רגע לפני ראש השנה, הבאנו לכם את קולקציית העוגות הכי טעימות בעיר, ויש גם מתכון. כל הפרטים בפנים 


unnamed (2)

רשת קונדיטוריית שמו משיקה מהדורת חג מיוחדת ומציעה מבחר של עוגות דבש, חלות מתוקות ומפנקות, שלל טעמים ושילובים חדשים עם בצק בריוש, עלים מקורמלים ועוד מגוון מוצרים עטופים בדבש, שמתאימים לסיום הארוחה, כמתנות למארחים ולרגעים מתוקים נוספים. עקיצת הדבורה: בצק בריוש בציפוי שקדים ודבש במילוי קרם וניל (49 ש"ח) דובוש דבש: עוגה הונגרית מסורתית בשילוב שכבות בצק דבש וקרם וניל (49 ש"ח) או  דולצ'ה, מוס דבש: שני רולים של מוס דבש על תחתית שוקולד ואגוזים בשילוב של שוקולד "ולרונה" (69 ש"ח ל"פס") יבטיחו הנאה לאורחים ולמארחים.

unnamed


ברדשת "דה לה פה" מציעים לכם שלל עוגות מיוחדות לחג כשהבסיס הוא תפוחים דבש והמון מתיקות כיפית בפה. אנחנו טעמנו את העוגה שבתמונה שהייתה מצויינת, הבסיס של התפוחים כשמעליו קרם וניל מוקשה ודבש שניגר מעל עשו לאורחים שלנו את הערב. המחיר לעוגה עגולה 129 שקלים.

 

פיס אוף קייק פאי תפוחים עגול בקרם שקדי לימוני . צילום אפיק גבאי (1)

רשת הקונדיטוריות בוטיק "פיס אוף קייק" של  משה אהובי משיקה ליין מוצרים ייחודי לקראת ראש השנה ובינהם

עוגת בירה שחורה ותפוחים 49 ₪, עוגת דבש פלורנטין  59 ₪, עוגת דבש לימון וג'ינג'ר 39 ₪, פאי תפוחים בקרם שקדי לימוני 59 ₪, עוגת דבש מסורתית 35 ₪ (2 עוגות בחושות ב 49.90 ₪ לחברי מועדון פיס אוף קייק),

אנחנו טעמנו את ה"פאי תפוחים בקרם שקדים לימוני" ואת ה"עוגת דבש לימון וג'ינג'ר" . שתי העוגות שהוגשו לאורחים שלנו היו מעולות, הטעמים היו בדיוק במידה, פאי הלימונים היה בזויגוג דבש ולימון ושני הטעמים התערבו זה בזה בשילוב מצוין, עוגת הדבש עם הלימון והגי'נגר הייתה מצויינת, נימוחה, קלילה וממותקת במידה כזו שלא הפסקנו לאכול. ממנה.

עוגת דבש של קופיקס ב5 שקלים-צילום cofix

רשת קופיקס המציעה את כל מוצריה במחיר אחיד של 5 שקלים, מציעה לקראת ראש השנה עוגת דבש בחושה. העוגה במשקל 220 גר' מכילה דבש דבורים, והיא תוצע לקראת ראש השנה בכל סניפי הרשת במחיר של 5 ₪.אבל לפני שאתם מצקצקים בלשון בגלל המחיר, כדאי להפנים. המחיר לא מעיד על איכות, חברים שקיבלו חתיכות עוגה מזו ומאחרת שעלתה הרבה יותר לא באמת הבחינו בהבדל וסיימו את שניהם בביסים מתונים. שווה.

92 הערות

להשאיר תגובה