הטריבונה – רכילות עסקית

יצרנית התחפושת הגדולה בישראל שושי זוהר, השיקה את קולקציית התחפושות לפורים 2020 למרות שחג פורים בעוד חודש, הגיעו הסלבס עם הילדים, התחפשו והצטיידו לחג הכי שמח בשנה. היו והתחפשו: הדר לוי, מיכל ינאי עם שלושת ילדיה, ג'ני צ'ראווני עם בנותיה, קובי מימון ואשתו הגיע עם שני הבנים, ליטל שוורץ הגיעה עם שתי הבנות, אלעד זוהר, ג'קי אזולאי , קובי פרץ הגיע עם אשתו ענבל ושלושת הבנים, סיון קליין עם בנה, קובי עוז עם אשתו והילדים, גם  ליהי גרינר הגיעה עם הילדים ועם החברה הטובה נעמה קסרי. מיקי מוכתר הגיעה עם הילדים והאחיינים, מירי מיכאלי הגיעה עם התינוק והבת, מירב מילר הגיעה עם הבנים ולירן שטראובר עם בנו. בתמונה: ליהי גרינר, הילה זוהר סמנכ"ל שיווק שושי זוהר, ג'קי אזולאי, ושגיא זוהר מנהל המכירות.

הזמרת והראפרית ניקי מינאז' אוחזת בליין מוצרים בשם MYX FUSION, יינות בטעמים לצעירים, הפופולריים מאוד בארה"ב מאז 2013. לפני מספר חודשים החליטה מינאז' להכשיר את ליין המוצרים ולהתאימו לטובת הקהל היהודי והישראלי. מינאז' היא לא רק הפרזנטורית של MYX FUSIONS אלא גם אחת מבעלי החברה. לאחר תהליך לא פשוט נחתו המוצרים בישראל, ולאחרונה נערכה ההשקה העולמית במסגרת פסטיבל  היין הכשר הבינלאומי 'טועמים עולם' של חברת צור עולם של יין בנמל תל אביב. מאירוע ההשקה ניקי מינאז' אמנם נעדרה אך ציינה: "אני שמחה ומתרגשת להשיק את ליין המוצרים הכשר בתל אביב. כרגע ייצרנו 2 מוצרים כשרים בטעמי ענבים ואפרסק ואנחנו עובדים על ייצור טעמים נוספים, בדיוק כמו שיש בארה"ב". את הגרסה הכשרה בישראל משווקים צור עולם של יין, המבטיחים שיהיו להיט בקרב הצעירים ממש כמו בארה"ב. FUSION MYX הוא שחקן חדש שנכנס לשוק המשקאות האלכוהולים הקלים שנועד להגדיל את ההיצע של המשקאות הקלים האלכוהוליים לקהל הרחב. בתמונה: ניקי מינאז'.

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך לחזק את תחום הפנאי והקהילה בגליל וחנך השבוע את "קולנוע קריית שמונה", שיציג את הסרטים החדשים ביותר בעלות של 20 שקלים בלבד, ויאפשר מגוון תרבותי נוסף לתושבי העיר והסביבה. הפתיחה החגיגית התקיימה במעמד מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל אריאל משעל, ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, ילדים, הורים ותושבים נרגשים שצפו בסרט "לשבור את הקרח 2". אולם הקולנוע מכיל כ- 600 מושבים והוא יופעל על ידי רשת המתנ"סים בקריית שמונה.

את יום הולדתה ה-90 חגגה הזמרת שולמית לבנת אימה של השרה לשעבר לימור לבנת, עם דיסק אוסף חדש, ובמופע שירים אותם שרה יחד עם הקהל שלא נשאר אדיש לקולה, ולשירים שכה אהבו. כל זאת בליווי הרכב תזמורת סימפונט רעננה. האירוע נערך ביוזמת "מרכז מורשת בגין" במעמד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ובהשתתפות ח"כ גדעון סער ורעייתו גאולה אבן, השר אופיר אקוניס, ח"כ צבי האוזר, השר לשעבר  מיקי איתן, איש הטלוויזיה יאיר שטרן, שאת שירי אביו "יאיר" שרה לבנת. את הערב הנחה בהרבה חן והומור אבשלום קור. שולמית ליבנת עדיין עורכת ספרים במחשב, פעילה בפייסבוק ולאחרונה פתחה חשבון טוויטר. יש לה 2 ילדים ו-32 נינים וכולם היו שם חיבקו את סבתא/ סבתא רבא.

