הטריבונה – רכילות עסקית

את נר רביעי של חנוכה חגגו כ 55 בכירי המשק, אנשי עסקים, מפורסמים וספורטאים, שעזבו את כל עיסוקיהם, והדרימו עד מסעדת מידס בקיבוץ ברור חיל, הממוקם בעוטף עזה, על מנת לתמוך בבעלי המקום שעקב המצב הביטחוני בדרום הארץ, מתמודד עם קשיים כלכליים. את האירוע יזם משה גולברי מבעלי רשת האופנה גולברי. במסגרת האירוע גיוסו לטובת המסעדה 30 אלף ₪.

חיים כץ, גדעון סער, זאב אלקין, מיקי זוהר ומיכאל מלכיאלי, לא פספסו את מסיבת חנוכה השנתית של עמותת "שמעיה", בראשות הרב שמעון לוי שנערך השבוע בראשון לציון, בנוכחות 300 חירשים, ששיאו שירה המונית של שירי חנוכה בשפת הסימנים. לסיום בירכו הח"כים את החרשים בברכת חנוכה שמח בשפת הסימנים.

הנשיא ריבלין הדליק השבוע נר שני של חנוכה בחנוכיה בעלת היסטוריה נוסטלגית. בזמן השואה החנוכייה של קהילת סמפולנו בפולין, הוטמנה במעמקי האדמה והוחבאה מפני הנאצים. החנוכיה שהינה פריט נדיר ויקר ערך, בן 150 שנה, הינה מבין החפצים היחידים שנותרו כזכר לקהילה שנספתה רובה במחנה ההשמדה חלמנו. בפעם הראשונה השבוע, הודלקו בה נרות החנוכה בבית הנשיא, בנוכחות ניצולי שואה שהגיעו מרחבי הארץ.

ביום שלישי בשביתת הנשים הגדולה בישראל, כמחאה על אלימות נשים ועל מקרי האלימות, ענדו עובדי מותג האופנה קרייזי ליין צמיד שהוכן במיוחד. עופרה מנכל"ית השיווק והתפעול דיברה על הנושא הכאוב והדגישה ש"קרייזי ליין" כחברה שמעסיקה 98% נשים ותומכת בנשים כבר דרך ארוכה, מביעה היום את הזדהותה עם המאבק למניעת אלימות במשפחה, ושינוי מדיניות הממשלה בטיפול בבעיה.

השבוע הזמינו קבוצת הכדורסל מכבי ראשון לציון לאולמה הביתי של הקבוצה בית מכבי, את חניכי "מועדון גולדה" מקבוצת אקי"ם ראשון לציון, כדי לצפות באימון וגם להדליק נר חנוכה עם מאמנה הטרי של הקבוצה גיא גודס. החניכים הנרגשים היו על סף דמעות מהמחווה של השחקנים. בסיומו של הערב מנכ"ל מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון, מר גלעד זיו הזמין את החניכים למשחקי הכדורסל הבאים.

האחים חג'ג', אחרי שהשיקו את הפרוייקט החדש והסופר יוקרתי port-tlv בלונדון, ציינו את השקת הפרוייקט גם בישראל במגדלי הארבעה בת"א. הארכיטקט אילן פיבקו סיפר בהשקה על ההשראה שהובילה אותו לעיצוב המרהיב בפרויקט המיועד לעשירון העליון. בתמונה: אילן פיבקו ולי זיו סמנכ"לית השיווק והמכירות של הפרויקט.

לפני כשבוע ערכה "קבוצת לפידות", באולם "ריברסייד" בתל אביב,  אירוע חגיגי להשקת קולקציות 2019 של מותגי משקפיים בינלאומיים מובילים. לאירוע הגיע במיוחד עמאר בלאל, מנהל מכירות של המותג הספרדי "ETNIA BARCELONA" בעולם, שהביא איתו כל הדרך מברצלונה תעודת הצטיינות ל"אופטיקה גבעתי" ביוקנעם עילית, בבעלותו של שמוליק גבעתי, על הצטיינותה בקידום המותג.

