להב- סוכנות לביטוח- ביטחון לכל החיים

הסיפורים האישים והנוגעים ללב אשר חווה ערן להב בכל שנותיו כסוכן ביטוח,  הפכו להיות בעצם המהות והשליחות החשובה כל כך עבורו בצורך לתת ביטחון מלא עבור הלקוחות שלו.הרעיון בביטחון הוא בעצם הידיעה המאוד ברורה שמאפשרת לנו לשים בצד את האפשרות של מה אם תקרה צרה בחיינו ולדעת שאנחנו בידיים טובות,כמה חשוב שאדם ידאג לרכוש לו ולבני ביתו פוליסות וביטוחים שיסייעו בהתמודדות עם הבעיה, עם הקושי הרגשי או הכלכלי ולעבור את המשבר בבטחה ובהצלחה.

לפני כשמונה חודשים פנתה אל ערן להב –״להב סוכנות לביטוח״, חברה וותיקה בבקשה לעזרה עבור חבר קרוב, אשר חלה במחלת הסרטן,החולה מבוטח בחברת ביטוח אשר לצערו לא הצליח להתנהל מולה באופן פרטי.

הוא היה צריך לקבל תרופה בשם ״קיטרודה״, תרופה אשר ניתנה לו כתקווה לנהל איכות חיים אחרת. תרופה שהעלות שלה מסתכמת ב30,000 ש״ח והצורך לנטול אותה הוא אחת לשלושה שבועות. לבד לא הצליח להתמודד עם מחלקת התביעות של חברת הביטוח.

ערן לקח את התיק של החולה כפרויקט, תחקר, ובדק כל פרט ופרט עד אחרון הפרטים על מנת לסייע לו בתקופה שהיא כ״כ מעורפלת ולא ברורה, וכמובן כמו בכל סיפור טוב, התוצאות הגיעו ובמהרה ותוך תקופת זמן דיי קצרה הושגה עבור החולה התרופה, הוא קיבל את כל האישורים הרלוונטיים ולמזלו ניתנה לו האפשרות להמשיך בחייו.

היום אותו אדם עדיין מקבל את התרופה וחי את חייו באופן מלא באיכות חיים כפי שרצה וכפי שצריך להיות.

"אני מאמין", לדבריו, "שהמהות שלי כסוכן ביטוח היא  לייצג את  המבוטח בצורה הטובה ביותר מול חברות הביטוח."

כמובן שאירוע כזה כמו אירועים דומים לא היה צפוי ולאף אדם לא ניתנו כוחות חיזוי היודעים דבר על הבאות, מה שמדגיש באופן די ברור את החשיבות והמשמעות של סוכן ביטוח בחיינו שידע להתאים את סל המוצרים המתאים לאירועים מסוג זה.

מדוע לדעתך לרוב האנשים יש נטייה לחשוב שאין צורך לרכוש חבילת ביטוח ושזו הוצאה מיותרת?

״אנשים בד״כ לא ממש מבינים את החשיבות של רכישת חבילת ביטוח, לדבריו מכמה סיבות, אחת מהן היא שהם לרוב לא מעוניינים לעסוק במחשבה שחלילה יקרה להם משהו רע, אנשים לא אוהבים להתעסק בדברים שליליים ,הם חושבים שאם הם ירכשו חבילת ביטוח בריאות, חלילה יקרה להם משהו רע, והתפקיד שלי כסוכן ביטוח הוא להסביר להם שאין באמת קשר בין הדברים ושלביטוח יש חשיבות לטווח הארוך, מה גם שהעלות מול התועלת היא מאוד נמוכה וחבילה בסיסית שמכסה קטסטרופות רפואיות יכולה להסתכם בעלות של כמה עשרות שקלים לחודש ולהגיע עד לכמאה שקלים , כמובן שניתן להרחיב את החבילה הבסיסית ואז המחיר יקר יותר.

כמו כן, רוב האנשים בטוחים שקופת חולים תכסה את העלות עבור הקטסטרופות הרפואיות שיכולות לקרוא, מה שהם לא יודעים הוא שחלילה אם אדם מגיע למקרה קטסטרופלי כמו השתלה או קבלת תרופה שלא בסל הבריאות , הקופה לא ממהרת לשלם ולתת כיסוי ולרב דוחה את הבקשות או מביאה אותן לוועדת ערר והרי החולה צריך פתרון עכשווי ולא מסכת של בירוקרטיה. עד שיתקבל אישור אם יתקבל בכלל הוא יכול כבר לא להיות רלוונטי.  לדבריו קופת החולים  נועדה לאנשים בריאים.

בנוסף יש המון כתבות בטלוויזיה ובאינטרנט,  שמעבירות מסר לקוי בכך שהן תמיד מראות לנו כצופים, את המקרים בהם לא שולמו לאנשים כספים, ״בד״כ מראים לצרכן כתבות על אנשים שעשו ביטוחים דרך קופת חולים או בביטוח ישיר ללא מעורבות סוכן ביטוח מבלי שהצופה ידע את הנתון הזה."

הלוואי ויום אחד יעשו כתבה על לקוחות שייצג אותם סוכן ביטוח וזכו לפיצוי מחברת הביטוח . לסוכן הביטוח יש משמעות גדולה  בניהול תביעה מול חברת הביטוח.

המקרה המצער אותו עבר ערן עם בנו אורי ,שחלה לפני שלוש וחצי שנים במחלת הסרטן ,רק חיזקה אצלו את הידיעה בדבר החשיבות הרבה בנושא הביטוחים והנתינה הרבה שלו כסוכן ביטוח עבור הלקוחות שלו, לדבריו העובדה שביטח את אורי, אפשרה לו ולמשפחתו להתמודד עם מחלתו של הבן  ללא טרדה כלכלית, ההוצאות הגיעו למאות אלפי שקלים והכל מומן דרך חברת הביטוח.

