הטריבונה – רכילות עסקית

כחלק מתרומתו המתמשכת של הפילנתרופ מוריס קהאן להקמת מרכז קהאן למחקר באיכילוב, התקיים השבוע האירוע השנתי החגיגי של מלגות קהאן-אוריון בו זכו שני רופאים-מדענים צעירים למימון מחקרם הפורץ דרך, כל אחד במענק של חצי מיליון שקלים: ד״ר יואב בירנבוים מהמחלקה להמטו-אונקולוגיה ילדים על מחקרו בנושא זיהוי וטיפול בגידולי עצם הילדים וד״ר ליונה קמפל מהמערך לא.א.ג על מחקרה בנושא טיפולים חדשניים בגידולי ראש צואר באמצעות ננו טכנולוגיה. אומר פרופ׳ רוני גמזו מנהל איכילוב: "אני מאמין שבעתיד הקרוב כבר נוכל לדווח על תוצאות, שייתכן ויביאו לשיטות טיפול חדשות ומתקדמות, עבור החולים הרבים במחלות אלו ברחבי העולם. בתמונה: פרופ' אלי שפרכר סמנכ"ל מו"פ, פרופ' רוני גמזו, ד"ר בירנבוים, ד"ר קמפל ומר מוריס קאהן.

בנוכחות אורחים רבים הושק השבוע במלון הילטון תל אביב, במסעדת הלובי ובמרפסת הצופה לים, תפריט הקוקטיילים החדש לקיץ, שהינו רענן ומקורי הנושא שמות ערים ומקומות בישראל. כל אחד מ – 11 הקוקטיילים מכיל מרכיבים המאפיינים או קשורים למקומות, ערים ושכונות בישראל, מן החרמון בצפון ועד אילת בדרום. שחר קרייזלר המיקסולוגית שהכינה את התפריט מסבירה, שעבורה זוהי הגשמת חלום: להציג את ישראל בדרך מקורית ולא שיגרתית מתחום מומחיותה – האלכוהול. התפריט מוצע לקהל במהלך הקיץ החל מ 9 בבוקר ועד 5 לפנות בוקר , למעט בשבתות וחגים בהילטון תל-אביב. בתמונה: שחר קרייזלר המיקסולוגית עם תפריט הקוקטיילים החדש בהילטון תל אביב.

יו"ר קק"ל שבדיה מקס פדרמן ואשתו הגיעו לביקור באתר החרמון, כשאליהם התלווה רובן אגנרסון מפיק בערוץ 7 השוודי, הפונה לקהל הנוצרי ומשודר בכל סקנדינביה, והגיע לישראל כדי להכין כתבה נרחבת על הנעשה בגולן, בעקבות ההכרה האמריקנית. יו"ר קק"ל הגיע לארץ על מנת לבחון היכן קק"ל תוכל לסייע בקידום האזור. השניים היו אורחי מועצה אזורית גולן ואת הביקור ליווה יעקב שה-לבן ממושב יונתן בדרום הגולן, העוסק בדיפלומטיה ציבורית. באתר החרמון קיבל את פניהם אלון פרידמן מנכ"ל האתר, אשר סיפר להם על תוכניות הפיתוח של החרמון במהלך הקיץ מתוך חזון להפוך את האתר למרכז בילוי ונופש בכל ימות השנה.

השבוע הציגו רון חולדאי ראש עיריית תל אביב-יפו, אודי כרמלי מהנדס העיר ואיתן שוורץ מנכ"ל מנהלת עיר עולם ותיירות, את תכנית האב לתיירות לעשור הקרוב ושמה "תל אביב-יפו 2030", אשר תמשיך לקדם את מיצובה של העיר כאחד מהיעדים העירוניים הפופולריים בעולם. החזון ותכנית האב לתיירות העיר היא הכפלת מספר חדרי המלון, יצירת אטרקציה תיירותית חדשה מדי שנה, כולל אטרקציית MUST SEE, טיפול בנקודות התורפה בחוויית התייר בעיר – נגישות תחבורתית, מוניות, מידע זמין באנגלית, והרחבת מפת התיירות לשכונות נוספות כמו שכונת התקווה, נווה שאנן, נווה שרת מזרח עג'מי ועוד.