אושיית האופנה וסטייליסטית אשת ראש הממשלה סנדרה רינגלר, התייצבה השבוע לצילומי קמפיין חדש שיעלה בכיכובה, לרגל יום האישה הבינלאומי ולהשקת קולקציית תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובה, עבור רשת תכשיטי אימפרס. הצילומים נערכו בסוויטה במלון הילטון תל אביב, שהפך ללוקיישן לצילומי הקמפיין. במהלך הצילומים חשפה רינגלר לראשונה את הליין החדש עליו היא עומלת בשנה האחרונה,  הכולל כ 60 פריטים שונים, ביניהם: טבעות, עגילים, תליונים, צמידים ועוד,  במחירים שווים לכל כיס החל מ-790 שח בלבד. אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים, הכוללת את רשת אימפרס וסמנכ"לית השיווק דניאל רחום, עדכנו את סנדרה שהקמפיין בכיכובה יעלה בתחילת מרץ, בכל המדיות המובילות, בתקציב הנאמד בכ– 2 מיליון ₪ ויכלול בין היתר סרטונים שיעלו בטלוויזיה, באינטרנט,  מודעות במגזינים ועיתונים, שלטי חוצות, ופעילות רחבה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה. כמו כן עדכנו שבסוף חודש מרץ  תטוס סנדרה ל-5 ימים עם בכירי רשת אימפרס, לתערוכת היהלומים שנערכת מידי שנה בלאס וגאס, בכדי לבחור את הסקיצות לקולקציה הבאה. בסוף יום הצילום הפתיע יוסי ביטון, סמנכ"ל בכיר במלון הילטון תל אביב, את סנדרה ורינגלר והצוות, בארוחת שף מושקעת.

במסגרת תחרות המחול "אמסטרדאנס" ההולנדית שנערכה לראשונה בישראל, עם מאות משתתפים שארגנה חברת וירטועוז בבעלות עוזי ניסים,ש נערכה השבוע בקמפוס אריסוןף הוכתרו כישרונות רבים בגילאי 12-15 ובגילאי 16- 18. המשתתפים הופיעו בריקודי בלט קלאסי, מחול מודרני וג'אז עכשווי מבתי ספר מובילים ברחבי הארץ. בניטו מרסלינו סולן לשעבר בלהקת הבלט הרשמית של הולנד ושטוטגרט בלט, וגארי פיינגולד מבעלי "אמסטרדאנס", היו השופטים הבכירים בתחרות. את הפרסים בתחרות הובילו סוכנת הדוגמנים בטי רוקוואי והזמר יזהר כהן, אשר הגיע לאירוע עם בתו היפה אליה.

בר רפאלי, ואסי עזר הפרזנטורים של מותג המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN הצטלמו לקמפיין השמש לקולקצייה חדשה, טרנדית במיוחד לקיץ 2020 של המותג. הפעם, זו הזמרת הצעירה, שתייצג את ישראל באירויזיון, עדן אלנה, אשר מצטרפת לקמפיין. בהמשך לקמפיין הקודם, שהציג את מערכת היחסים הטעונה של בר ואסי, התקדם הקמפיין הנוכחי לקרולינה למקה ברלין צעד קדימה, עם מערכת היחסים של השניים, והצעיד אותם לשלב מתקדם במערכת היחסים, בו הם צועדים כחתן וכלה תחת חופה וקידושין מצויידים כמובן במשקפי שמש באיכות בלתי מתפשרת ובמסגרות נוטפות סטייל.  על תקן זמרת החתונות בחרו בקרולינה למקה ברלין בעדן אלנה, שהתגלתה כזכור באקס פקטור, שהנחתה בר רפאלי, וזכתה עכשיו בכוכב הבא לאירוויזיון שמנחה אסי עזר.