בימים אלו משלחת מטעם קבוצת העסקים החברתית "שכולו טוב" (עמותה), נמצאת במיינץ בגרמניה, במסגרת החלפת ידע בין ארגון GPE – ארגון שיקום לאנשים עם מוגבלות לבין קבוצת "שכולו טוב". הקבוצה פיתחה מודל ("היחידה המשלבת") המצליח באחוזים ניכרים לסייע לאנשים עם מוגבלות בכלל ומתמודדי נפש בפרט, להשתלב בשוק העבודה הטבעי. הצלחת המודל זיכתה את הקבוצה לפני למעלה משנתיים בפרס “project zero” באו"ם. מאז, קבוצת "שכולו טוב" מייצאת את המודל ברחבי העולם, מלמדת ארגונים, משלחות ועמותות כיצד יש להטמיע את המודל ולהקים מיזמים חברתיים הדומים למיזמים החברתיים של הקבוצה. נציגי קבוצת "שכולו טוב" הוזמנו להתארח במלון INNdependence” המנוהל ומופעל על ידי אנשים עם מוגבלות מטעם ארגון GPE, ביקרו בעסקים החברתיים של הארגון: החל מסופרמרקט שכונתי, חנות טבע אורגנית, מיזם חברתי לגידול דבורים בעיר וכלה ברשת מסעדות.

תערוכת הוטקס שהתקיימה בשבוע שעבר בגני התערוכה בתל אביב, היוותה נקודת מפגש בין אנשי המקצוע ומקבלי ההחלטות מתעשיית האירוח, ענף הקמעונאות והשוק המוסדי. בין המציגים בתערוכה, בלט הביתן של "ארקוסטיל אקספרס", חנות כלי המטבח הראשונה לתחום המקצועי מוסדי של האחים שלמה ודני זיגרייך מבעלי חברת "מילניום מרקטינג", יבואנית כלי המטבח הגדולה בישראל. שר האוצר משה כחלון, שהגיע לבקר בתערוכה, במטרה לעודד קידום עסקים קטנים, נכנס גם הוא לביתן להתרשם ממגוון החידושים והפתרונות שמציעה החנות לשוק המוסדי ולעולם המלונאות. השר שוחח עם נציגי החברה וציין כי גם בביתו משתמשים בסכיני המותג "ארקוסטיל". בתמונה: זאב הרשליקוביץ מנהל תחום בתי מלון ברשת מילניום מרקטינג, והשר משה כחלון.

השבוע התקיים אירוע ההשקה של משרדי we work ירושלים. מנכ"ל we work בישראל בנג'י זינגר אירח כ-250 אנשי עסקים ובכירי חברות גדולות, לצד ראש העיר היוצא של ירושלים ניר ברקת, ראש העיר הנכנס משה ליאון, מוטי חזן מנכ"ל רמי לוי נדל"ן, זוהר לוי מנכ"ל אמפ"א נדל"ן, המשנה לנשיא ומנכ"ל הקרן לידידות ג'ף קיי, מנכ"ל IDB שולם לפידות, שותף בהרצוג פוקס נאמן רון בן מנחם, מירב שלומוביץ ברק מקבוצת עזריאלי, יוסי וניצקי מנכ"ל פועלים הייטק ועוד. ל-WeWork ישראל מתחמי משרדים בהרצליה, בבאר-שבע, בחיפה וכן 5 מתחמים בתל-אביב, כשלאחרונה התווסף גם המתחם הירושלמי. יחד, הם מהווים בית לכ-5,000 חברים בישראל.

עדן פינס, ספיר אביסרור, אביטל לנגר ולי רוקח, הצטלמו השבוע לקולקציית ההלבשה התחתונה והלבשת הפנאי לרשת  FIX. עדן פינס וספיר אביסרור שכיכבו ביחד בעונה של האיט גירלס, נפגשות כאן לראשונה לאחר הסדרה, ומפרגנות אחת לשנייה. השתיים הצטלמו בחדר שכולו בהשראת כלבים דלמטים. הכלב הדלמטי שהיה על הסט, הרגיש שלעדן יש גם כלבה, ולכן לא עזב אותה לרגע. הכלב הגיע לסט הצילומים אנרגטי במיוחד, ולא עשה לצוות חיים שקטים, כשהם נאלצים רוב הזמן לטפל בו.

