עונת החורף של האח הגדול מגיעה בצעדי ענק. תאריך רישמי לעליית התוכנית כבר יש והוא ה-16.12 וכל שנוצר הוא לקבוע ולהחליט מי יזכה לרשת את מקומו ולהיכנס לנעליו הגדולות של המנחה אסי עזר שוויתר על תפקיד ההנחיה לצד ארז טל, לטובת הנחיית תוכנית הכישרונות : ״הכוכב הבא״.
אם קוראים לכן : יעל גולדמן״, או ״קורין גדעון״ סביר להניח כי תזכו לשמוע בקרוב את הצלצול המיוחל המבשר כי אחת ממכן היא האס הבא המצטרף לתוכנית. כן חברים, לאחר גישושים ואודשנים בין מיטב סלבס ארצנו, נראה כי יעל וקורין הם אלו שהגיעו לישורת האחרונה ואם לא יקרה כל שינוי של הרגע האחרון, אחת מהם תזכה להיות המנחה הבאה של הריאליטי המדובר ביותר במדינה.
העונה בונים בהפקת התוכנית על יצירת מתכים והעלאת השיח הציבורי בהקשר של בין האשכנזי והמזרחי. מיטב אושיות רשת מוכרות ופעילים חברתיים קיבלו פנייה מהפקת התוכנית להגיע לאודישן. מי שניהלה משא ומתן מתקדם עם הפקת התוכנית היא לא אחרת מאשר:״ויקי כנפו״ הזכורה במאבקה של האמהות החד הוריות.
שמות מוכרים שהוצע להם להשתתף בתוכנית אך סירבו בשלב זה הם:גיא גולד-משתתף עבר בתוכנית הישרדות ואושיית רשת פעילה ביותר. רועי חסן פעיל ומשורר מזרחי מוכר, גם הוא ברשימת המסורבים ויחד איתו נמנת משוררת נוספת מאותה הנישה, עדי קיסר. האקטיביסטית מארגון ״ הלא נחמדים״, כרמן אלמקייס, הוכיחה כנראה להפקה עד כמה היא לא נחמדה ואמרה לא ברור להפקה. שם נוסף שניהל מסע ומתן וכנראה לא תצעד על השטיח האדום היא: חן אלמליח, תקליטנית מזרחית שהתפרסמה בתוכנית :״ערסים ופרחות האליטות החדשות״.
עוד שם שעלה וכנראה כן צלח את המשא ומתן של ההפקה ועתיד לצעוד לעבר וילת הבית המפורסמת במדינה הוא:
מייקל אלרואי. אלרואי בן ה-25 מראשון לציון הינו פעיל מרכזי בתא הגאה של המכללה למנהל. התפרסם בכתבת אולפן שישי, בשל סיפורו המיוחד והאמיץ לחשוף אל מול פני כיתתו את סיפור חייו כילדה שנולדה כמישל ועברה הליך שינוי מין. לאחר חשיפת סיפורו כטרנסג'נדר שהפך מאישה לגבר והעלאת הנושא בתודעה התקשורתית ופועלו לשינוי וקבלת האחר, מוכיחה כי אומנם אנו מדברים על עונת חורף של האח הגדול אבל בהחלט, הולך להיות חם ומעניין

4 הערות

להשאיר תגובה