פרויקט המגורים הענק והיוקרתי "מגדלי דה וינצ'י" בתל אביב מתקדם במרץ, וחברת טלפייר (Telefire) נבחרה לספק את מערכות גילוי וכיבוי האש המתקדמות ביותר בארץ, אשר קיבלו את תו התקן האמריקאי המחמיר ביותר 864 UL מהדורה 10.

קבוצת קנדה ישראל, הבונה את פרויקט "מגדלי דה וינצ'י" בת"א תשלב בשני המגדלים את מערכות גילוי האש המתקדמות ביותר, במטרה להעניק לרוכשים את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר האפשרית. 

מערכות גילוי וכיבוי האש מתוצרת טלפייר הן המתקדמות ביותר בישראל ובעולם, ונושאות את תו התקן האמריקאי והמחמיר במהדורתו האחרונה והעדכנית ביותר 864UL מהדורה 10. המערכות יבטיחו כי בטיחות האש בבניינים אלו תהיה מהסטנדרט הגבוה בעולם.

נושא בטיחות האש במבני מגורים עלה לאחרונה לכותרות, זאת בשל מספר רב של שריפות קטלניות שהתרחשו בשנה האחרונה, לצד העובדה כי מדי שנה פורצות מעל ל-12,000 שריפות במבני מגורים בישראל. פרויקט ״מגדלי דה וינצ'י" מתנשא לגובה של 42 קומות, וידוע שגובהו של הפרויקט מהווה סכנה גדולה במקרה של שריפה.״בגבהים כאלה, אפשרויות הכיבוי והחילוץ מוגבלות, בדגש על הקומות הגבוהות. לכן, עיקר ההגנה של הדיירים נעוץ במערכות גילוי וכיבוי האש המתוקנות בבניין״, אומר יוני אבני, סמנכ״ל חברת טלפייר.חשוב להדגיש כי מערכות המתריעות בעת שריפה יכולות לאפשר כיבוי מהיר ויעיל באזור נקודתי, לפני התפשטותה של האש לחלקים שונים בבניין. 

במגדלי ׳דה וינצ׳י׳ בחרו להרחיב את ההגנות ובבניינים אף יותקנו מערכות לניהול עשן, אשר מאפשרות פינוי של עשן רעיל אל מחוץ למבנה בעת שריפה והזרמת אוויר טרי ונקי.

תגובות

להשאיר תגובה