יישר מספרד הגיע השבוע לישראל השף פאיו קרוז (PEIO CRUZ) ל"שף סנטר", מרכז ההדרכה הקולינארי של יוניליוור פוד סולושיינס בקרית שדה התעופה, על מנת לערוך סדנאות מעשיות בנושא טאפס ספרדי. בסדנאות השתתפו כ-150 שפים וצוותי מטבח של מלונות מובילים, מסעדות, רשתות בתי קפה ומזון מהיר, והסעדה מוסדית. שפים מכל הרשתות הגדולות (פתאל, ישרוטל, דן) לא פיספסו והתייצבו לאירוע, ואליהם הצטרפו גם שפים של מסעדות, בתי קפה ומזון מהיר, אולמות אירועים וחברות קייטרינג (קבוצות קפה קפה וBBB). השף סיפק השראה קולינרית למשתתפים והציג בפניהם מנות טאפס שונות אשר הינן פתרון עשיר, טעים וצבעוני למנות פתיחה ו"נשנוש" באירועים ובמסעדות. דורון זילברשטיין, מנכ"ל יוניליוור פוד סולושיינס זילברשטיין ציין כי העובדה שיוניליוור הינה חברה בינלאומית מובילה, תאפשר לקיים סדנאות נוספות עם שפים מתרבויות ומטבחים שונים מרחבי העולם.

חברת שר (Schär), בעלת המותג המדורג ראשון באירופה למוצרים ללא גלוטן, ערכה השבוע בדנון, בית בית הספר המוביל למקצועות הקולינריה בנמל תל אביב, סדנה מקצועית לבישול ואפייה ללא גלוטן, בהנחיית השף והדיאטן אודי ברקן ("2 גברים ומקרר"). הגיעו ללמוד : כתב חדשות 2 אלעד זוהר, המוכר כפעיל בתחום הצליאק, יו"ר עמותת הצליאק בישראל עו"ד רוית שחמון-ממן, השף ערן זינו בעל מסעדת הפופ-אפ ללא גלוטן "גלוטריה", הדיאטן צחי כנען, יוצאת מאסטר שף אסי רוזיצנר ורבים אחרים. בתמונה מימין לשמאל: עדי טייכר מנהלת השיווק של חברת ליב, רנאל ליימן מנכ"ל ליב, שף ערן זינו וכתב החדשות אלעד זוהר.

לאחר פגרה בת שבועיים ולקראת החזרה לליגה, הגיעה קבוצת הכדורגל הפועל רובי שפירא חיפה לנפוש בספא וילג' חמת גדר. שחקני קבוצת הכדורגל הפועל רובי שפירא חיפה והצוות המקצועי הוזמנו ע"י "קופל גרופ", נותנת החסות הראשית של הקבוצה, ליום שכולו כייף ופינוק. חברי הקבוצה נהנו מטיפולים במים הטרמו-מינרליים הידועים בשל סגולותיהם הבריאותיות ומארוחת ערב חגיגית. לסיום הערב צפו יחד במשחק הכדורגל של נבחרת ישראל מול סקוטלנד באולם vip במתחם המלון.

ענת הראל, אשר מונתה לאחרונה כפרזנטורית של מותג שעוני הריצה והכושר Suunto (סונטו), התחדשה בדגם החדש Suunto 3 Fitness, המתפקד כמדריך כושר צמוד, מייצר תכניות אימונים אישיות, מתעד אימונים, צעדים, קלוריות ושעות שינה ומעודד את העונדים אותו להגיע להישגים. הראל כיום מנהלת את קבוצות הריצה לנשים "רצות עם ענת הראל" ב-11 ערים בגוש דן, והיא בימים אלה עוסקת בהכנת המתאמנות שלה למקצים השונים של מרתון תל אביב, אשר יתקיים בפברואר 2019.

"אף אחד לא קם" הוא מופע המחווה לגשש החיוור, שהתקיים השבוע בבית האופרה בתל אביב. בהנחייתם ובהפקתם של האחים אסנר עלה המופע במסגרת ערב התרמה השנתי של ויצו ישראל, שכל הכנסותיו קודש למשפחות נפגעות אלימות. קיבלו את פני האורחים יו"ר ויצו ישראל גילה אושרת ומנכ"לית ויצו ישראל שרית ארבל. השתתפו במופע אורי בנאי, אריאל פוליאקוב, דרור קרן, בן ארצי, דביר בנדק, דניאל סלומון, דורי בן זאב, לירון לב, אלון נוימן, פיטר רוט ושלישיית גששיות שכוללת את: תמר שם אור, יעל יקל והדר שחף מעיין. איש העסקים לוני הרצקוביץ מנהל חברת ישפאר תרם לא מעט כרטיסים  למופע ליחידת המסתערבים דובדבן, והזמין גם חיילים המשרתים בדרום. הגיעו: נתי ולימור אללוף, עדינה בר שלום, איזי שרצקי, עדי תירוש, ג'ודי ניר מוזס, ימית סול, אלי אילדיס ועוד.

