לרגל ציון היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים המתקיים ב- 25 נובמבר, השיקה מגנוליה בבית קנדינוף ביפו, את הצמיד "שמש של תקווה", אשר יימכר בלעדית ברשת מגנוליה, וכל ההכנסות ממכירתו תוקדשנה לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. באירוע הוצבו מיצגים של שמש להעברת המסר של אור ותקווה. הגיעו לכבד את האירוע: ח"כ מירב מיכאלי, אורית סוליציאנו  מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, חנה וניסן בן יהודה מבעלי רשת התכשיטים "מגנוליה", תומר רייזברג מנכ"ל רשת "מגנוליה", אורית סגל סמנכ"לית השיווק של רשת "מגנוליה", יעל בר זוהר הפרזנטורית של מגנוליה,הכתבת לענייני משטרה הדס שטייף, דנה פרידר, חנה לסלאו,הזמרת דנה ברגר המלווה את הפרויקט מזה שנים ואף עתה לשיר, ורבות אחרות. בנוסף, הגיעו מובילות דעה על מנת להביע הזדהות ולתמוך בנפגעות תקיפה מינית. בתמונה: דנה פרידר, תומר רייזברג, יעל בר זוהר ואורית סוליציאנו .

קבוצת אלפא קוסמטיקה המחזיקה בזיכיון של מותג האופנה הספרדי DESIGUAL השיקה השבוע את קולקציית החורף ועליית הקמפיין החברתי Share The Power במלון בראון בתל אביב. רונן שמיר מנכ"ל הקבוצה וסמדר אשת מנהלת המותג בישראל, בירכו את הנציגים הספרדיים שהגיעו במיוחד לארץ להשקה, והזמינו את רוזה רוחס מנהלת יחסי הציבור של DESIGUAL העולמי, להציג לראשונה את הקמפיין בישראל. בתמונה מימין: רוזה רוחס מנהלת יחסי הציבור, רונן שמיר מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה, וסמדר אשת מנהלת המותג בישראל.

שופרסל עושה קפיצת מדרגה בעולם הסחר המקוון. במסיבת עתונאים שנערכה השבוע בבית סוקולוב, השיקה החברה את אתר שופרסל Online החדש אשר יאפשר חוויית קנייה פרסונלית, המותאמת ללקוח. האתר יושק בדצמבר וייכנס בהדרגתיות לשימוש לקוחות הרשת עד סוף הרבעון הראשון של 2019. האתר מציע מעל 2.5 מיליון מוצרי אופנה מארה"ב במחירי אאוטלט, ומאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים במשלוח אחד שמגיע עד הבית. באתר ניתן יהיה למצוא גם מגוון עולמות מעבר לתחומי המזון והפארם: ה-Marketplace – זירת מוצרים חדשה, שבה ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה במחירים אטרקטיביים, נוסף על ריהוט לבית ולגן ומוצרים נוי ושופרסל Travel – אתר התיירות של שופרסל וגוליבר. בתמונה: איציק אברכהן מנכ"ל, מירב אתרוג מנכל"ית שופרסל טראבל, ואורי קילשטיין סמנכ"ל הסחר והשיווק.

לתערוכת "פאזל בצבעי חופש" שנפתחה נפתחה בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל, הגיעו ד"ר אלי פישר ובנותיו סיגל בר-און וד"ר נורית הראל, המשמשות כיו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר, יובל כהן מייסד ושותף קרן פורטיסימו, הסוכנת זוהר יעקובסון, בת שבע בובליל מבעלי רשת קלאב הוטל וחברת ארגון "אריה יהודה", אתי פרופר, ואיריס לנדר, המשמשת כמייסדת עמותת "ילדים שלנו" וחברת אריה יהודה. הכנסותיה של התערוכה יוקדשו לעמותת "ילדים שלנו", העמותה הפועלת לטובת ילדי מרכז שניידר. את האירוע הנחה עמנואל הלפרין. בתמונה: סיגל בר-און יו"ר משותף ד"ר פישר, איריס לנדר מייסדת עמותת ילדים שלנו, ובת שבע בובלי מבעלי רשת קלאב הוטל.

במסגרת חגיגות 100 שנה ל CAFA, האוניברסיטה לאומנות ועיצוב המובילה בסין, נבחרה שנקר לייצג את ישראל כמי שמובילה תוכנית לימודים חדשנית וייחודית, וכאחד מבתי הספר המובילים בעולם בתחום המחקר וההוראה. לצד ביה"ס נבחרים בעולם כגון האוורד, RCA- רויאל קולג' אוף ארט דיזיין מאנגליה, מכון האומנות בשיקגו, אוניברסיטת טוקיו ועוד, העניקה CAFA תארי ד"ר כבוד לנשיאי אוניברסיטאות מובילות ובהם פרופ יולי תמיר, נשיאת שנקר אשר קיבלה תואר ד"ר כבוד מאת נשיא האוניברסיטה פרופ פאן די אן. יולי תמיר ציינה כי היא גאה לראות את סמל שנקר מתנוסס בצמרת האוניברסיטאות המובילות בעולם.