מאות עובדי לוריאל ישראל בראשות אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, יצאו להתנדב ב-12 מוקדים שונים ברחבי הארץ למען הקהילה, בדגש על נשים, במסגרת "יום האזרחות הטובה" אותו מקיימת החברה מידי שנה מזה עשור.

בורסת היהלומים הישראלית אירחה את הכנס הבינלאומי של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, בכנס תעשייה מקצועי. במסגרת זו הגיעו לישראל 14 נשיאים מבורסות היהלומים המובילות בעולם ביניהם: ארנסט בלום נשיא הפדרציה העולמית, מרטין לייק נשיא בורסת היהלומים בדובאי, אנופ מאטה נשיא הבורסה בהודו ועוד. הכנס שם דגש על עולם הדיגיטל ושיווק היהלומים בפלטפורמות מתקדמות ברשתות החברתיות, ועליית האחוזים ברכישות התכשיטים אונליין.

בכירי חברת החשמל, בראשם סמנכ"ל שיווק ורגולציה אורן הלמן\ הגיעו בחמישי האחרון יחד עם בני משפחתם, לקחת חלק באירוע הפנינג "פנס ראשון", במוזיאון נחום גוטמן לאמנות. האירוע התקיים לכבוד יום הולדתה ה-96 של תחנת הכוח הראשונה ובמסגרת שבוע הספר,וכלל אירוע חגיגי לקהל הרחב שחשף את פנסי הרחוב הראשונים של העיר תל-אביב באמצעות פעילות יצירתית, ספרותית והיסטורית. ציפי לנדאו, יו"ר מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, פתחה את האירוע ואמרה כי שיתוף הפעולה בין גופים אמנותיים כמוזיאון וחברות מסחריות כחברת החשמל הוא שילוב מנצח.

ליאן זקס מנהלת חטיבת המזון של קבוצת שסטוביץ ואילנית גריוביץ ברגר, מנכ"ל עופר סירקין, הגיעו לסט הצילומים  לקמפיין החדש של המותג  Free (פרי), שם פגשו את השחקנית לירית בלבן, המגלמת מאבטחת בקניון.

כוכבי הביצה ואושיות האופנה הגיעו השבוע לאירוע הסטייליסטי והנוצץ: שיק ושוק, בחסות מותג המזוודות  סמסונייט. האירוע נערך בסינמה סיטי וכלל קוקטייל מפואר, מנות פינגר פוד לצד המוזיקה מהסרט "יסטרדיי"  (Yesterday) שהוקרן באירוע. לאירוע הוזמנו גם 30 המתמודדים שקבלו כל אחד מזוודה אופנתית וצבעונית מהסידרה החדשה של סמסונייט, ביניהם: דניאלה פיק – מלכת השיק, אביבה תבורי – מלכת השוק ואחרים.

"חומוס אשכרה" ברחוב ירמיהו בתל אביב, הוא כבר שנים מוסד, ומקום עליה לרגל לאוהבי החומוס המעולה שמוגש שם, שביניהם גם הרבה סלב. אחד הקבועים הוא יהודה הלוי, אשר הינו שותף בחדר הכושר "פאר" הנמצא בבנין שליד. השבוע קפצו לפגישה עבודה 2 מותיקי המקום: איש הטלביזיה דרור גלוברמן וימית סול. ורותי בעלת המקום הידועה בכישרון האירוח שלה, פינקה אותם וגם לא ויתרה על סלפי.,

