רוצים לצפות את ארגז הרוח של גג רעפים? מעוניינים להתקין פרגולה חדשה בביתכם שתספק פתרון הצללה מרענן ומעוצב לימות הקיץ? כדאי שתשקלו ברצינות את האלומיניום כחומר גלם.

אלומיניום הוא מתכת קלת משקל, עמידה בקורוזיה, מבודדות ואטומה, וגם גמישה, חזקה ופשוטה לעיבוד ועיצוב. הוסיפו לכך את העובדה שזול וקל למחזר אותה, ותבינו מדוע היא הפכה למרכיב מהותי בענף הבניה של שנות האלפיים, המאפשר ליצור רכיבים מאוד מדויקים ברמת גימור מושלמת. חומר גלם זה משמש לקשת רחבה של צרכים חיוניים בבנייה, וביניהם ציפוי ארגזי רוח והתקנת פרגולות.

הפגעים מהם סובלים ארגזי רוח

ארגזי רוח מונעים היחלשות רעפים מרוח העלולה להקטין את מידת הבידוד והאטימות של הגג. כמו כן, ארגזי רוח משמשים לכליאת אוויר המעניק שכבת בידוד חשובה, השומרת על טמפרטורות מאוזנות ונעימות בחללי הבית הפנימיים. יחד עם זאת, מעצם היותם חשופים לפגעי מזג האוויר והסביבה, בייחוד ארגזים העשויים מעץ נוטים להתבלות ולהיהרס, למשל עקב חשיפה לרטיבות ולחות, קרינה וחום שמש, ומזיקים. למרבה המזל, בימינו לא חייבים להחליף ארגזי רוח בלויים וניתן להשיב להם את איכותם וחזותם האסטטית על ידי ציפויים באלומיניום.

יתרונות ציפוי ארגזי רוח באלומיניום

ציפוי ארגזי רוח באלומיניום עם אנשי מקצוע מיומנים בתחום, ישפר באופן ניכר את תפקודו של הארגז המצופה, ממש כמו ארגז חדש. ארגזי רוח מאלומיניום מספקים רמה גבוהה ביותר של אטימות ובידוד, עם חומר גלם חזק במיוחד שאינו נסדק או נשבר, עמיד ואטום בפני רטיבות ומים, ואינו מחליד. בנוסף, ציפוי הארגז באלומיניום מבוצע במהירות ויעילות ביום עבודה אחד, והוא חוסך את עלות רכישת ארגז חדש ועבודות תחזוקה שוטפות של צביעת ארגז העץ. כמו כן,  הציפוי החדש משפר את חזותו האסטטית של הבית ומוצע בשלל עיצובים, טקסטורות ודוגמאות לרבות דמויי עץ.

כדאי שגם פרגולות יהיו מאלומיניום

השימוש באלומיניום כחומר בניה טוב לא רק עבור ציפוי ארגזי רוח, אלא מתאים לעוד מגוון צרכים כגון בניית והתקנת פרגולות מעוצבות ועמידות. כידוע, פרגולות הפכו למוצר מבוקש בישראל בייחוד בעונת הקיץ החמה, והן מספקות פתרון הצללה יעיל ומעוצב למרחבים חיצונים של הבית כמו מרפסת, גג או גינה. בחירה בפרגולות מאלומיניום תעניק לכם פתרון קירוי והצללה קל משקל, עמיד לאורך זמן מפני פגעי מזג אוויר שונים, שאינו נסדק או מחליד. כמו כן, את הפרגולה מאלומיניום בונים ומתקינים יחסית בפשטות ומהירות. מחומר גלם זה ניתן ליצור ולעצב מגוון סוגי פרגולות בשלל גוונים לרבות פרגולות תלויות בטוחות ויפות, המותאמות באופן מלא לתוכנית האדריכלית של המבנה.

חשיבות הבחירה בחברה מקצועית

בין אם מדובר בעבודות אלומיניום לגג או לפרגולה, בכדי לקבל תוצאות מקצועיות ואיכותית כדאי שתבצעו אותם עם חברה מקצועית, מוכרת ואמינה. דוגמא נאה לכך מהווה חברת בראש הגג המתמחה בסוג זה של עבודות, פועלת בענף כבר מעל לשני עשורים ועושה שימוש בחומרים איכותיים ובשיטות עבודה מתקדמות. החברה מעסיקה צוות מיומן המעניק ללקוחות שירות בסטנדרים גבוהים במיוחד, עם ביצועים וגימורים מושלמים באחריות מלאה, וכל זאת עבור מחירים כדאיים ועם פתרונות מתקדמים ויצירתיים בהתאמה אישית.

למידע נוסף והזמנת שירותי ציפי גגות והתקנת פרגולות מאלומיניום צרו קשר עם בראש הגג בטלפון 054-7757445

 

תגובות

להשאיר תגובה