חברת שיכון ובינוי נדל"ן פותחת את שעריה לקידום אמנות ישראלית בשיתוף גלריה "פחות מאלף"

החברה ממשיכה לאפשר לאומנות ישראלית בועטת להציג את יצירותיה בפרויקטי נדל"ן חדשים שנמצאים בהליכי בנייה האירוע הראשון יתקיים ביום שישי, 6.1 ב – TOWER TIME החל מהשעה 09:00

 חברת שיכון ובינוי נדל"ן, בשיתוף גלריה פחות מאלף($), פותחת את שעריה לאמנות ישראלית צעירה בפרויקט שיביא אמנות מצוינת לכל חלקי הארץ. הרעיון שעומד בבסיס שיתוף הפעולה הוא להשתמש בחללים ריקים בפרויקטים שעדיין לא אוכלסו או טרם אוכלסו במלואם, ולהשמיש אותם כחללי תצוגה שישלבו נדל"ן חם ואמנות לוהטת.

הפרויקט הראשון בו יושק שיתוף הפעולה הוא במגדל הטיים טאוור, מגדל  יוקרה שממוקם על הסיטי החדש בציר רמת גן  – גבעתיים – תל אביב, סמוך לבורסה. ביום שישי, ה-6.1 החל מהשעה 09:00, תהפוך הקומה הראשונה במגדל לחלל אמנות מרתק. במהלך האירוע יינתנו תנאים מיוחדים לרכישת הדירות האחרונות במגדל, דירות  4 ו-5 חדרים בקומות 28 ומעלה, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

%d7%90%d7%a1%d7%a3-%d7%a9%d7%a0%d7%99

בין האמנים שיוצגו ניתן יהיה למצוא את  את חה.חה.חה  – אמן סטריט ארט שיוצר בעיקר במרחב הציבורי של תל אביב שאת זהותו איש אינו יודע; אירנה אייזן המשלבת בעבודותיה דמויות מיתולוגיות עם נופים בארוקיים מרהיבים ומלאי פרטים; אסף שני – עם נופים ראליסטים ארצישראליים המדברים עם זיכרונות של כל אחד ואחת; פולי מקס אמן צעיר אשר בציוריו יוצר עולמות קסומים המורכבים משכבות ורבדים שמצליחים להפתיע כל פעם מחדש,  ועוד רבים וטובים.

תגובות

להשאיר תגובה