דקטלון ענקית הספורט מצרפת, קיימה השבוע ארוע פתיחה חגיגי לפתיחת החנות השניה של דקטלון בישראל, במרכז ביג קריות. החנות תציע 3000 מ"ר של חווית ספורט, שטחי מדף ואזורים חוויתים להתנסות בענפי הספורט השונים. כיבדו בנוכחותם ירון אשל מנכ"ל גזית ישראל, אסף לוי מאשדוד בונדד, דודי ג'ינו מנכ"ל ביג קריות ועוד. את החנות בחיפה תנהל ג'וליה סנינג שעשתה רילוקשיין מצרפת, ותנהל את החנות בחיפה. בתמונה מימין לשמאל: לואיס שוקרון מנכ"לית דקטלון ישראל, חי גאליס משנה למנכ"ל ביג, ואיתן בר זאב מנכ"ל ביג.

רפי סלהוב מנכ״ל דלתות הכניסה המעוצבות 'רשפים' ומיכל נוף מנהלת השיווק, השיקו השבוע ליין של דלתות במפעל החדשני באשקלון. סלהוב מדגיש שדלת כניסה היא נדבך מרכזי בבחירה ראשונה בבניית הבית, והציג את הטכנולוגיות החדשות הקיימות במפעל הקיים כבר מעל ל- 30 שנה.

עובדי איילון חברה לביטוח חגגו אמש ביחד עם עשרות ניצולי שואה חברי עמותת "עמך", את חג החנוכה בבית איילון ביטוח במעמד מנכ"ל איילון ביטוח, אריק יוגב. במסגרת האירוע נהנו החוגגים מהדלקת נרות משותפת, מסיבת ריקודים וארוחת ערב חגיגית. שיא הערב הגיע כאשר הנוכחים צפו בהצגה שהכינו חברי העמותה לכבוד האירוע. מנכ"ל איילון ביטוח, אריק יוגב ברך את המשתתפים וציין כי: "כבן לניצול שואה בעצמי, הקשר החם שלנו פה באיילון עם עמותת "עמך" מרגש אותי באופן מיוחד. האירועים המשותפים שלנו נהפכו למסורת ואנו רואים בהם זכות גדולה כחלק ממטרותינו בתחום אחריות חברתית תאגידית, לחיזוק נוכחות איילון ועובדיה בקהילה. מבחינתנו אתם מסמלים את העוצמה והחוסן של העם היהודי." בתמונה: מנכ"ל איילון ביטוח, אריק יוגב באירוע החנוכה עם ניצולי שואה מעמותת "עמך".

לרגל חגיגות יום ההולדת של לירן כוהנר, חברת התיירות הקולינרית "יאללה באסטה" אירחה את יהודה לוי, שלומית מלכה, גיא גיאור, ירדן הראל, שביט ויזל, יערה בנבנישתי וטל נוי לסיור טעימות בשוק מחנה יהודה בירושלים. הסוחרים ששבעו ממצעד הפוליטיקאים ששטפו את השוק הירושלמי לקראת הבחירות המקומיות, שמחו על הביקור המרענן. במהלך הסיור נחשפו הסלבס לסיפורי המורשת העתיקים, לצד הקולינריה העשירה ששוק מחנה יהודה מציע במסעדת מורדוך, מסעדת ארחנטו, ביר בזאר, קפה רוסטרס, מסעדת ארבעס ועוד.

מנכ"ל מדטרוניק העולמי מר עומאר ישראק ומנכ"ל מדטרוניק ישראל ירון יצהרי, הגיעו לכנס החדשנות בקרדיולוגיה מתקיים בימים אלה, פרי יוזמתם של פרופ' חיים לוטן ופרופ' רפי ביאר. לכנס, שזו שנתו ה-23, הגיעו מעל אלפיים איש מהארץ ומהעולם. במקביל,עשרות רבות של חברות מציגות בכנס מגוון של פיתוחים חדשניים. הרכישות רק בתחום הלב וכלי הדם הן למעלה מ- 2  מיליארד דולר, וקיימות השקעות בלמעלה מ – 250  חברות ישראליות בתחום הלב, כאשר חלק מהחברות הללו צפויות לאקזיטים מרשימים. הכנס העניק כלים להצלחה עבור יזמים מתחילים שהגיעו מרחבי העולם, במטרה ללמוד כיצד להקים חברה מרעיון קודח. בתמונה: מנכ"ל מדטרוניק העולמי עומאר ישראק, מנכ"ל מדטרוניק ישראל ירון יצהרי, פרופ' חיים לוטן ופרופ' רפי ביאר יזמי הכנס.