רשת 'סולתם' מתחדשת עם סניף חדש באיכילוב, במרכז ויצמן הסמוך למרכז הרפואי איכילוב, שיהיה הסניף ה-29 של הרשת בפריסה ארצית, והוא מהווה חלק ממהלכה האסטרטגי להתרחב ולהכפיל את מספר הסניפים תוך כ-5 שנים. החנות החדשה שנבנתה בהשקעה של כחצי מיליון ₪, מתפרסת על כ-70 מ"ר. החנות תכלול את מגוון המוצרים של סולתם, עם מגוון של מאות מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי. פתיחת החנות החדשה היא חלק מהתפתחותה של סולתם בשנה האחרונה, הכוללת גם הרחבת מגוון המוצרים, בהשקעה של מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם. בתמונה: בתמונה מימין: טוני ירוחם סמנכ"ל שיווק וסחר בסולתם, מיטל רובין מנהלת שיווק ואיזי הראל מנהל רשת חנויות סולתם.

בפריז, לונדון, מילאנו, טוקיו והשבוע גם בתל-אביב חגג מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT את אירוע הביוטי של השנה באווירה אדג'ית, צעירה שכולה קוטור ויוקרה, עם 4 מתחמים אדג'ים וביניהם: MON PARIS הבושם המצליח של המותג, מתחם טוש אקלה, מתחם איפור שפתיים ומתחם מסקרות. באירוע שנערך ב"סלמה" בתל אביב, המוזמנים נהנו מהופעה פרטית של הכוכבת שלנו בברודווי שירי מימון, עם חן יאני שהקפיצה את האווירה בעמדת הDJ וברקע הופעה של להקת בנות הטום שמלווה את המותג. קובי אזולאי מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה, חן רבינא מנהלת שיווק YSL, ומנכ"ל לוריאל אלי שגיב אירחו בארוע את ניצן לביא מנכ"ל סופר-פארם, דני לוזון משנה למנכ"ל סופר-פארם, ארז חלבי מנכ"ל אפריל, מירב אליהו סמנכ"ל שיווק רשת אפריל ואורי וטרמן מנכ"ל ניו-פארם. הגיעו גם חן אמסלם, מגי אזרזר, נטלי דדון, ליבר בלילטי, מגי טביב, יערה בנבנישתי, בר זומר, אלין לוי, מגי טביב, פאולינה אלברשטיין ועוד. בתמנה מימין: קובי אזולאי, דורית וידבסקי וזאביק דרור מנהל חטיבת התקשורת של איב סן לורן.

הבושם החדש והמדובר מבית DKNY – DKNY STORIES – בהשראת הלך הרוח של ניו יורק והאנרגיה המאפיינת אותה, הושק השבוע במסיבה תוססת בקומה ה-60 של LABS במגדל עזריאלי שרונה החדש, הצופה על כל ת"א. בין החוגגים באווירה ניו יורקית: אורן רווח יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר, ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, שירל עודד מנהלת חטיבת הבישום קבוצת אסתי לאודר,  עופרה אלול מנכ"ל המרכז האקדמי פרס, עדינה לוי רעייתו של רמי לוי ובתה רינת. עוד הגיעו לחגוג: מיכל אנסקי, נטלי דדון, שגית רביבו, רותי אסרסאי, טהוניה, ג'ני צ'ארווני, אנה ארונוב, בל אגם, שי מיקה יפרח, קסניה טרנטול, רומי פרנקל, קים אור אזולאי, גל גברעם, עומרי מזרחי, הלן הוד, גאיה גור אריה, רימה רומנו, ציפי רומנו, ריי שגב, ועוד. בתמונה: ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, שירל עודד מנכ"ל חטיבת הבישום אסתי לאודר ואורן רווח יו"ר קבוצת אסתי לאודר ישראל.

לראשונה המפיק מוטי רייפ יוצא בתערוכת צילומים אישית, של רגעים מובילים מעולמו, למען עמותת "רוח נשית" ובשיתוף קבוצת ברעם. עבודותיו של רייפ יוצגו למכירה לקהל הרחב, וההכנסות יהיו קודש לעמותת "רוח נשית". התערוכה תהיה פתוחה לציבור הרחב בבית הדפוס  BARAM CITY PRESS  רחוב הברזל 6 רמת החייל, תל אביב ביום שישי ה-16/11 החל מהשעה 10:00 ועד 14:00.הכניסה חופשית. בתערוכה "רגעים" מוצגים 50 תצלומים מהאוסף הפרטי של רייפ, למען מטרה אחת חשובה שהינה עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות, על כל גווניה וסוגיה.

