מה חגגה מעצבת האופנה רעומה זק"ש, איזו תעודה העניקו לעובד ב"קיסר פריימייר", מי השרים שבאו לברך את הבעלים של הנס גרוהה ישראל להולדת בתו?ואיזה קמפיין קיבלה פאולה רוזנברג. רכילות עסקית 

המעצבת רעומה זק"ש חגגה 25 שנה למותג וחיברה בין שתי אהבותיה הגדולות – אופנה ותיאטרון. בחמישי האחרון במוזיאון ארץ ישראל, התקיימה לראשונה על במת תיאטרון, תצוגת אופנה בהשראת פריז של שנות ה- 50 ואחריה ההצגה "על אהבה וחברות" של בית לסין, בכיכובן של נתי קלוגר, מגי אזרזר ומיכל שטמלר. על המסלול צעדו 20 דוגמניות שהציגו את מגוון העיצובים של רעומה לאורך השנים, ואף נתנו הצצה לקולקציית הקיץ עליה היא שוקדת בימים אלה. באירוע נוכחו כ-600 אנשי עסקים, מנכ"לי קניונים וחברות מובילות במשק ביניהם: רינה טל מנכ"לית קניון איילון, ניצן אריאל מנכ"ל קניון עיר ימים נתניה, יהודה אורן מנכ"ל קניון רחובות ומשה רוזנבלום מנכ"ל מליסרון, לצד לקוחות ותיקות ועובדי החברה שהגיעו בהמוניהם. את הרעיון לחבור בין תרבות לאופנה, הגתה רעומה יחד עם חברתה מילדות תמר הררי, המנהלת את אגודת ידידי בית לסין.

אשת הטלוויזיה והמומחית לרפואה טבעית, פאולה רוזנברג, נבחרה להוביל את קמפיין "לבריאות מניופאן" את הקמפיין ילוו אפליקציה ואתר אינטרנט ייעודים הכוללים מגוון מתכונים וסרטונים המסבירים על נבחרת המוצרים הבריאה מבית ניופאן

c0877396-a22c-426d-84da-4781d4c9a54b

במזג אוויר מקפיא במיוחד ששרר בעיר הנובר בגרמניה, התקיימה בשבוע שעבר תערוכת העיצוב היוקרתית-  דומוטקס. בין החברות הבינלאומיות שהגיעו לבחור את הקולקציות שיככבו ב-2016, בלטו גם נציגי הרשת הישראלית "צמר שטיחים יפים". מנכ"ל הרשת תמיר כהן ומנהל הרשת מיכאל אהרון כהן, בחנו את המגמות, חיפשו בדקדקנות ובחרו במומחיות רבה את השטיחים שיככבו אצל כולנו בבית בשנה הקרובה.

f4f8fa2b-44dd-402a-8481-5c65d5b607d2

מאות מקורבים ומכובדים הגיעו השבוע לחגוג עם דוריס ואוהד לוי הבעלים של קבוצת נוטלי יבואנית המותג "הנס גרוהה"  את הולדת בתם "ליאן".גני הקונגרסים, שם נערך האירוע, לבשו חג והאורחים נהנו מתפריט מיוחד ומשובח. כיאה למסיבת בריתה, משפחת לוי קשטה את האולם כולו במוטיבים מעולם הילדים ועל השולחנות חיכו לאורחים עיצובים מיוחדים של דובונים ובובות ילדים שהובאו במיוחד מחו"ל ויצרו תפאורה מושלמת. הסב הנרגש רמי לוי שהינו גם מ"מ ראש העיר חיפה לשעבר והיום חבר מועצת עיריית חיפה ומבכירי מפלגת הליכוד, זכה לקבל בפתח האולם שרים, ח"כ ראשי ערים ושאר מכובדים מהעולם הפוליטי והעסקי.

bd15c244-1262-4fe4-9536-4f3bcc8bccf3

טל חמאווי מנהל חדרי האוכל במלון קיסר פרמייר טבריה לשנת 2015 קיבל תעודת הוקרה  למנהל מצטיין במלון על עבודתו המסור ותרומתו לשיפור השירות בחדרי האוכל ומסעדות המלון ועל תרומתו לשיפור מיצוב המלון בעיני הלקוחות האורחים והסוכנים ועקב כך למיתוג המלון בענף התיירות באזור טבריה.