חברת קרוז תור המובילה את ענף הקרוזים המאורגנים בישראל,  פירגנה לצוות העובדים המסור שלה, אשר עמד ביעדי המכירות במהלך שנת 2018,  והגיע לתוצאות מעבר למצופה. בטיול למרוקו. המנכ"ל מר סימן עובדיה וצוות העובדים הגיעו להרי האטלס המושלגים, שם חיכו להם פרדות, ולקחו אותם בין הכפרים לכיוון הר טובקאל הגבוה בהרי האטלס. משם נסעו החברים לביקור בבתים ברברים, וקינחו את הערב בחאפלה סוערת. בטיול זכו העובדים ליהנות מאוכל רחוב מסורתי בג'מע אל פנא, וגולת הכותרת בטיול הייתה הלינה בבית המלון אשר בו התארחו במאים ושחקנים, שהגיעו לקחת חלק בפסטיבל הסרטים הבינלאומי במרקש. את הטיול ליוותה מדריכת הטיולים הותיקה ענת פוגל.

נשיא חברת הכלים הסניטריים הגדולה בעולם TOTO מיפן מר גאיג'ירו נוגאטה, הגיע לישראל לביקור ראשון. זאת, לאור ההצלחה של המותג בארץ ולצורך בחינת האפשרויות להעמקת שיתופי הפעולה. נוגאטה נפגש בעת ביקורו עם גבי קליין מנכ"ל זהבי עצמון המשווקת את מוצרי TOTO וד"ר רוני  בורנשטיין, מנכ"ל ראקוטו קאסיי ישראל, ומי שמונה לאחרונה כשגריר כבוד של המשחקים האולימפיים טוקיו 2020. השלושה דנו בהעמקת שיתופי הפעולה בין החברות ושמירת הקשר ההדוק בין יפן לישראל. בצילום: גבי קליין המנכ"ל, מר גאיג'ירו נוגאטה נשיא טוטו-יפן וד"ר רוני  בורנשטיין מנכ"ל ראקוטו קאסיי ישראל.

נעמי גרינברג לוי, מנהלת אזור הרצליה בקבוצת IWG, אירחה במתחם Spaces כ-40 יזמים והייטקיסטים צעירים לקבלת שבת חמה ועוטפת. המפגש נערך במסגרת מיזם קהילתי חדש ושמו  SHISHITECHהפונה לסטארט-אפיסטים צעירים הנמצאים מכורח הנסיבות הרחק ממשפחותיהם. משתתפי המיזם נהנו מאווירה משפחתית ומחבקת, מנטוורקינג איכותי ומשחקים של פעם וכמובן מטקס קבלת שבת מרגש וסעודה חגיגית. המפגש התקיים בשיתוף COMMUNITECH, חברת בוטיק להשמת מנהלי מוצר, שיווק ומכירות בהייטק.

איגוד השיווק הישראלי יחד עם חברת SENIORMARKET קיימו בתחילת השבוע את הכנס השנתי בנושא שיווק לקהלים מבוגרים, המתמקד בכוח הצרכני הרב שיש לקהל המבוגר (גילאי 60+) וכן בדרכי ואופן השיווק לקהל זה. אל הכנס, שנערך במתחם קסיופאה בהרצליה, הגיעו מאות אנשי שיווק שרוצים להכיר וללמוד איך לפנות לדור המבוגר, המהווים היום כ-15% מהאוכלוסייה הכללית בישראל. בכנס נכחה גם תלמה בירו, מנכ"ל האיגוד. את הכנס פתחה סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל האיגוד ומיד לאחריה עלו אריק אופיר ורועי קורן, מנכ"לים משותפים בחברת SENIORMARKET. מבין הנואמים בכנס: דינה נבות, סמנכ"ל שיווק בנק מזרחי טפחות, רו"ח אמיר חייק נשיא התאחדות בתי המלון בישראל, רחל ירקוני גולדשטיין סמנכ"ל שיווק טבע בישראל. עוד נערך בכנס פאנל שהתמקד בתופעת הפאשניסטיות הכסופות המטלטלות את עולם האופנה, בהובלת הסטייליסטית סיגל גרוס, עם אורית חשאי מייסדת ומנכ"לית Brayola, העיתונאית אורנה גטניו וסמדר גנזי מקדמת אג'נדת Pro Aging בישראל. אמיר חייק, תלמה בירו, סיגלית הורן גלפרין, רועי קורן ואריק אופיר.