עד אותו מקרה מצער, לדבריו, ״ התייחסתי לביטוחי בריאות  כמשהו חשוב ושצריך לעשות, מהרגע שהבן שלי חלה ומיד אחרי שנפטר הדאגה ללקוחותיי נהייתה  שליחות של ממש עבורי".

חשוב לי מאוד לדאוג ללקוחות שלי ולבנות להם פוליסה מקיפה שתכסה את כל האירועים הביטוחים האפשריים – עד כמה שניתן לעשות זאת. אני עושה את זה עם המון אהבה ועם המון רצון לעזור וכמובן שכיום כשאני פועל מול הלקוחות שלי יש לי את האני המאמין שלי שאומר שחבילת ביטוח בריאות צריכה להיות מקיפה ולכלול בתוכה, כיסוי לניתוחים בארץ ובחו״ל, כיסוי של תרופות שלא קיימות בסל הבריאות, טיפולים מיוחדים בחו״ל ובנוסף לזה כיסוי שנקרא מענק בגין מחלה קשה שזה בעצם אומר שמעבר לכיסוי הבסיסי, יפוצה המבוטח בסכום כסף אותו רכש שיכול להגיע לחצי מיליון שקלים, שיהווה עזרה כלכלית שתסייע לו לעבור את התקופה הקשה בחייו. הפיצוי  הכספי מסיר  דאגה כלכלית ומאפשר שמירה על רמת חיים טובה בתקופה שכזו והתרכזות נטו בטיפול במחלה .

תפישת עולמו של ערן בנושא הביטוח והפנסיה היא שזה נכון ורלוונטי לרכוש ביטוח פנסיוני או כל ביטוח אחר, אולם זה לא באמת שווה אם אין ביטוח ממשי בשעת הצורך בנושא הבריאות, החיים  ואובדן כושר עבודה.

סוכנות ״להב ביטוחים״  נוסדה בשנת 1986 על ידי  אביו של ערן, משה להב ואמו רבקה , גם היא סוכנת ביטוח משנת  1991. ערן הצטרף בשנת 2000  כחלק מהעסק המשפחתי.

לסוכנות רזומה עשיר וניסיון רב ,ומספקת מגוון רחב של ביטוחים שונים כגון: ביטוחי רכב, דירה ועסקים, ביטוחי בריאות וחיים, סיעוד, אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות וכל תחומי הביטוח.

הסוכנות מספקת לכל לקוחותיה שירות אישי, ותמיכה לצד ידע מעמיק ומקצועי בעולם הביטוח תוך הקפדה יתרה ובנית פוליסה רלוונטית עבור הלקוחות.

שמים דגש על ליווי צמוד לאורך כל הדרך עבור המבוטח ומאפשרים לו לברור את המיטב מתוך היצע המוצרים הביטוחים והפיננסיים על מנת להתאים את צרכיו הייחודים.

חשוב לנו מאוד לשים דגש על איכות השירות ומה שמייחד אותנו הוא היכולת לראות את הלקוח ואת צרכיו לטווח הארוך, ישנה תחרות מאוד גדולה בשוק וזו הסיבה שהעסק שלנו מצליח ,הוא מתפקד כמעין סוכנות בוטיק ששמה דגש בעיקר על השירות, לתת שירות מקיף ומידע מהימן, ״בסופו של דבר ההצלחה שלנו טמונה בנאמנות ובשירות מצוין וללא פשרות."

בזכות הניסיון העשיר והצוות המצליח, הסוכנות זוכה  לתשבוחות רבות ממיטב חברות הביטוח בארץ, המעמד המחייב מוביל את הסוכנות לשמר את הקיים ואף לשאוף להישגים נוספים ומתן שירות ואמינות רבה עבור לקוחותיה

המשרד פתוח כל יום בין השעות 8:00 ל16:00 ברחוב התעשייה 15, נשר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

הסוכנות מספקת לכל לקוחותיה שירות אישי, ותמיכה לצד ידע מעמיק ומקצועי בעולם הביטוח תוך הקפדה יתרה ובנית פוליסה רלוונטית עבור הלקוחות,

שמים דגש על ליווי צמוד לאורך כל הדרך עבור המבוטח ומאפשרים לו לברור את המיטב מתוך היצע המוצרים הביטוחים והפיננסיים על מנת להתאים את צרכיו הייחודים.

חשוב לנו מאוד לשים דגש על איכות השירות ומה שמייחד אותנו הוא היכולת לראות את הלקוח ואת צרכיו לטווח הארוך, ישנה תחרות מאוד גדולה בשוק וזו הסיבה שהעסק שלנו מצליח ,הוא מתפקד כמעין סוכנות בוטיק ששמה דגש בעיקר על השירות, לתת שירות מקיף ומידע מהימן, ״בסופו של דבר ההצלחה שלנו טמונה בנאמנות ובשירות מצוין וללא פשרות.

בזכות הניסיון העשיר והצוות המצליח, הסוכנות זוכה  לתשבוחות רבות ממיטב חברות הביטוח בארץ, המעמד המחייב מוביל את הסוכנות לשמר את הקיים ואף לשאוף להישגים נוספים ומתן שירות ואמינות רבה עבור לקוחותיה

 

המשרד פתוח כל יום בין השעות 8:00 ל16:00 ברחוב התעשייה 15, נשר.

 

תגובות

להשאיר תגובה