הבעיות והמחלות האפשריות ולא בכדי, יש לכך גם איזכור במקורות. "וְנָחֲךָ ה' תמיד והשביע בצחצחות נפשך ועצמֹתיך יחליץ". כמו כן, שימו לב לתוצאה של חילוץ העצמות בהמשך הפסוק: "והיית כגן רָוֶה וכמוצא מים" (ישעיהו, נח 11).

"זו שיטה שאינה נוגדת שיטות טיפול אחרות. היעילות שלה ניכרת לאחר תקופה קצרה – וכל זאת בתנאי שלמטופל יש רצון להירפא", הוא אומר. למעשה, מטרת השיטה היא יצירת איזון בין המוח, הלב והכבד באמצעות שילוב כל השיטות, שילוב שמחזק את השפעתן. שיטת "חילוץ העצמות" משלבת בין טיפולי דיקור, שיאצו, טיפולי מגע אחרים ושאר שיטות, ללא התערבות כירורגית.

ד"ר פרטר גדל בתל אביב  עד כיתה י'. בשנת 75' היגר עם משפחתו לטורונטו, שם סיים את לימודי התיכון, תואר ראשון, קדם רפואה ובית ספר לכירופרקטיקה. ב- 85' הוא כבר היה כירופקרט מומחה וכעבור מספר שנים, ב-1993, חזר לארץ עם משפחתו ושירת במרפאת תל השומר ביחידת חיל אוויר ירפ”א. את מרכז בריאות רפאל הקים בתל אביב בשנת 8199.

כעבור חמש עשרה שנים ב- 2015, פיתח ד"ר פרטר את שיטת "חילוץ עצמות" הנלמדת כיום גם על ידי מטפלים בהכשרות מקצועיות. "השיטה פותחה מתוך התסכול שלא יכולתי לעזור קלינית להרבה מאוד אנשים אך ורק עם הכירופרקטיקה", הוא אומר, "הייתי סקרן לגלות איך ניתן לדייק את הטיפולים ולהגיע לתוצאות במקרים בהם כולם כבר הרימו ידיים. הקמתי צוות מקצועי של מטפלים מומחים מכל השיטות השונות ברפואה המשלימה, ואז גם גיליתי את הדרך בה הגוף יכול לעבוד בצורה אופטימלית ולהבריא. את כל האמור חיברתי לשיטת טיפול שלמה אותה אני מלמד. הבסיס הוא שיתוף פעולה בין כל שיטות הרפואה המשלימה  למטרת הנעת כוח החיים בגוף, בכל מערכת, בכל איבר ובעיקר חידוש התקשורת בין המוח לגוף דרך מערכת העצבים שעוברת דרך חוליות עמוד השדרה. לכל שיטה יש את היתרונות שלה והסינרגיה ביניהן מייצרת בגוף בריאות וריפוי בצורה שלמה".

קרו לך מקרים מעניינים, ניסים אפילו?

"בהחלט. הגיעו אלי אינספור אנשים שעברו דרך ייסורים ותלאות בחיפוש אחר הפתרון לבעיית הבריאות שלהם. כבר בשלב האבחון המיוחד של שיטת 'חילוץ עצמות' אנחנו מגלים את 'פקקי התנועה' של הגוף, איפה הוא חסום. איזו מערכת מכבידה ומשבשת את תהליכי הריפוי הטבעי, מה מייצר את הכאב או המחלה.  גם הבן הפרטי שלי הוא סיפור הצלחה מבחינתי, הוא היה חולה אסטמה קשה וכשהיה בן שלוש, אמור היה לעבור ניתוח להוצאת שקדים ופוליפים לחיות עם משאף ועל אנטיביוטיקה. הוא כמובן לא עבר את הניתוח, טיפלנו בו, והיום אני גאה לציין שהוא אחד המטפלים במרכז רפאל. כמו שקורה לעיתים קרובות, בכל הנוגע לשיטות ריפוי לא קונבנציונליות, ד"ר פרטר מודה שגם אצלו יש מי שמתקשה לקבל את השיטה: "עד היום יש אנשים שמפקפקים בנו ובשיטה, אך התוצאות מדברות בעד עצמן. ההמלצות עלינו, סיפורי ההצלחה והלקוחות שחוזרים  אומרים הכל".

במה השיטה לא מטפלת?

"השיטה אינה שיטה לטיפול בכאבים או מחלות. אני לא מנהל מרפאת כאב. השיטה מתמקדת בבריאות של המטופל. כשהגוף בריא אין כאבים. גוף מאוזן, מווסת, ומאורגן יודע לברוא בריאות כמו שהוא עשה עוד בימי הרחם כשהיה עובר. זו כל התורה על רגל אחת. לא תמיד צריך לטפל, לעיתים טיפ או כיוון נכון בעבודה עם הגוף יספיקו. לכן, כדאי להגיע לאבחון רב מערכתי שלוקח כ-45 דקות ולאחר האבחון כשתמונת הבריאות מתבהרת מתקבלות מסקנות ברורות יותר לגבי ההמשך. המוטו שלנו הוא "הכח שברא את הגוף מבריא את הגוף לאט לאט כל יום מחדש".

 

תגובות

להשאיר תגובה