התיאטרון העברי חוגג עשור, ובמסיבת העתונאים שנערכה השבוע בבית ציוני אמריקה הוצג הרפרטואר לשנים 2020-2021 עם הפקות מקוריות כמו "כנר על הגג", "אור" על חיי שושנה דמארי, ה"אופנובנק", ועוד. ההופעות תתקיימנה מידי ערב בכל היכלי התרבות ברחבי הארץ, ובתל אביב בבית ציוני אמריקה ובבית החייל. גדי צדקה, מייסד התיאטרון ומנהלו האומנותי: "היום ניתן לומר בגאווה, שהתיאטרון הינו משפיע ונוכח היטב בתרבות הישראלית. הוא נתמך ע"י מינהל התרבות, והינו התיאטרון הרפרטואר היחיד בישראל שאינו בגירעון". נכחו בהצגת הרפרטואר נתן דטנר אשר ישחק ויביים את "כנר על הגג", נאוה צדקה המגלמת את שושנה דמארי שרגשה את הנוכחים כאשר שרה את שירה המפורסם של דמארי "כלניות", טל גורדון המגלמת בהצגה את יפה ירקוני, רוני ליבוביץ "האופנבונק" שהגיע גם הוא, ושחקנים רבים נוספים. בתמונה מימין: נאוה מדינה שתגלם את שושנה דמארי, קרן הדר (שתגלם את בתה של שושנה דמארי), גדי צדקה, וטל גורדון שתגלם את יפה ירקוני.

השבוע הצטלם השחקן והדוגמן און רפאלי בן ה-23, לקמפיין קולקציית אביב- קיץ 2020 של רשת האופנה URBANICA, אותה נבחר להוביל לראשונה כפרזנטור ראשי, כאשר לצידו הדוגמנית מאי תגר בת ה-20 שעושה חיל בעולם. און רפאלי מתוכנן להשתתף בסדרה "כפולה" ולתפוס את הטייטל של בן זוגה של נועה קירל בסדרה. מאי תגר דוגמנית בת 20 מסוכנות "יולי", הספיקה לכבוש פסגות הן ברמה הארצית והן ברמה הבינלאומית, בין היתר הייתה הישראלית הראשונה שהצטלמה לקמפיין פינק מבין ויקטוריה סיקרט, צילמה את הקמפיין הבינלאומי של אסתי לאודר לצד קנדל ג'נר והשתתפה בעוד הרבה קמפיינים בינלאומיים. לאחרונה הוחתמה בסוכנות IMG העולמית בהם מיוצגות דוגמניות על כגון ג'יג'י ובלה חדיד, ג'יזל, ואפילו גל גדות שלנו. נכחו על הסט בכירי הרשת, ביניהם אורן בר-גיל סמנכ"ל שיווק קבוצת HOODIES ובעלים, גיא פאוזנר מנכ"ל רשת URBANICA, אלי גבי קניין ראשי ומבעלי הרשת, אסנת לאון סמנכ"לית קולקציה, ושקד אלוני מנהלת השיווק של הרשת.

משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער, זכה בתקציב יחסי הציבור של ערוץ 'נשיונל ג'אוגרפיק'. תוכניות ערוץ נשיונל גאוגרפיק עוסקות במגוון נושאים ביניהם: מדע פופולארי, טכנולוגיה, מדעי הטבע, ארכיאולוגיה, היסטוריה, אישים, תרבויות, תעופה ועוד במטרה להעמיק את הידע וההבנה בעולם בו אנו חיים. הערוץ הפופולארי המשודר בכל הפלטפורמות, מצטרף לשורה ארוכה של חברות בינלאומיות בהן מטפל משרד שטרן אריאלי סער, בהן eBay, Nespresso, NEXT Disney וענקית מוצרי הצריכה Proctor & Gamble, זאת לצד לקוחות וארגונים ישראלים כמו דואר ישראל, יקבי כרמל, תנועת הנוער העובד והלומד ועוד.