בשבוע שעבר התקיים טקס פרסי העיצוב והאדריכלות של ישראל, ביוזמת קבוצת עופרה שמעוני. הטקס התקיים במתחם "הטרמינל" בפתח תקווה בהנחיית שלום מיכאלשווילי ועדי הימלבלוי. במהלך האירוע חולקו פרסים ל-30 הנבחרים, ב-10 קטגוריות שונות מתחום האדריכלות, העיצוב, והנדל"ן. אלו נבחרו בסקר שנערך בקרב אנשי מקצוע בתחום. באירוע הוענק פרס מפעל חיים לאמנית אילנה גור, על פועלה ותרומתה לענף העיצוב לאורך השנים. את הפרס העניק לה ראש עיריית פתח-תקוה רמי גרינברג. באומנותי נערכה תצוגת אופנה כאשר 14 נשים מוכרות צעדו על המסלול ביניהן: רונית יודקביץ, ג'ני צארווני, שר פיטנס, טיטי לי לוי, מורן מזור, מיטל דה רזון, אירה דולפין. אנשי עסקים שנכחו בארוע: ינאי פרישר גוטמן שזכה בפרס המעצב המבטיח של השנה, אלברט אסכולה, סנדי בר שזכתה בתגלית השנה, ח"כ איתן כבל והח"כית לשעבר נאווה בוקר, ליאת מולייוב מבעלי אדידס ישראל, פולה בליק דיין, האדריכל אילן פיבקו ,האמנית אילנה גור שזכתה בפרס מפעל חיים, ירון טל, שירלי דן, עדי סמט, מוטי ורינת כוזיינוף, דניאל חסון, מיכאל אזולאי, השף עמוס חיון, דיויד הלפרין, ירון טל, מיקי סתר, אלחנן שור מבעלי יקב היוצר ומהמשפחות הראשונות שיצרו יין בישראל, ומנכ"ל היקב אראל ברקאי, משה גנזי בעלה של רג׳ין גנזי ובתו ועוד.

שלמה זהר יו"ר נעמן גרופ, ודודי כהן המנכ"ל, אירחו את עובדי הקבוצה למסיבת קיץ מפנקת ב'לאגו' שבראשון לציון. בדבריו הודה כהן לעובדים ולשותפים, ביניהם גם לחברת צוקר בע"מ אליה חברה נעמן גרופ באחרונה. בתום נאומו העביר מנכ"ל נעמן גרופ את השרביט לכוכב הערב, הזמר דודו אהרון שהקפיץ והרעיד את רחבת הריקודים. בתמונה מימין לשמאל: שלמה זהר, דודו אהרון ודודי כהן.

השבוע קיימה קרן "התקווה" סדרת מופעים של להקת KONTRA, לזכרה של חסידת אומות עולם אירנה סנדלר, שהצילה 2,500 ילדים יהודים בגטו ורשה. המופע בהשתתפות נוער פולני, מציג את הסיפור על אישה צעירה אשר בחרה במחויבות ואנושיות להציל חיי ילדים יהודים על ידי הברחתם מגטו ורשה, והעברתם למשפחות פולניות ברחבי פולין. קרן "התקווה", נוסדה במטרה להעצים את היחסים התרבותיים בין פולין וישראל, את החזון לחיבור תרבותי והיסטורי בין נוער מישראל ומפולין, כאשר המופעים בישראל נערכים בחסות הפטרונות הלאומית של פולין, לציון מאה שנות עצמאות למדינה. באירוע הפרמיירה של המופעים שנערך בבית ציוני אמריקה בתל אביב, השתתפו וצפו: נשיא קרן "התקווה" ירוסלב פאפיז, מנכ"לית קרן "התקווה" פטריסיה ירושלמי, מייסד תיאטרון היידישפיל איש התיאטרון שמואל עצמון, שגריר אוסטרליה בישראל כריס כנען, שגרירת אקוודור בישראל מריה גבריאלה טרויה, מייסד ומנכ"ל 'יד לעזרה ישראל – גלובל פורום' אנדרי גסיורובסקי ורעייתו, נשיאת ארגון 'קואליציית יד לעזרה' בוזנה גסיורובסקי, סגן נשיא 'התאחדות פליטי וניצולי השואה בישראל' יהודה דוידוב ואחרים. בתמונה מימין: נשיאת ארגון 'קואליציית יד לעזרה' בוזנה גסיורובסקי, מייסד ומנכ"ל 'יד לעזרה ישראל – גלובל פורום', אנדרי גסיורובסקי, מנכ"לית קרן "התקווה" פטריסיה ירושלמי, סגן נשיא 'התאחדות פליטי וניצולי השואה בישראל' יהודה דוידוב.

שחקן הכדורסל עומרי כספי, פרזנטור תלמה מזה עשור, חגג את סוף הקיץ וסיום שנה"ל במפגש ומשחקי כדורסל עם מאות ילדים ומשפחותיהם מרחבי ירושלים. המפגש התקיים באולם הכדורסל של מתנ"ס פסגת זאב, במסגרת התכנית "משפחות של אלופים", פעילות משותפת לתלמה והחברה למתנ"סים הארצית. למפגש הצטרפו נגה בנר סוארי מנהלת שיווק דגני תלמה, ושי רייכנר מהחברה למתנ"סים הארצית, שצפו בכפסי משחק עם מספר ילדים וילדות, אשר נתנו לו פייט לא קטן במשחקי 1 על 1. זו השנה החמישית שתלמה מפעילה את התכנית במתנ"סים בהצלחה רבה, בעשרות ישובים ברחבי הארץ.

