חברת פיורמג'יק מחברת את הקסם של הטבע לעולם של פיתוח וחדשנות, באמצעות גידול  זן מיוחד של אצה המפיקה את נוגד החמצון החזק בטבע שהנו בעל השפעות בריאותיות חסרות תקדים "אנחנו רוצים להפיץ את הקסם שמחולל האסטקסנטין לאנשים שחפצים בחיים בריאים יותר" מספר מנכ"ל החברה תומר פלד שמשיק בימים אלו תוסף תזונה שמסייע לגוף

חברת פיורמג'יק היא חברת ביוטכנולוגיה שפועלת בתחום גידול האצות. החברה עוסקת במחקר ופיתוח של מוצרי בריאות טבעיים ומגוונים המבוססים על האצות. 

החברה הוקמה במאי 2018 ע"י תומר ואבי פלד, "לאחר קריירה ארוכה בשירות הציבורי" מספר תומר פלד מנכ"ל החברה, "חיפשנו אחי ואני הזדמנויות עסקיות. בחנו מספר דברים אך שוק החקלאות שטומן בחובו ממשקים רבים קרץ לנו יותר מכל ובדגש על ענף האצות שמהווה מנוע צמיחה ירוק. במהלך המחקר שלנו זהינו את חומר הגלם אסטקסנטין שהוא בעל סגולות בריאותיות משמעותיות והבנו שיש לנו פה הזדמנות מיוחדת לשלב בין השוק העסקי והקסם של האסטקסנטין".

החברה מגדלת זן אצה מיוחדת שנקראת המטוקוקוס פלוויליס (Haematococcus pluvialis), הידועה כמקור העשיר ביותר בטבע להפקת נוגד חמצון בשם אסטקסנטין. בנוסף לעיסוק במחקר, פיתוח והפקה של האצה ואסטקסנטין כחומר גלם בצורות שונות, עוסקים בחברה בפיתוח מוצרים על בסיס חומר הגלם הזה במטרה להנגיש את אסטקסנטין על מעלותיו הרבות ליותר ויותר אנשים, ולשלבו במוצרי צריכה יומיומיים. 

"החזון שלנו" מסביר פלד "הוא להפיץ את הקסם שמחולל האסטקסנטין לאנשים שחפצים בחיים בריאים יותר באמצעות מוצרי צריכה יומיומיים. מה שמנחה אותנו זו היכולת של החברה שלנו לייצר קו מוצרים שמשלבים : בריאות, טבעיות וחדשנות. הרעיון נולד מתוך הבנת היתרונות הקסומים של אסטקסנטין, וזיהוי הצורך הגובר של השוק העולמי בחומרי גלם טבעיים שיענו על דרישה הולכת וגוברת של צרכנים שמחפשים פתרונות טבעיים ובריאים יותר. ראינו הזדמנות לשלב משהו שיכול לשנות הרגלי צריכה עם השפעה מיטבית על הבריאות וכן עסק בעל מודל כלכלי".

שר החקלאות אורי אריאל עם עובדי חברתת פיורמגיק

כך זה עובד על הגוף שלנו 

אסטקסנטין הוא נוגדן חימצון אדום המופק מאצה חד תאית ירוקה, הידועה בשם – Haematococcus pluvialis והוא נחשב לאחד מנוגדי החמצון החזקים והיעילים ביותר בטבע.

בטבע, כאשר נחשפת האצה לתנאי העקה (סטרס) כגון קרינת שמש חזקה, יובש או מחסור בחומרי דשן, נכנסים התאים למצב הישרדותי – חילוף החומרים בהם נבלם, והם מייצרים כמות גדולה של אסטקסנטין המקנה להם הגנה מפני תנאי העקה. כך יכולים התאים לשרוד תקופות ממושכות מאד תחת תנאים קשים.