אלה איילון נבחרה לפרזנטורית רשת האופנה המובילה 'תמנון' ותככב בקמפיין אביב קיץ 2020 של הרשת, תמורת סכום של כ- 100,000 ₪ לשנה. איילון נכנסת לנעליים של ריף נאמן ועדן פינס, הפרזנטוריות הקודמות של תמנון.  צילומי הקמפיין התקיימו השבוע במלון הבוטיק 'חוף נחשולים' בחוף דור. אלה איילון חזרה ממש לא מזמן מצילומי הריאליטי "הישרדות VIP" בפיליפינים שעתידה לעלות לפריים טיים ברשת 13 בתחילת אפריל. איילון בת 22, החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 14 וכבר בגיל 16 טסה למילאנו, שם התחילה את את הקריירה הבינ"ל. לא מזמן, בין היתר כיכבה בשלטי חוצות בכל לונדון בקמפיין של ASOS , הופיעה במגזינים כגון: GQ , teen vogue , Lucy’s, Elle Spain ועוד. לאחרונה צילמה קמפיינים בינלאומיים לגראז' ופאקסון, לצד לוקה סבאת האקס של אחת מבנות הקרדשיאן. רשת האופנה תמנון עברה לאחרונה תהליך של התרחבות ומתיחת פנים. הרשת, הפועלת 25 שנה בבעלות פרטית בניהולו של המנכ"ל והבעלים ברוך ריינר, נחשבת לאחת מרשתות האופנה המובילות בישראל, ומציעה בגדים אופנתיים במחירים שמתאימים לכל כיס, לנשים, לגברים ולילדים, לצד אקססוריז ואביזרים לבית. הרשת מעסיקה למעלה מ-1,100 עובדים בכ-90 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.

יום שישי 14.2 שהוא גם יום האהבה, חגגו חברים מסיבת יום הולדת 60 למשה קראדי יו״ר דלק ישראל ומפכ״ל המשטרה לשעבר, ב״סוהו״ בראשלצ. הגיעו לחגוג: השר צחי הנגבי, חיה ויצחק תשובה, יו"ר דלק גבי לסט, מנכ"ל דלק עידן וולס, מנכ"ל דלק ישראל בעז צ'צ'יק, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, ראש עריית ראשלצ רז קינסטליך, הילה ורני רהב, יו"ר סונול דודי ויסמן, יונה פוגל, אסי ברטפלד, יובל גביש, עו״ד ששי גז, דוד גרנות, זאב וורמברנד, המפכל״ים לשעבר שלמה אהרונישקי ודודי כהן, ועוד ניצבים בדימוס, חברים ובני משפחה. בתמונה: קראדי עם חבריו מכיתה א'.

מנכ"לים, אנשי עסקים ובכירי ענף המסעדנות בישראל הגיעו להתארח אצל האחים שלמה ודני זיגרייך, בעליה של חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ארקוסטיל בישראל. השניים קיימו את קוקטייל הפתיחה של תערוכת החידושים המסורתית של החברה לקראת פסח, שהוקדשה לחגיגת העשור לסדרת כלי הבישול "ארקוסטיל אטלס". אורחי התערוכה נהנו ממגוון מטעמים בהשראת מסעדותיו הבינלאומיות של השף מאיר אדוני, המקיים שיתוף פעולה רחב עם החברה, ושהתפנה מעיסוקיו הרבים ומבנו השישי שנולד ממש בימים אלו,  והגיע לתערוכה. הגיע גם השף טום אביב החתום על סדרת סכיני שף של המותג. בתמונה: אילן עזרא סמנכ"ל השיווק במילניום מרקטינג והשפים מאיר אדוני וטום אביב.