בסוף השבוע האחרון נפתח במלון דן תל אביב, כנס השקה מקצועי של מעבדות GIGI אליו הגיעו כ-400 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ. את הכנס פתח שון לנדאו, סמנכ"ל מכירות של  "מעבדות GIGI". במהלך היום הדגים צוות המדריכות הבינלאומי את סדרות המוצרים החדשות של החברה: סדרת ACNON אשר פותחה במיוחד לטיפול במחלת האקנה והסתכמה בהשקעה של כ- 850,000 ₪. בנוסף הושקה גם סדרת CITYNAP המתמקדת במניעת נזקי סביבה, ומיועדת לקהל הלקוחות לטיפוח אישי ויומיומי. בסיום עלה הג'ודוקא אריק זאבי להרצאה בנושא הצבת יעדים, והתמודדות עם לחץ ומשברים. בתמונה מימין: חיים זר סמנכ"ל החברה ושון לנדאו מנהל מכירות ארצי של החברה.

ננסי ברנדס חיתן בשבוע שעבר את בתו רונה מנישואיו הראשונים לשרה ברנדס, בחתונה רבת משתתפים עם לא מעט זמרים וסלב. החתונה נערכה באולם הארועים היוקרתי "מערבה" בגעש, ונוכחו בה בין היתר שייקה לוי, שימי תבורי, אבי טולדנו, אילנה אביטל, אפרת רותם, אודי סגל, אורי גלר, יהודה אליאס, אביבה אבידן, פנינה רוזנבלום ,שרון גל, ג. יפית והפתעת הערב: הזמר סמיר שוקרי חבר טוב של ננסי, המתגורר מזה שנים רבות בארה"ב, שהגיע לארץ לביקור וכמובן שר לרונה ברנדס, אותה הוא מכיר מילדות, את השיר הידוע ביותר שלו "רונה", אותו כתב בזמנו לבתו רונה. ננסי האבא השקיע במצגת של כל חבריו הידועים אשר ברכו את רונה, כולל ראש הממשלה נתניהו, שגם הוא שלח ברכה אישית וחמה לכלת השמחה. רונה הינה מפיקת חדשות בטלביזיה ואילו בעלה אורן הינו איש פרסום.

את קולקציית שעוני BIG BOLD (ביג בולד) האופנתיים של סווטש, החליטו בישראל להשיק בסניף הדגל של המותג בצפון הארץ, בעופר גרנד קניון חיפה, במקביל לבירות האופנה בעולם: ניו יורק, לונדון, שנחאי, הונג קונג, מוסקבה ועוד. ביום חמישי האחרון הצפינו לחיפה בכירי המותג בישראל, ביניהם  אן שרנסקי מנהלת סווטש ישראל, דניאל רחום,מנהלת השיווק של קבוצת רולטיים ויקיר נגר מנהל רשת חנויות סווטש, לחשוף לראשונה בישראל את הקולקציה החדשה, שעוצבה בהשראת הערים המובילות בעולם.

הזמרת הצעירה והמבטיחה אגם בוחבוט משיקה הימים אלה את "בננות"- להיט קיץ חדש ומקפיץ בסגנון לטיני מרענן, שהינו סינגל חדש מתוך אלבומה הראשון "בננות", המערבב מקצבי מרנגה לטינים ודאנס עדכני, המדגיש פיוז'ן רומנטי לקיץ החם בישראל.

בסוף השבוע האחרון נהנו לקוחות אינפיניטי ולקוחות הפרימיום של אמריקן אקספרס, מאירוע יוקרתי שנערך בבית ארקפה בתל אביב. בין בכירי החברות שהגיעו לברך את הלקוחות: מנכ"ל קבוצת קרסו איציק וייץ, מנהל פעילות הרכב אליחי אל-יגון, אורית בן עמי מנהל חטיבת אינפינטי ישראל, שרית רדין סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס, בן אילן מנהל השיווק של אינפינטי, שיפי גרשוני מנהלת מכירות, אבי לוי מנהל מטה ואסטרטגיה אמריקן אקספרס, ויו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. באומנותי: הרצאה מרתקת של מולי שגב על מאחורי הקלעים של "ארץ נהדרת" והרצאה ייחודית של יו"ר קבוצת ארקפה ירון ירקוני.על עולם הקפה.