DSC_0035

תאגיד המחזור אל"ה גייס את רבקה מיכאלי לקמפיין לעידוד המחזור, מדובר בקמפיין דיגיטלי יחיד במינו בו רבקה מיכאלי מספידה את עצמה ואת העולם שיישאר לאחר מותה. נחמה רונן, יו"ר תאגיד המחזור אל"ה: "מדובר בקמפיין שיוצר מחויבות לעולם שנשאיר אחרינו לילדינו ונכדינו. המונולוג  היוצא דופן של רבקה מיכאלי שמוגש בהומור ובציניות יעביר את המסר לכל האוכלוסיה.

a91b80dd-793b-48b8-99b6-1831dc99544d

בשבוע שעבר חגגה אשת הנדל"ן המעושרת קרן בן דוד, יו"ר חברת הנדל"ן "דוידסון אחזקות" ובת זוגתו לשעבר של שרון גל, יום הולדת 37 באירוע מושקע ביותר ל-250 מוזמנים בביתה שבסביון. באירוע נכחו אנשי עסקים בכירים, ביניהם: חמי אלמוג מנכ"ל בנק ירושלים, ורד עובדיה (בתה של אשת העסקים ירדנה עובדיה) הארכיטקט אילן פיבקו (איתה בתמונה), אריה פכטר ראש המועצה המקומית אזור, רן קוניק ראש עיריית גבעתיים, מנכ"ל נווה גד ניסים בשן, מנכ"ל בנק ירושלים גיל טופז, איש העסקים ארז אלוביץ, איש העסקים משה גאון, יניב האפט מבעלי "אלוני האפט", אחותה רו"ח דנה בן דוד, מנכ"לית "דוידסון אחזקות" ועוד. הפתיע בהופעה משה פרץ, שהקפיץ את הקהל העסקי והפך את המקום למסיבה אל תוך הלילה.

7b561969-8b32-4efb-9cfa-546e623059a4

מייסד "הכולל, סטודיו עכשווי לעיצוב",  רן טננבאום, יקיים מפגש אמן וסיור ייחודי במלון האומנות לאונרדו ארט בתל אביב ביום שבת, 30.01.16 בשעה 10:00 הסיור יתקיים במלון לאונרדו ארט מרשת מלונות פתאל בתל אביב, בו האמן רן טננבאום ילווה את משתתפי הסיור, יספר על יצירות האומנות שלו הקיימות במלון ויחשוף את משתתפי הסיור לתהליך היצירתי המרתק שלו.

ff78454e-8b8b-4ee4-bb72-f542f8f08fb4ד"ר לריסה ברק משיקה מכשיר חדש בשם cool tech להמסת שומן בהקפאה והשקת כרטיס מועדון לקליניקה היוקרתית שלה בזכרון ות.א לצורך הפקת אירוע היוקרה גייסה את זאזא כהן ויערית סבג מ"אוללה זאזא" השתיים "תופרות" בימים אלה את כל הפרטים ואנחנו כבר יכולים לגלות לכם שהאירוע יהיה ל מוזמנים בלבד בהרודס הרצליה .

41ee29e6-627e-4911-a0dc-e995c6be2e1f

פסטיבל הלדינו ה-3 "אדיו קרידה" שהפך כבר למסורת, התקיים בשבוע שעבר בכל אולמות התיאטרון הלאומי הבימה, עם קולות חדשים וצעירים לצד וותיקים, עם ניחוחות הלדינו מספרד, מדינות הבלקן, צפון מרוקו וירושלים, לצד סיפורים מהבית ומהחצר הירושלמית. בפסטיבל התארחו אמנים בעלי שם לצד אמנים צעירים, המחדשים את שירי הלדינו, בליווי תזמורת אנדלוסית ועד מופעי סולו, מופעי תיאטרון וריקוד, רב שיח וסרטי קולנוע. בין האמנים שהופיעו בפסטיבל היו גיא ורועי זוארץ, שמעון פרנס, יסמין לוי, חני נחמיאס, מתי סרי, לוליק, אהרון פררה, יניב ד'אור וההרכב הבינלאומי "באלדינו", ועוד רבים אחרים. במופע הסוחף של גיא ורועי זוארץ, שרץ כבר שנתיים ברחבי הארץ, התייצבו כמעט כל המשפחה הגרעינית שלו: הוריו, אחותו, דודים וחברים קרובים, למעט האישה יעל בר-זוהר, וזאת כי באותו ערב חגגה אם המשפחה יומולדת, וגיא הבן המסור לא הפסיק להרעיף עליה ברכות ושירים במהלך ההופעה. היה מרגש.

13388fb8-777d-4ded-b7b1-f5948a4714d9

47 הערות

להשאיר תגובה