מיני מרתון סמסונג תל-אביב, מקצה הילדים של מרתון סמסונג תל-אביב, יתקיים במתחם שרונה ביום רביעי, 26.2.20 בהשתתפות כ-2,000 ילדים וילדות שירוצו באווירה משפחתית ומהנה ויציע שני מסלולי ריצה: 500 מטר (לגילאי 5-8) ומסלול 1,000 מטר (לגילאי 9-12). בנוסף, יתקיים במרוץ מקצה 500 מטרים לילדים בגילאי 5-14 עם מוגבלות ובני משפחותיהם, אשר יוכלו להירשם למקצה ללא תשלום. יחד איתם ירוצו גם שחקני מכבי תל אביב והפועל תל אביב בכדורסל. מתחם המיני מרתון ייפתח בשעה 16:00 ויפעל עד השעה 19:00 עם מגוון של פעילויות אקטיביות לילדים ולהורים והטבות של בתי העסק הפועלים בשרונה. הדמות הידועה והאהובה אשר תוביל את מיני מרתון סמסונג תל-אביב היא "בובספוג". שנבחרה לשיתוף הפעולה, מכיוון שהיא מסמלת אופטימיות נצחית, שמחה וקבלת האחר, ערכים אשר מובילים את אירוע המיני מרתון. חלוקת ערכות הריצה תתקיים בנקודות החלוקה השונות, בין התאריכים 23-25/02/20 בשעות 11:00-21:00 וגם בשרונה ביום ד', 26/02, בשעות 16:00 ועד סיום האירוע. לא תתקיים חלוקת ערכות למיני מרתון בנקודות החלוקה בקניונים ביום רביעי.

ביום שישי האחרון נהנו נוסעי שלוש טיסות אל על מתל אביב לפריז מהפתעה מפנקת. עם עלייתם למטוס, צוות הדיילים חילק לנוסעים מארזי מיני מזוודה אישיים ויוקרתיים הכוללים 4 קרמי ידיים מהסדרות של מותג הטיפוח הבינלאומי L'OCCITANE. למארז צורפה גלויה המאפשרת לנוסעים להשתתף בפעילות נושאת פרסים, במסגרתה הזוכה המאושר ייהנה משובר מתנה לטיפול ספא זוגי בספא הייחודי של L'OCCITANE בתל אביב, וכן שובר לרכישה בחנויות ובאתר הרשת בישראל. שיתוף פעולה נוסף בין שני המותגים, הוא השקת ערכות נוחות חדשות מבית L'OCCITANE עבור לקוחות החברה, הטסים במחלקת עסקים והפרימיום לכל יעדי החברה.

קניון עזריאלי גבעתיים חתם על הסכם עם רשת "דיאדה", המציעה מגוון פעילויות הכוללות קורסים, סדנאות, מפגשים והרצאות בתחומי הריון ולידה, זוגיות, יחסים והורות, לצד מבחר פעילויות לתינוקות, פעוטות וילדים כמו פעילויות מגע, קול ותנועה, עיסוי לתינוקות וליווי התפתחותי ועוד, בהנחיית אנשי המקצוע מהמובילים בארץ. אייל סקוזה מנכ"ל קניון עזריאלי גבעתיים בירך את אורי פרידמן מנכ"ל ובעלים רשת "דיאדה" על הצטרפותם לקניון. מימין: אייל סקוזה אורי פרידמן.

השבוע הזמין רו"ח אהוד רצאבי, קונסול הכבוד של סרי לנקה, יחד עם שגריר סרילנקה מר Waruna Wilpatha את שר התיירות מר יריב לוין, לגזירת הסרט והדלקת הנר המסורתי,  בפתיחת הביתן של סרילנקה, במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית בגני התערוכה. הנערכת זו הפעם ה- 26. השנה הגיעו לתערוכה מספר שיא של מציגים ביניהם 23 שגרירים.

צמרת תעשיית ההיי-טק בישראל, מאות מנהלי מערכות מידע ומנכ"לים מכלל מגזרי המשק, לרבות ממשרד הביטחון, משרד הבריאות, קופות החולים, הבנקים, חברות הביטוח וחברות המחשוב הגדולות, נפגשו בתחילת השבוע  במתחם הכנסים לאגו ראשל"צ, בטקס הכתרת הפרויקטים הזוכים מצטייני המחשוב IT Awards 2020 של אנשים ומחשבים. את הטקס פתח תא"ל (מיל') נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת. עוד השתתפו בכנס במסגרת חלוקת אות הצטיינות מיוחד, הודי זק בכיר במערך הסייבר הלאומי ובכירים מרשויות מקומיות המצטיינות בחדשנות, וביניהם נציגי עיריית חיפה, עיריית באר שבע ועוד. נציגי עשרות הארגונים הזוכים מענפי המשק השונים, עלו על הבמה לקבלת אותות ההצטיינות מפלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. בשנתה ה-17 של התחרות, הגישו מועמדות לזכייה מספר שיא של 482 פרויקטים, ב-11 קטגוריות התמודדות, ועמדו לבחירת וועדה מקצועית המונה ארבעים שופטים מומחים לחדשנות טכנולוגית, בראשותו של פרופ' גדי אריאב, מאוניברסיטת ת"א.

