לכולנו חשוב להרגיש את התינוק כמה שיותר קרוב אל הגוף, אך מבלי להתפשר על הנוחות והבריאות של הילד ושלנו. זוהי הסיבה שבגללה כולם ממליצים על מנשאים פיזיולוגיים ארגונומיים של ארגובייבי.

מה שהוליד את מנשאי ארגובייבי הוא הרצון להעניק לתינוק והוריו כמה שיותר נוחות וניידות, לצד חיזוק הקשר ביניהם. מדובר במנשאים בעלי עיצוב ארגונומי שמצד אחד מערסלים את התינוק בתנוחות ישיבה נכונות וטבעיות, ומצד שני מחלקים את משקלו של הילד באופן שווה בין כתפיו ומותניו של ההורה.

מנשאים שחושבים על הילד וההורה

השקעה באחד מדגמי המנשאים הפיזיולוגיים של ארגובייבי, היא ללא ספק אחד הצעדים היותר חכמים עבור התינוק החדש והוריו. המנשאים יעניקו מענה ארגונומי מושלם ונוח במיוחד עבור גופו של התינוק וגופכם, וישמש אתכם מגיל הלידה ועד גיל ארבע ואף חמש, כאשר הילד כבר מגיע למשקל של עד עשרים קילו (עם התאמת תנוחת ישיבה לכל גיל). כמו כן, מנשאי המותג תוכננו להעניק מענה שלם לצרכי הילד וההורים, הניכר בפרטים קטנים אך מהותיים כמו יכולת להניק בכל דגמי המנשאים, תוספות של כובע וכיסים, בדים מנדפי זיעה שניתן לכבסם, ועוד. בנוסף, חברת ארגובייבי כל הזמן דואגת לשכלל ולפתח את מוצריה ולהתאימם לצרכים המשתנים של קהל לקוחות מודרני מבחינת נוחות ובטיחות השימוש, איכות המוצר וחזותו.

מנשאים עם הוכחות

לא רק מילים עומדות מאחורי ההבטחות של מנשאי ארגובייבי אודות איכות, בטיחות ובריאות. הנתונים מגובים בשורה ארוכה של תקנים ואישורים מחמירים ביותר. בין היתר, המנשאים עומדים בכל תקני הבטיחות הבינלאומיים לרבות התקן האירופאי, אמריקאי, היפני והאוסטרלי. יש להם אישור של המכון הבינלאומי לדיספלסיה והם מוכרים כבריאים לירכיים של התינוק ותומכים בהתפתחות תקינה של עמוד השדרה של הילד. כמו כן, הם מוכרים כמוצר בריא על ידי AGR – איגוד הכירופרקטיקה האירופאי.

מעבר לכך, איכותו של המותג האמריקאי ניכר בהצלחתו הרבה ובביקוש הרב עבורו ברחבי ארה"ב, ובמעל ארבעים מדינות ברחבי העולם. בישראל מותגים אלו מיובאים על ידי חברת פופון שהינה משווקת בלעדית של מנשאים אלו, הנמכרים בחנויות מורשות ברחבי הארץ.

הכירו את 360 OMNI

כאמור, בארגו בייבי דואגים כל הזמן לחדש ולפתח מוצרים ודגמים חדשים, כפי שניתן לראות בדגם 360 OMNI. מדובר במנשא איכותי ומתקדם מגיל לידה ועד משקל עשרים קילו, שאינו נדרש במתאם. עם דגמי אומני 360 תוכלו לשאת את תינוקכם בכל כיוון מבוקש, בין אם מקדימה, מאחורה או על הצד, ובעזרת הצלבת הרצועות שלו ניתן להתאימו בנוחות למבני גוף שונים. מעבר לכך, מנשאים מעוצבים אלו המוצעים מבד כותנה או אוורירי, כוללים כובע מובנה המשמש כהגנה מפני שמש ורוח, אשר ומעניק גם פרטיות להנקה.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת מנשאי ארגובייבי, צרו קשר עם פופון המשווקת הבלעדית של המותג בטלפון 03-6422533 ובמייל [email protected] .

לקטלוג המנשאים לחצו כאן

 

תגובות

להשאיר תגובה