רשת ההנעלה WESHOES הציגה השבוע את קולקציית סתיו-חורף 2020 ללקוחות פוטנציאלים, לקוחות מהמגזר הפרטי וסיטונאי הרשת. בשואו רום הוצגו מגוון רחב של מותגים הנעלה, תיקים ומזוודות, ולראשונה חשפו את מותג הילדים החדש אורטופה, שנכנס לרשת ומתמחה בנעלי צעד ראשון. בין מציגי הקולקציה נכחו: עמוס הורביץ מנכ"ל ובעלים קולנוע חדש, מיכאל הורביץ משנה למנכל קולנוע חדש וזוהר בן זינו מנהלת השיווק של המותג. מימין: מיכאל הורביץ משנה למנכל קולנוע חדש, וזוהר בן זינו מנהלת השיווק של המותג

אירה דולפין, ג'ני צ'רוואני ואתי קובו נבחרו להשיק בישראל את סדרת ההגנה מהשמש החדשה של שיסיידו, באווירה ספורטיבית במיוחד. מוצרי השמש החדשים של שיסיידו בטכנולוגית ההגנה הייחודית, הוכיחו את עצמם במהלך שיעור ה"סאפ יוגה", שנערך במיוחד לכוכבות, בחוף הילטון בתל אביב.

חלי ממן גורו הדיאטות של ישראל, נבחרה להוביל את הקמפיין החדש למותג המים המינרליים נביעות+ אפס קלוריות, במסגרת השקה של סדרת מוצרים של מים מינרליים בטעמי פירות ואפס קלוריות. במסגרת שיתוף הפעולה, מוצרי "נביעות + אפס" יומלצו בתפריטים של סדנאות ההרזיה של חלי ממן ברחבי הארץ. החיבור עם חלי ממן מגיע מתוך רצון של מענה על צורך ללקוחותיה הטוענות שקשה להן לשתות רק מים בדיאטה. "אני רואה אפשרות נהדרת לגוון עם משהו טעים וכמובן נטול קלוריות". מסבירה, חלי ממן.

בשבוע שעבר שבוע השיקה ד”ר אירנה סנדלר MD, רופאה מומחית ובעלת קליניקות לרפואה אסתטית, ליין חדש של מוצרים לטיפוח עור הפנים והשיער, שהיא פיתחה תחת המותג GLAMOUR  מבית ד”ר סנדלר, וזאת במסגרת השקת הקליניקה החדשה במתחם הפנתרה תל אביב. נראו בין המוזמנות: סנדרה רינגלר, אירה דולפין, מרינה קבישר, קסניה טרנטול, דניאל גרינברג, גלית בן שמחון מנכ”ל ומבעלי מתחם הפנתרה, קרן סלע בעלת “סלע מדיקל” לייבוא מיכשור רפואי, דניאלה בלומנטל מבעלי “דניאלה” בכיכר המדינה, ד”ר ננה בן צבי אונקולוגית ומנהלת תחום אונקולוגיה בחברת “נוברטיס” העוסקת בפיתוח תרופות, ועוד. קרן סלע גילתה לנוכחות שבחודש הקרוב יגיע לישראל לביקור, היישר מקוריאה שהיא כיום ממלכת היופי העולמית, ד"ר מון נשיא האיגוד לכירורגיה פלסטית, כאורח סלע מדיקל, ויציג כאן את כל הטכנולוגיות והחידושים האחרונים, בתחום הרפואה הפלסטית והאסתטית. מימין לשמאל: קרן סלע וד"ר אירנה סנדלר.