ביום שישי האחרון במתחם שרונים בהוד השרון, שידר ירון אילן לראשונה מתוך קניון את תוכניתו "שישי שמח עם ירון אילן" אשר משודרת בערוץ 24. במסגרת התוכנית התארחו הצמד החדש והמסקרן זהבה בן וזאב נחמה, ושרו את שלל להיטיהם החמים מכל הזמנים. מימין: דודי דאבוש מנכ"ל מתחם שרונים, זאב נחמה, ירון אילן וזהבה בן.

במהלך השבוע האחרון הגיעו לאתר החרמון אלפי מבקרים, ביניהם מוכרים יותר ומוכרים פחות. דביר בנדק הגיע עם בתו יולי ליום סקי מהנה באתר כשמסלול הגלישה המועדף עליה היה "ואדי חתול". נטלי דדון ובנה ריף, הגיעו גם הם לאתר עם בני משפחה ונהנו מבילוי בשלג, נסיעה ברכבל הקרוניות החדש וגלישה במזחלות הפלסטיק.

השחקנית והכוכבת דנה פרידר הצטלמה השבוע לקמפיין חדש למותג הקוסמטיקה PAYOT מצרפת, אותה היא מובילה כפרזנטורית זו השנה השנייה. הקמפיין של פאיו הוא לסדרת טיפוח חדשה Collagene Roselift , שכולה בורוד. את יום הצילומים דנה פרידר ערכה ביום הולדתה ה 33, וגם על הסט חגגו לו באהבה עם בלונים והפתעות. בימים אלה דנה משחקת במחזמר שגעון המוסיקה בתיאטרון הקאמרי, ובעוד כשבועיים תעלה במחזמר חדש בהובלתה "החיים הם קבארט" , בו היא תכנס לנעליהם של כוכבות מחזות הזמר האייקוניות הגדולות בעולם: ברברה סטרייסנד למחזמר מצחיקונת, נטלי ווד לסיפור הפרברים ולייזה מינלי לקבארט, לצדם של השחקנים איציק כהן וגל פופולר.

 

רשת תכשיטי miller בחרה בשחקנית והדוגמנית המצליחה מלי לוי כפרזנטורית שתוביל את הקמפיין השנתי "because you are one of a kind". לאחר שנתיים בהם רשת התכשיטים היוקרתית התמקדה בהחדרת קולקציות חדשות לשוק, ושמה לה למטרה לחזק ולהרחיב את התכשיטים בפרונט, החליטו בחברה לצרף פנים חדשות, יפות ומרעננות. לוי מצטרפת לרשימה מנצחת של נשים חזקות ומדהימות שליוו את הקמפיין בעבר ביניהן: אסתי גינזבורג, נועה תשבי, שירז טל, שלי גפני ושירלי בוגנים. הצילומים לקמפיין השנתי יעלו בשלטי חוצות ובחנויות הרשת בפרישה ארצית.

דני אבדיה, הכוכב העולה של מכבי תל אביב, נבחר כפרזנטור של מותג טיפוח הגברים AXE. אבדיה נבחר להוביל את הקמפיינים הקרובים של המותג, והראשון שבהם הוא לסדרת מוצרי השיער החדשה. מדובר בקמפיין הראשון לאבדיה בן ה-19, ולצידו הצטלמה ספיר אלחימיסטר, אחותה הצעירה של נטע. ארנון שפירא סמנכ"ל שיווק יוניליוור שבבעלותו המותג AXE: "הבחירה בדני אבדיה היתה טבעית עבורנו כי דני מסמל מצויינות, ההישגים שלו מעוררים השראה, וחלק ניכר מהצרכנים שלנו הם בני גילו, עוקבים אחריו ומעריכים מאוד את ההצלחות שלו".