תהליך זה מעיד על כוחו ויכולתו של אסטקסנטין להגן על הגוף שלנו. בהיותו נוגד חמצון, באופן טבעי הוא עוזר לנטרל השפעות מזיקות של רדיקלים חופשיים, ובכך להפחית את הנזק ולהגן על התאים מפני חמצון. 

רדיקלים חופשיים של חמצן מיוצרים בתאים באופן רציף וגורמים לנזקים. את פעולת החמצון בגוף האדם ניתן להקביל למה שקורה למתכת כאשר היא הופכת לחלודה, השוחקת חומרי גלם מתכתיים ויכולה להרוס מתכת חזקה במספר שנים.

המבנה המולקולרי המיוחד של אסטקסנטין מאפשר לו תנגודת חמצון יעילה יותר מכל נוגדן חמצון אחר בפעילותו בגוף האדם. נוגדי החמצון נלחמים "בחלודה" שהגוף שלנו מייצר – הם מונעים חמצון ומונעים התחמצנות של תאים בגוף, ובכך נמנעת פגיעה קשה באיברים חיוניים בגוף.

פיורמג'יק אסטקסנטין. Puremagics Astaxanthinאסטקסנטין ידוע ביתרונות הבריאותיים שגלומים בו כך שיש מי שממשילים אותו למעין 'מעיין הנעורים' שמציע הים: ביכולתו לשפר תפקודים קוגנטיביים, איזון רמות סוכר וכולסטרול בדם, שיפור ושימור בריאות העין דרך חיזוק מערכת השרירים, שיפור ביצועים והתאוששות מהירה לספורטאים ועד השפעות קוסמטיות על בריאות העור והמראה שלו. 

אסטקסנטין פועל במישורים נוספים מלבד היותו נוגד חמצון, והוא ידוע כמדכא דלקות ואף מחזק את המערכת החיסונית. בנוסף, ניסויים הראו כי ביכולתו לעכב ביטוי גנטי של חלבונים המפרקים קולגן, מה שהופך אותו לאנטי-אייג'ינג חזק ומשמעותי. 

העתיד כבר כאן 

כיום צריכה של אסטקסנטין מוכרת בעיקר כתוסף תזונה, וניתן למצוא את תחילת שילובו  במוצרי קוסמטיקה טבעיים. "כשאנו מסתכלים אל עבר העתיד" מספר פלד "אנחנו רואים לנגד עיננו את החיבור בין הצורך הגובר של הצרכנים לחיים בריאים יותר, טבעיים ומזינים יותר ובין השילוב של אסטקסנטין כחלק ממוצרי הצריכה היומיומיים שלנו –  אוכל ומשקאות, מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה, ואפילו שוקולדים וחטיפי אנרגיה".

בימים אלו משיקה חברת פיורמג'יק תוסף תזונה המשלב אסטקסנטין וכורכומין – התורמים לחיזוק מערכת השרירים ולהתמודדות עם דלקות, מסייעים בחיזוק המערכת החיסונית, ובעלי יכולת לשיפור ביצועים וחיזוק האנרגיה בעת פעילות ספורטיבית. "בנוסף, אנחנו בשלבים מתקדמים של פיתוח ליין קוסמטיקה המכיל קרם פנים, סרום אנטי-אייג'ינג, מסיכת חימר וקרם גוף. בעתיד הקרוב אנו נשיק סדרת טואלטיקה לשימוש יומיומי של שמפו, מרכך, סבון גוף ומגוון של סבונים מוצקים. כל המוצרים שלנו מכילים רכיבים טבעיים ובאמצעות תהליך הפורמולציה שלנו אנחנו מצליחים להחדיר את האסטקסנטין לעור בצורה המיטבית ביותר". 

פיורמג'יק מזמינה אתכם לקחת חלק מהקסם, יש למה לחכות.

סבון טבעי בשילוב אסטקסטנטין ובוץ ים המלח. בקרוב.

תגובות

להשאיר תגובה