מערכת מתקדמת של וילונות זכוכית פנוראמיים למרפסות

רוצים ליהנות מהמרפסת שלכם בכל ימות השנה? כדאי שתתקדמו לסגירת וילונות זכוכית פנוראמיים של אלום צידן.

רבים מאיתנו מעוניינים להגדיל את חלל הבית או העסק, אך מבלי לפגוע בנוף הנשקף המרפסת שלו. למען מטרה זו, המותג המוביל אלום צידן מציע מערכת הזזה של וילונות זכוכית. מדובר במערכת מתקדמת ואיכותית, היחידה המיוצרת בישראל, אשר מעניקה תצפית מושלמת ובטוחה בנוף עם התאמה מלאה לצרכי העסק או הבית שלכם.

גישת עיצוב מובילה בארץ ובעולם

בשנים האחרונות מעצבי פנים ואדריכלים שואפים ליצור מרחב מחייה כמה שיותר הרמוני, הממזג את החללים הפנימיים עם הסביבה החיצונית. בנוסף, עליית מחירי הנדל"ן יצרה צורך בניצול אופטימאלי של כל מרחב קיים בסביבת מגורים או עבודה. שאיפות וצרכים אלו מתגשמים בוילונות זכוכית פנוראמיים מתקדמים שחברת אלום צידן מייצרת ומשווקת.

מדובר במערכת וילונות מתקדמת, איכותית ובטוחה המאפשרת לסגור חללים פתוחים כמו מרפסות מבלי לפגוע בנוף הנשקף מהם. שלא כמו מוצרי אלומיניום, המערכת סוגרת את המרחב הפתוח באופן נקי ואחיד, ללא עמודים או פינות, ומעניקה השתקפות מושלמת של הנוף החיצוני. למעשה, פתרון סגירה מתקדם זה מאפשר להגדיל את מרחב המחייה וליהנות ממרפסת מרהיבה עם נוף פתוח גם בימים קרים, גשומים, אביכים ושטופי רוחות.

מערכת הזזה איכותית מזכוכית

מערכת ההזזה של וילונות הזכוכית מבית אלום צידן מאופיינת בתכונות הבאות:

המערכת מאפשרת פתיחה וסגירה מלאה ללא עמודים או פינות, עם יכולות הנעה מלאה של הזכוכית מצד לצד לרבות פינות.

  • בזכות היותה מערכת ללא פינות ועמודים, היא מעניקה חזות פנוראמית מושלמת ללא פגיעה בנוף הנשקף ועם השתלבות מושלמת בסביבה.
  • מערכת וילונות זכוכית מתאימה גם למפתחים גדולים במיוחד במידות המגיעות עד לשני מטר ושמונים בגובה, ועד שמונים סנטימטר רוחב כנף.
  • יש מגוון סוגי זכוכיות לבחירה בהתאם לצרכים וסגנון מבוקש. כך למשל, ניתן לבחור לוילון זכוכית שקופה, דקורטיבית, אנטי סאן, חלבית, וכן זכוכית טריפלקס חמש פלוס חמש עם רמה גבוהה ביותר של בטיחות.
  • המערכת מתאימה לדירות, בתים פרטיים ועסקים לרבות מרפסות, מרפסות שמש, גינות, משרדים, מסעדות, בתי קפה גני אירועים ועוד.
  • מנגנון הגנה בטיחותי מעולה עבור ילדים המגן ומונע נפילות, מה שהופך את המערכת לפתרון סגירה מושלם עבור משפחות עם ילדים קטנים.
  • עמידות גבוהה בפני מפגעי סביבה לרבות גשמים ורעשים, וכן עמידות בפני רוחות בעוצמה של עד מאה ושבעים קמ"ש, בהתאם לדרישות מחמירות של תו התקן הגרמני.
  • מערכת קלה ופשוטה לתחזוקה וניקוי עם אפשרות לנקות את הזכוכית משני צידיה בבטחה וללא מאמץ.
  • במידת הצורך ניתן להרכיב על המערכת מסילות מיוחדות המיועדות עבור מרפסות וגינות.
  • בזכות איכות ועמידות גבוהות, אלום צידן מספקת מערכות אלו עם אחריות מקיפה לשבע שנים.

לפרטים נוספים אודות מערכת וילונות זכוכית פנוראמית, צרו קשר עם אלום צידן בטלפון 050-8447388.

 

תגובות

להשאיר תגובה