ישראל מאיו מנכ"ל משותף ב'סולתם' מציין תאריך משמעותי השנה: 70 שנות יצירה, ייצור ופעילות של מפעל 'סולתם' שבראשו הוא עומד. בימים אלו התקיימה התערוכה השנתית של יצרנית כלי הבישול המובילה 'סולתם' במפעלי החברה במושב ברקת. כמידי שנה, הציגה התערוכה את החידושים הבולטים בתחום הבישול והאפייה, קולקציה חדשה ומגוונת לקראת חג הפסח, סדרות בישול חדשות, קטגוריות ממוקדות, מארזי מתנה וכן גאדג'טים חיוניים למטבח. השף קונדיטור עדן אמר הופקד על התפריט המיוחד שהוגש למאות אנשים שהגיעו לתערוכה.

שבוע התקיימו צילומי קולקציית פלפל סוויט לעונת 2020. את קולקציית בגדי הים לנערות נבחרה להוביל ליאב פלג, היזמית, שחקנית, רקדנית, משפיענית, בלוגרית ויוטיוברית בת ה-16, שנבחרה לפנים החדשות של המותג ולנערת פלפל סוויט לעונת אביב קץ 2020. פלג בת ה-16 תלמידת כיתה י' מקדימה, החלה לעבוד כבר בגיל 12 כאשר הקימה עסק ואתר מכירות שמבוסס על סליים עם חשבון אינסטגרם של K60 עוקבים, כשבעקבות ההצלחה הופיעה בפסטיסליים. מדובר בקמפיין הראשון שהיא קוטפת עבור מותג בגדי ים.

השחקן שלומי קוריאט ואשתו אורית קפצו לביקור ירושלמי עם חברים. מזג האוויר החורפי לא מנע מהקבוצה להתמקם במלון החדש והמפנק ibis styles במרכז העיר ירושלים, ולצאת לבילוי בשוק, לחזור למלון להמשך פינוקי חורף, והכל ברגל.

ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר וגיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר פתחו ביום ג' את  2020  Gym & Pools התערוכה המקצועית ה-8 לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא, ב"אקספו", תל אביב. תערוכת Gym & Pools הנערכת אחת לשנתיים, היא התערוכה היחידה בישראל לענף הספורט, בריכות השחייה ואורח החיים הבריא. בתערוכה לוקחות חלק החברות המובילות התחום מהארץ ומהעולם ומוצגות בה הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום חדרי הכושר, אימון גופני ובריכות שחייה.

בשבוע שעבר חברת ליס פור יו החליפה לראשונה את צי הרכב של החברה הכלכלית של כפר סבא, לרכבים חשמליים של רנו זואי וניסאן ליף. הגיעו לברך את הנהגים החדשים: דרור לוריא סמנכ"ל תפעול ליס פור יו, יגאל בוחבוט סמנכ"ל המכירות, אבל אשכנזי מנהל אזור, ארתור אקילוב מנהל סניף כפר סבא, שלי ברנס מנהלת שירות, ברק קלז מנהל מרכז לוגיסטי ועידן חסון סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה הכלכלית של כפר סבא.

שריג אלקטריק, יבואנית המותג Ninja בישראל, השיקה את המכשירים החדשים, באירוע חגיגי במיוחד במסעדת "התרנגול הכחול" התל אביבית. על הפן הקולינרי ניצח השף שאול בן אדרת, שיצר מנות ייחודיות ומבחר עשיר של מאכלים באמצעות מכשירי הנינג'ה בלבד. צמרת ענף הקולינריה הגיעה לחוות ולטעום ביניהם: בלוגר הבשר תומר תומס, פיינליסטית 'מאסטר שף' גל קספרס, רחלי קרוט, דניאל בלילתי, נוי מיארה, אווה קדוש, רותם בן מויאל ועוד. בין האורחים נראו אלין כהן ואמא מירי שעוקביהן הרבים נחשפים מדי יום לאהבתן הגדולה למטבח הביתי, אריאל בן עטר, גל זהבי, ג'ני צ'רוואני ועוד.

תגובות

להשאיר תגובה