עובדי חברת דואר ישראל התגייסו למען הילדים המאושפזים בבתי חולים השונים ברחבי הארץ, ויצאו לחלק מאות מארזי שי לחנוכה, "קופסת ההפתעות" ואלבומי סופר גול מבית היוצר של השירות הבולאי בדואר ישראל. השבוע הגיעו נציגי דואר ישראל עמוס בן חיים מנהל מרחב תל אביב והמרכז, אלחנן שפירא מנהל השירות הבולאי, אלירן תשובה מנהל אשכול פתח תקווה וחגי שוורץ מנכ"ל עמותת "נותנים תקווה", אשר חילקו למעלה מ- 300  ערכות ואלבומים במרכז "שניידר" לרפואת ילדים. נציגי החברה הגיעו גם לבתי חולים שונים בארץ, ביניהם: בית חולים "העמק" בעפולה, מרכז רפואי הגליל המערבי בנהריה, ביה"ח "כרמל" בחיפה ועוד. בתמונה מימין לשמאל: חגי שוורץ, מנכ"ל עמותת "נותנים תקווה", עמוס בן חיים מנהל מרחב תל אביב והמרכז בדואר ישראל,  אלחנן שפירא מנהל השירות הבולאי ואלירן תשובה, מנהל אשכול פתח תקוה בדואר ישראל.

אוליבייה בל שגריר בלגיה בישראל, הגיע לראשון לציון לנגוס בלהיט הקולינארי החדש "פלאפל בלגי", שהינו הכלאה בין פלאפל לוופל בלגי. השגריר נהנה ממנה עמוסה בטחינה וסלטים.

גי לינדט מנכ"ל מלון אמריקן קולוני בירושלים, זכה לשבת על חיקו של סנטה קלאוס, בטקס השנתי של כלל העובדים ומשפחותיהם, וגם זכה להדליק את התאורה המיוחדת לחג המולד. המלון שזכה בתואר מלון הבוטיק הכי טוב בישראל, מתהדר בתקופה זו בשעת התה המפורסמת שלו ובבר החורף, וכן מתכונן בימים אלו לארוחת חג המולד ולארוחת הסילבסטר, שכבר זכתה לכינוי "הארוחה היקרה בישראל".

קבוצת "קפה קפה" מצרפת לשירותה רשת ישראלית חדשה: "סחבק", בה ניתן למצוא בר נקניקים מובחרים וכשרים, להרכבת טוסט נקניק עשיר עם מגוון רטבים מיוחדים. ההקפדה ברשת הינה על אחידות, איכות וטיב המוצרים, טריות ומתן יחס אישי לכל לקוח. מחיר מנה הינו 26 ₪, מחיר השווה לכל כיס. קהל היעד של הרשת הוא כל מי שחובב בשר נקניק איכותי וטעים, בכל שעה ביום. הסניף הראשון הוא בצבי תדמור 12 בחולון, ועתידים להיפתח מעל 10 סניפים חדשים בחודשים הקרובים. "קפה קפה", קבוצת בתי הקפה והמסעדות הגדולה בישראל, בבעלות רונן נמני ומיקי טיל ובניהולו של המנכ"ל נעם צימרמן, כוללת מותגים מובילים מתחום הקולינריה: רשת "קפה קפה", רשת "לחם ארז", רשת "לחם בשר", רשת "Fresh kitchen", כספי ועוד. לקבוצה מועדון חברים קולינרי – MOOD, המאגד את כל הרשתות ומעניק לחברי המועדון הטבות, הנחות והפתעות. בתמונה: המנכ"ל נועם צימרמן.

בהמשך למחאת הנשים השבוע, התקיימה במרכז הטכנולוגי חולון עצרת הזדהות, סביב מיצג ייחודי תחת הכותרת: #נשים_לזה_סוף. עצרת הזדהות התקיימה ברחבה המרכזית במכון, סביב מיצג ייחודי שהוכן לאירוע בו מצויינים שמותיהן של הקרבנות שנרצחו בשנה האחרונה, והוצבו שלטים ריקים עבור הבאות בתור, בתקווה שהמחאה תעצור את הקורבן הבא. עו"ד אורנה קופלוביץ, יועצת להוגנות מגדרית במכון טכנולוגי חולון: "אלימות כלפי נשים היא לא רק בעיה של נשים, אלא בעיה של החברה כולה ועלינו להיאבק בה יחד, בנחישות וללא פשרות".