חברת י.ד.ברזאני השיקה לאחרונה 7 פרויקטים ברחבי העיר ירושלים, בתחום התחדשות עירונית. בארוע שהתקיים בשישי בצהרים, הגיעו למעלה ממאה איש, והרימו כוסית עם הבעלים ומנכ”לי החברה. חברת ברזאני  פעילה מעל שלושה עשורים בתחומי התשתיות והבנייה למגורים. בימים אלו  מבצעת החברה כ-20 פרויקטים בהתחדשות עירונית תמ"א 38. מימין לשמאל: משה בן אבו, דיין בר, עו"ד ישי ליברמן, יקותיאל פרידמן מנהל החטיבה להתחדשות עירונית, נחמן סבג מנהל שותף בי.ד. ברזאני התחדשות עירונית ומשה בן אבו מהנדס החברה.

אלי הולנדר בעלים ומנכ"ל חברת פלאנט, מאיה רודיק סמנכ"לית שיווק חברת פלאנט ונעמה מרק מנהלת מותג סברובסקי בפלאנט, קיימו השבוע השקה חגיגית של קולקציית תכשיטי סברובסקי לחורף 2019-20, בהשתתפות בכירים מסברובסקי העולמית שהגיעו במיוחד לישראל, ביניהם פיטר לובאס מנהל מכירות עולמי של החברה, סנדרה גלאוס ומילדרד פיצ'לי. לאירוע שהתקיים באולם האירועים 'טרמינל' בפתח תקווה, הגיעו עשרות לקוחות ובעלי חנויות מרחבי הארץ. חברת פלאנט לייבוא ושיווק מותגי שעונים ולייף סטייל, עברה לאחרונה תהליך מיתוג מחדש ומתיחת פנים בחנויות המותג. החברה, בעלת ותק של למעלה מ- 20 שנה, הינה משווקת בלעדית של שעוני יוקרה ושעוני אופנה מקוריים של המותגים:ado, Tag Heuer, Swarovski,  Michael Kors, Armani Emporio, Hugo Boss, Nautica, Guess, Gc, Montblanc, Mido , Fossil, Diesel, Skagen, DKNY Lacoste ועוד.

תחת הסלוגן #DoSomethingBrave הגיעו למעלה מ 100 עובדי ועובדות eBay ישראל, ובראשם אנה פלקין מנהלת מחלקת פיתוח עסקי של eBay בישראל, מזרח אירופה ואפריקה ונטלי זיו ראש מערך הדוברות בישראל ומזרח אירופה, להביע תמיכה בשוויון זכויות לקהילת הלהט"ב ולצעוד במצעד הגאווה לצד המשאית לה הם נותנים חסות. eBay ישראל ממשיכה זו השנה השלישית בתמיכתה הגלויה בקהילה הגאה, ומשתתפת כנותנת חסות למשאית במצעד הגאווה, בשיתוף 'אריסה' ליין מסיבות הגייז המזרחי. עובדי החברה צעדו עם אנשי 'אריסה' לצד המשאית, כשהם לבושים בחולצות שהוכנו במיוחד לקראת האירוע תחת המיתוג #DoSomethingBrave "עשה משהו אמיץ" כתזכורת לארועי סטונוול, במסגרתם עשו משהו אמיץ כצעד ראשון, לצד לוגו של קשת צבעונית עשויה מלבנים. מהמשאית השמחה במיוחד, נזרקו לעבר הצועדים למעלה מ- 300 חולצות של eBay ועל מנת להקל על החום, חולקו למעלה מ 4,000 מניפות לצועדים.

בשבוע שעבר השיקה חברת רב בריח באירוע חגיגי, את פתיחת סניף הדגל המחודש בדיזיין סנטר בבני ברק. את האירוע אירחו שמואל דונרשטיין בעלים ויו"ר חברת רב בריח, לצד מאיה דונרשטיין יתיר סמנכ"ל השיווק של החברה. לאירוע הוזמנו למעלה מ-300 אנשי עסקים , אדריכלים ומעצבים מובילים, ביניהם בכירי החברה: אורי אולינר מנכ"ל החברה , ליאור דונרשטיין סמנכ"ל רכש, גד אברג'יל סמנכ"ל מכירות שוק פרטי בישראל, אבי מוטולה מנהל שוק חטיבת הפרטי, יואל מזרחי סמנכ"ל חטיבת הנעילה, אסף אבן חיים סמנכ"ל כספים, אלי שמיני סמנכ"ל חטיבת קבלנים ומשנה למנכ"ל, לצד מעצבים ואדריכלים מובילים בניהם: רז מלמד, דורית סלע, ניצן הורוביץ , ברברה ברזין , פופה זעפרוני, יוספה זהבי, סיסי זיו, דולפי לוי, רון ושריתה פלד, לימור רייטן, תמי שריר ועוד. במסגרת האירוע נהנו האורחים מאירוע פתיחת קיץ, שכלל מתחם חוף ים וארוחת ערב מפנקת.

