ברוכים הבאים לפינה שתבחן את רמת התוכן ברשת דרך אושיות רשת מובילות והפעם הצל מול אמיר חצרוני, לא נגעלתם עדיין? כנסו כנסו

UNLIKE
הצל- THE SHADOW
למי מתאים: לימנים קיצוניים, חובבי ראפ וקעקועים של מגן דוד.

אוי ואבוי לי, אני חוששת שבזמן כתיבת המילים אלו מישהו עוד עלול להגיע אלי הביתה, לקשור אותי לכיסא ולזרוק לי את הלפטופ מהחלון. לצל יש המון סיבות לשנוא את כותבת המדור בשל כמה סיבות חמורות כמו שירות צבאי חלקי, התבוללות, ערבי ריקוד סוערים במועדון אנה לולו ביפו, והכי גרוע: אני תל אביבית טיפוסית. אם אתם עונים גם על כמה הקטגוריות הללו דעו שעמוד הפייסבוק של הצל זה הדבר הכי מסוכן לכם, או בעצם אם תפגשו את הצל עצמו.
ועכשיו ברצינות: מי שנהיה לשליח הימין הקיצוני בארץ, יואב אליאסי כבר התרחק מהראפ ונהיה למסביר הלאומי ולמדווח מהשטח. לכל הנוגע למצב הביטחוני יש את YNET ויש את עמוד הפייסבוק של הצל שדואג לדווח (כולל תמונות) על כל אירוע ביטחוני. כל פוסט שלו זוכה לאלפי שיתופים ולייקים שלא נדבר על התגובות- כאן יש תגובות אוהדות ומחבקות.
בראיון האחרון בחדשות ערוץ 10 הצהיר אליאסי כי הדף שלו הוא גוף תקשורת וחלק מחופש הביטוי, גם אם מדובר באחד העמודים המעודדים שיח אלים. הוא חושף שמות, פרצופים ורודף כל מי שנחשד בעיניו בשמלאניות יתר.
"השריפה במשרדי בצלם 
למה מגיע לנו כל הטוב הזה? כל היום לפנק לפנק לפנק!"
הצל הוא גורם מלבה שנאה בין כל היהודים. בין השמאלת לימין, וחבל. עם מפולג לא יכול להתקדם לעבר שום פתרון ושלום, כן כתבתי שלום עכשיו, עם שכניו.

איזה דבר חיובי אפשר להגיד? שמבין השנאה וההסתה וההתבטאות האלימה הוא מבקר חיילים פצועים, נותן במה ללוחמים ולציונים טובים ומציג לראווה סיפורי גבורה.
אילו רק היה לוקח את כל כוחו ולומד על הצד השני (השמאל) אולי היה מצליח לגרום לקירוב לבבות בתוך החברה המפולגת שלנו. הוא שוכח כי אותם אנשים שהוא מכנה "עוכרי ישראל ונאצים" ובמצע הסתה כלפיהם על בסיס יום יומי הם מי שלחמו במלחמות הקשות ביותר של מדינת ישראל.

 

48152d0d-1cd3-4055-b988-c01fece44985

LIKE (  בעצם UNLIKE)
אמיר חצרוני

למי מתאים: למי שחולם על ישראל כאירופה הקלאסית תוך שמירה קפדנית של טוהר הגזע האשכנזי- רק שרגע- אין דבר כזה בכלל ישראל!!!

לאמיר חצרוני אין הרבה סיבות לשנוא אותי חוץ מסיבה אחת עיקרית: אני גם מזרחית!
חצרוני הוא אחד מיריביו המושבעים של הצל ואם היה יכול היה משתלב היטב במפלגה הנאצית של שנות ה-30:
אדם רהוט, בעל תארים אקדמיים המסביר לפרטי פרטים ונותן נתונים המציגים את הצד המזרחי של היהודים כצד/גזע נחות ומיותר. מבחינתו אגב כל הקיום של המדינה יהודית היא מיותרת כשלעצמה.

"קשה לומר שתושבי עיר הפיתוח הנחשלת והכעורה יבנה, שנבנתה על חורבות העיירה הפלסתינאית היפהפיה יבנא שתושביה גורשו לרצועת עזה, היכן שביקרתי היום לצורך צילומי "פוקס והפרופסור", התייחסו אלי בכבוד. המלים "עוכר ישראל" נשמעו מכל פינה – אבל למה כבר אפשר לצפות ממי שהוריהם הגיעו מכפר טודרא שבלב הרי האטלס, והורי הוריהם ירדו מהעצים שליד הכפר?"
אז בזמן שהוא מעצבן אנשים בטלוויזיה וקורא לרובינו לחזור למרוקו/עיראק/תימן הוא מנהל סדנאות התבוללות. לא שזה רע, מותר להתבולל במדינה דמוקרטית אבל אמיר לפני שאתה מעודד התבוללות למה שלא תשב לקפה איתי, אספר לך סיפורים מופלאים מבית סבא וסבתא ואם זה יגרום לך להזיע אוכל לספר על סיפורי זוועות הנאצים מהצד האשכנזי שלי.

אילו רק היה מסתכל על החברה בה הוא חי זו המעורבת ממזרחים ומאשכנזים ומקבל אותה בשלווה תוך כדי שמעודד קשרים מעורבים של יהודים וערבים אולי היה אפשר לחבב אותו. ממש קצת, אבל חצרוני- אתה אולי חושב שאתה פוקח לאנשים את העיניים אבל לצערי אתה רק שורף כל דרך למשהו טוב.
יאללה עוף לי מהפנים לברלין, גם שם אני מזכירה לך יש ישראלים ממוצא מזרחי. כפרה עליהם וכפרה עלי!

 

312609b9-0e7c-492f-a0e3-322a08fcc86d

1 תגובה

להשאיר תגובה