השבוע במסגרת חודש המודעות הבין-לאומי לסוכרת, קיימה האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, את הכנס השנתי למען קהילת הסוכרתיים בגני התערוכה בתל-אביב. מזה 16 שנה האגודה מקיימת את הכנס, כאשר השנה הגיעו כ- 1000 איש: בוגרים סוכרתיים וגם ילדים סוכרתיים מלווים במשפחותיהם, אשר לקחו חלק בפאנלים והרצאות מפי מומחים שונים בתחום. מנכ"ל האגודה, לארי אידלסון ויו"ר האגודה קרן קופילוב הנחו את הכנס. בכנס השתתפו בכירים רפואיים וחברות בינלאומיות ביניהם: ד"ר יוסי שיין ראש מדור לשכות גיוס ,פרופ' רם וייס מנהלה הרפואי של האגודה ומנהל חטיבת הילדים בית חולים לילדים "רות" מרכז רפואי רמב"ם חיפה, פרופ' יובל דור המחלקה לביולוגיה התפתחותית וחקר הסרטן האוניברסיטה העברית בירושלים, השף אודי ברקן ושותפו השף אושר אדלמן ועוד שהעבירו תכנים מקצועיים לטובתם של המשפחות, וכן נציגים בכירים של חברת ABBOT תזונה רפואית הבינלאומית. כמו כן חברת A1C FOODS חשפה מוצר חדש שעתיד להיות משווק בארץ בעוד בערך חודשיים:לחם דל פחמימות ועשיר בחלבונים, עם ערכים תזונתיים מאוד גבוהים וללא ממתיקים מלאכותיים, המתאים מעבר לחולי סוכרת, גם לאנשים שבדיאטות דל פחמימות.

שדרנית הרדיו והטלוויזיה מרב מילר, הגיעה לסניף "למטייל" בדיזנגוף סנטר, להצטייד לקראת נסיעה לחוג הארקטי בנורבגיה. בעוד שבוע תנחת מילר בקור של מינוס 17 מעלות, ולכן רכשה נעליים מיוחדות לשלג, מעיל RAB לקוטב הצפוני וביגוד תרמי קשוח ועוד.

בשבוע שעבר נערך אירוע פתיחת שנה, וחלוקת 100 מלגות לימודים לצעירים בוגרי פנימיות, בתכנית 'גשר לעצמאות' של עמותת 'ילדים בסיכוי'. המלגות נתרמו ע"י ברק דותן ושרון גילאי דותן , קרן מוריס וויויאן וואהל , קרן דליה ואלי הורביץ ובנק HSBC, עם הרצאה מעוררת השראה שהעביר אריק זאבי. בתמונה: ירון בראון מנכ"ל ילדים בסיכוי, אריק זאבי וברק דותן.

עו"ד דנה הירשברג מנכ"לית חברת כארדיל בע"מ הגיעה לביקור מקצועי במתחם הכספות הפרטי הראשון בישראל –"בריקסטון" לשיתופי פעולה עם חברת כארדיל בע"מ שמחזור הפעילות שלה בשנה האחרונה הינו כ-7 מיליארד ₪ בשנה. דביר אינדיג מנכ"ל בריקסטון ערך לדנה הירשברג סיור גם בחדר האוצר הכולל כ-2,600 כספות.

כ-15 מנהלים ממלון "קיסר פרימייר" טבריה בראשותו של מנכ"ל המלון יובל אברמזון שהצטיינו בשנה האחרונה בתוצאות העסקיות, זכו מטעם הנהלת הרשת לסיור מקצועי בורשה שבפולין. במסגרת הסיור סיירו בבתי מלון מובילים בעיר ורשה וערכו סיור גסטרונומי במסעדות העיר, לצד ביקור באתרי ההנצחה לשואה (המוזיאון היהודי, בית הקברות היהודי). לסיור הצטרף גם ישראל חייט סמנכ"ל רשת מלונות "קיסר פרימרייר".

רן גנץ יו"ר חב' "ניו פלדמן" ואבי לוינזון מנכ"ל החברה קיבלו בתערוכת "באומה שנגחאי 2018" את אות הזכיין העולמי המצטיין לשנת 2018 של קונצרן הענק "ZOOMLION" מסין.

אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל וחברי ההנהלה השיקו השבוע סלון טיפוח ויופי לנשים וגברים חולי בסרטן  במרכז האונקולוגי ע"ש שיבא תל השומר. באו לברך: מושיק תאומים בעל משרד הפרסום גיתם, פרופסור אשר ברזלי –  מנהל בית החולים לילדים ספרא מבית שיבא,יואל הר אבן עוזר בכיר למנהל בית החולים, ד"ר רענן ברגר מנהל מכון האונקולוגי, סימה אבו מנהלת אדמיניסטרטיבית, השחקנית והדוגמנית מגי אזרזר, הזמרת שרון חזיז ועוד.