השחקן והמנחה רון שחר עסוק כרגע במרוץ בארץ, לארגון חייו מחדש בדירה נפרדת, לאחר הפרידה מזוגתו מיה קרמר. שחר נצפה ברשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה, כשהוא רוכש חדר חדש לבתו היחידה. רון העלה את מיה גרושתו לשיחת וידאו בנייד, וצילם לה פריטים של החדר חדש אותו הוא קונה עבור בתו בהפתעה.

השבוע התקיימה חגיגת היי טק של ענקית הטכנולוגיה יאנדקס בישראל, לרגל סיום שנת לימודים ראשונה של התוכנית המתקדמת של החברה, למדעי המחשב YDATA. למעלה מ-100 איש הגיעו לאירוע ששיאו היה בהענקת לימודי SUMMER SCHOOL בטוסקנה, לפרויקט טכנולוגי זוכה אשר הציגו הבוגרים. את סיום הערב החגיגי חתמה הודעה כי מסלול הלימודים מתרחב מאוניברסיטת תל אביב ומגיע גם לדרום, לאוניברסיטת בן גוריון. בתמונה מימין: ד"ר אמיר גלוברזון מהפקולטה ללימודי המחשב אוניברסיטת ת"א, קוסטיה קילימניק ראש תכנית הלימודים בישראל, ופרופ' בני שור דיקן הפקולטה המחשב באוניברסיטת תל אביב.

ביום שישי האחרון התקיים 'כנס המשפיעים', בו נפגשו פעילי סביבה רבים מרחבי הארץ, במטרה לאגד כוחות במאבק מול הביורוקרטיה, במאמץ למנוע נזק סביבתי. הכנס שהתקיים באוניברסיטת תל אביב, נערך לזכרו של אופיר אלון (אלבאום) ז"ל, פעיל ומוביל בארגונים סביבתיים רבים, שנהרג בתאונת דרכים ביוני 2016. בין הארגונים שלקחו חלק בארגון הכנסהיו: המשרד להגנת הסביבה, החברה להגנת הטבע, ארגון 'אנו עושים שינוי' וארגוני סביבה נוספים. בין השאר התקיימו בכנס פאנלים, מקרי בוחן והדרכות אשר מטרתם לספק לפעילים כלים והכוונה לניהול מאבקים. בתמונה: הוריו ואלמנתו של אופיר ז"ל, ונגה לבנברג מנכ"לית עמותת "ירוק בלב".

מופע חדש בשם "חולי אהבה" קברט רוק תיאטרלי יעלה ב- 5/7 בבר גיורא החדש בתל אביב. זה הוא שיתוף פעולה ראשון בין הבמאית-שחקנית דליה שימקו והמוזיקאית יפעת נץ. המופע הינו עסיסי, מצחיק, כואב וחושני, על מצבי הצבירה של הזוגיות והוא מורכב כולו משירה ופיוט עבריים, החל משיר השירים ועד שירה מודרנית. הוא בנוי כמעגל מערכת היחסים: מהתאהבות עד הזדקנות ופרידה ומשתתפים בו השחקנים דורי קוטאי, אסתי זקהיים, עודד מנסטר, אייל שכטר ודליה שימקו.

פירמת הייעוץ "בייקר טילי" סיכמה 5 ימים אינטנסיביים של כנס "שבוע המיסים", במסגרתו הועברו הרצאות במגוון נושאי מיסוי כגון מיסוי נדל"ן, השקעות הון, חוקי עידוד ותמריצים, מיסוי בינלאומי, מיסוי יחידים ורילוקיישן, תכנון הון משפחתי והעברה בין דורית. בין היתר השתתפו באירוע סמנכ"לי כספים, יועצים משפטיים, אנשי מיסוי, יזמים ונציגי חברות מובילות, בהן פרשקובסקי, משהב, רי-נובה, רייק התחדשות עירונית ועוד. בתמונה: עו"ד כפיר אימברמן מנהל מחלקת המיסים, בייקר טילי ישראל.