בכירי עמותת שניר חגגו אתמול השבוע אירוע למען מתנדבי העמותה.ניר שמול מייסד עמותת שניר עדכן: "בשנה האחרונה עמותת שניר אספה כ – 750,000 שקלים בתרומות לטובת פעילות לקהילה. האירוע התקיים בנוכחות אנשי עסקים, בכירי המשק והכלכלה.

אירוע פתיחה חגיגי נערך בקניון עופר סירקין בפתח תקווה, לרגל  פתיחת סניף חדש של רשת הפארם החדשה בישראל BE מקבוצת שופרסל. האירוע נערך בהשתתפות בכירי שופרסל, בראשם מנכ"ל הקבוצה איציק אברכהן, מנכ"ל רשת Be אורי וטרמן ושי טל סמנכ"ל נכסים BE. כמו כן ראשי קניוני עופר הגיעו לחנוך את סניף הדגל ביניהם  אבי לוי מנכ"ל קבוצת מליסרון, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר ואילנית גריוביץ' ברגר מנכ"לית קניון עופר סירקין.

כרמל שאמה הכהן ראש העיר הנכנס של עיריית רמת גן, ניצל את השעות המעטות הפנויות שעוד נותרו לו, בטרם יכנס באופן רשמי לתפקידו כראש העיר רמת גן, והגיע לקחת חלק ולהתכבד בהדלקת נר ראשון של חנוכה בבורסת היהלומים ברמת גן. לפני הדלקת החנוכייה, נפגש שאמה הכהן עם יורם דבש נשיא בורסת היהלומים בלשכתו, שם אף נכחו בכירים וחברי הנהלת הבורסה נוספים.

משה לאון ראש עיריית ירושלים, בכירי העיר ואנשי עסקים ומפורסמים, הגיעו בתחילת השבוע לגג קניון הדר בירושלים, להשתתף בהדלקת נר ראשון של חנוכה, עם החנוכייה הגדולה ביותר בעולם, שתאיר את העיר ירושלים, במהלך כל 8 ימי החג. את האירוע הנחה גדי סוקניק שסיפר שעלות בניית החנוכייה הסתכמה בחצי מיליון ₪.

גיורא אקרשטיין נשיא קבוצת אקרשטיין, חברי ההנהלה, בני משפחת אקרשטיין, עובדי הקבוצה ובני משפחותיהם, חגגו בסופשבוע 90 שנה לפעילות הקבוצה בישראל. החגיגות נעשו בשני בתי מלון בעיר אילת: המלך שלמה ומלון רויאל גארדן. 1,200 המוזמנים נהנו מסופ"ש עתיר תכנים, פעילויות ואירועים כמו הרצאות, פעילויות והפנינג לכל המשפחה, טורניר קט רגל, ארוחות שף, הופעה של עינת שרוף, קבלת שבת ועוד.

באירוע ביוטי שנערך בתל-אביב, חשפה חברת פרומדיקס בפני רופאים בכירים וקוסמטיקאיות את המכשיר החדשני לטיפולי פנים של כוכבות הוליווד. אורח הכבוד באירוע היה ד"ר פבלו נרנחו מומחה בינלאומי, שהגיע מלוס אנג'לס וסיפר על כוכבות העל שכבר משתמשות במכשיר ביניהן: בריטני ספירס, ביונסה, האחיות קרדשיאן,השחקנית קייט וינסלט ועוד.

בכירי ענף האופנה והקניונים, אושיות אופנה ומובילי דעת קהל, הסתערו על הסניף השני של המותג הבינלאומי ריזרבד שנפתח בהשקעה של 6 מיליון ₪. לרגל הפתיחה החגיגית נערכה הופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ וטקס הדלקת נרות חנוכה.

הנהלת רשת קפה גרג יחד עם הנהלת ושחקני קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, התכנסו  לחגוג פעמיים: את חתימת חוזה החסות לקבוצה זו העונה שלישית, בעלות של כ-1.2 מיליון ₪ והדלקת נר ראשון של חנוכה. האירוע נערך בסניף הדגל של קפה גרג בקניון TLV בת"א, וכלל חגיגה קולינארית בסניף שקושט בסמלי מכבי ת"א ובסמלי החג.

תגובות

להשאיר תגובה