השבוע התקיים כנס ראשון מסוגו במוזיאון ארץ ישראל בת"א, שעסק בייצוג התקשורתי של קהילת יוצאי אתיופיה. הכנס, ביוזמת הרשות לקידום מעמד האישה, נגע בעיקר בנוכחות של יוצאי אתיופיה בתכניות האקטואליה והחדשות, אבל גם בתכניות הריאליטי ובסדרות המקוריות. טהוניה רובל סיפרה שכל התפקידים המוצעים לה, מתוייגים מלכתחילה כתפקידים של אישה שחורה, וגרמה למנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה אוה מדז'יבוז' לתהות, מי יהיה התסריטאי הראשון שילהק לתפקיד ראש הממשלה ,אישה מקהילת יוצאי אתיופיה, ולתפקיד ראש השב"כ אישה מקהילת דוברי הרוסית בישראל. עוד השתתפו בכנס השרה לשוויון חברתי ח"כ גילה גמליאל, ח"כ פנינה תמנו שטה והשגרירה בדימוס בליינש זבדיה.

עובדי חברת גוגל ישראל מתנדבים באופן קבוע בבית המחסה של עמותת 'צער בעלי חיים רמת גן והסביבה', מוציאים את הכלבים לטיול, משחקים עם החתולים ובעצם מגשימים את חזון הקהילתיות, שהעמותה חותרת אליו. אומר יובל נבון, מנכ"ל צער בעלי חיים ר"ג והסביבה: "גוגל ישראל מלווה את העמותה לאורך שנים לא רק בהתנדבות, אלא גם בייעוץ, עזרה וגיוס תרומות, כל מה שעמותה יכולה לאחל לעצמה משותפים לדרך. אנו גאים במתנדבי העמותה מהמגזר העסקי, המהווים חלק בלתי נפרד מהפעילות הענפה שלנו, ומזמינים עוד חברות עסקיות לקחת אחריות על הקהילה".

רן לאופר מונה למנכ"ל חברת ADO Properties, הנסחרת בבורסת פרנקפורט. היא עוסקת בניהול כ – 24,000 דירות ויחידות מסחריות בברלין, והינה החברה הבת של חברת איידיאו גרופ, הנסחרת בבורסה בתל אביב. לאופר יתחיל בתפקידו כמנכ"ל ב – 23 ביולי, 2019. לאופר הינו מנהל בכיר ומנוסה ועתיר הישגים, עם ניסיון נרחב בתחום הנדל"ן. ב-18 השנים האחרונות הוא מילא שורה של תפקידי הנהלה בכירים בחברות נדל"ן במגזרי המגורים, המסחר והמשרדים. לאופר מביא ל –  ADO Properties ניסיון וידע משמעותיים מחברות נדל"ן בישראל וגרמניה עם פעילות בהיקף של מיליארדי אירו. ניסיונו מתמקד בניהול, תפעול ושיווק וכן בהקמה של מערכות מידע נרחבות בחברות נדל"ן בצמיחה מהירה. לפני כן עבד כסמנכ"ל השיווק של חברת איירפורט סיטי, וכמשנה למנכ"ל בחברת הנדל"ןGrand City Properties הפעילה בגרמניה. לאופר משמש גם כסגן יו"ר חברת הנדל"ן TLG.

רשות הטבע והגנים אירחה השבוע את שר התיירות של רפובליקת חוף השנהב סיאנדו פופאנה וצוותו, ואת שגריר חוף השנהב בישראל והנגה פטריס קופי. מטרת הביקור הייתה להתרשם ולהכיר מקרוב את פעילות רשות הטבע והגנים בישראל, אשר נחשבת לאחד מגופי התיירות המובילים בישראל, בין היתר הודות לכ-30 מיליון מבקרים שפקדו בשנה האחרונה, את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. במסגרת הביקור הציגו נציגי הרשות למשלחת מחוף השנהב את הפעילויות והשירותים התיירותיים  של הרשות, ביניהם רשת חניוני הלילה אשר אירחה השנה כחצי מיליון לנים ברחבי הארץ, רשת מרכזי השירות והמידע למען המטיילים באתרים ומועדון המנויים למטיילים.

תגובות

להשאיר תגובה