ורד וארז בן סעדון בעלי בעלי יקב טורא ובית הבד, ישיקו בשבועות הקרובים את שמן הזית של המסיק החדש, אשר יימכר לציבור הרחב בחנויות המובחרות. לרגל המסיק החדש, יפתח לראשונה בית הבד לקהל הרחב, ויקיים מספר מצומצם של סיורים בתיאום מראש. יקב טורא ממוקם בישוב רחלים שבשומרון ובמרחק כמה דקות ממנו, בישוב שילה שוכן בית בד לייצור שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה. ורד וארז בן סעדון, הורים ל-5 מתגוררים בישוב רחלים שליד אריאל בשומרון, מגדלים ענבים בכרמים ומייצרים יינות איכותיים הזוכים בפרסים ובבית הבד קטן הם מייצרים שמן זית כתית מעולה ברמת גבוהה.

בשלישי האחרון נחגג ברחבי העולם יום הנאצ'וס הבינלאומי, סיבה מספיק טובה בשביל איש העסקים והבעלים של רשת ספייסס גיא מורג, להשיק מוצר מזון מקסיקני חדש, שיימכר בחנויות הרשת החל מהשבוע. להשקה הצטרף גם אריק קדוש מנהל מכירת בחברת טרס פזוס. שהיה הבעלים של חברת מיקסולוג'י אשר היתה אחראית על יצירת הקוקטיילים המקסיקניים של אותו הערב.גיא מור ג, הבעלים של ספייסס: "כרשת אשר מטרתה להנגיש ללקוחותיה את החידושים והטעמים הקולינאריים האחרונים מכל העולם, אנו שמחים להשיק את הטמאל'ס, אשר ישדרג כל ארוחה מקסיקנית ביתית במינימום מאמץ ובמקסימום טעם". בתמונה: גיא מורג מבעלי רשת ספייסס ואריק מחברת טרס פזוס.

במהלך החודש הוקרנו סרטי קאלט בטכנולוגיה מיוחדת בברים נבחרים בכל אזור גוש דן אליו, אליו נהרו בליינים שקיבלו חווית צפייה חברתית ושונה. בר לאור, הבעלים של בר הרוזה פארקס ואושיית אינסטגרם ורועי שטיינברג מפתח ב- MUVIX, לא פספסו את ההקרנה האחרונה של הסרט "מועדון שנות ה80" שהתרחשה בבר הרוזה פארקס. אורחי המקום נהנו מחוויית הסרט באמצעות אפליקציית MUVIX  המאפשרת צפייה בסרט, כאשר הסאונד מגיע ישירות לאוזניית הסמארטפון: הצופה בוחר את עוצמת הווליום ושפת הדיבוב, מה שמאפשר לשמור על שיח ואינטראקציה בסביבה חברתית במהלך הסרט ללא הפרעה ליתר הצופים. בתמונה מימין לשמאל: בר לאור,מבעלי הרוזה פארקס ת"א ורועי שטיינברג מפתח UX במוויקס.

בגלריית זימאק בכיכר המדינה בתל אביב נפתחה תערוכה חדשה של הצלמת אנג'ליקה שר, המציגה סדרת צילומים חדשה החוקרים את השינוי שחל בבתה ובחברותיה בזמן השירות הצבאי, בזמן שהן בודקות סוגיות של עצמאות, ציות, כוח, שליטה, היררכיה, שמירה על גבולות ואוטונומיה. שורשי עולמה הויזואלי העשיר של שר נעוצים עמוק באמנות האירופאית, אליה נחשפה בילדותה ולכן הצילומים לקוחים מהאיקונוגרפיה הנוצרית. אוצר התערוכה – ירון הרמתי. לפתיחת התערוכה הגיעו אספני אומנות רבים, ביניהם בת שבע בובליל אותם אירחה ענת בר נוי, מנהלת הגלריה.

המרוץ למיליון של הזמר רגב הוד ממשיך בביקור בקליניקה של  ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור ומדריך בכיר של חברת סלע מדיקל בתחום האסתטיקה הרפואית. מי שארגנה את הביקור היתה הלן הוד אשתו, שהופיעה בעונה האחרונה של "המירוץ למליון".  במהלך הטיפול ד"ר ברמן גם עדכן את רגב על כל חידושים בתחום האנטי אייג'נג לגברים.

השחקנית מאיה ורטהיימר, האמנית הרב תחומית אריאלה ורטהיימר והמוזיקאית והיוצרת סיון טלמור
הצטלמו בשבוע שעבר לבית האופנה מאיה נגרי. המשפחה כולה הצטלמה: סיון טלמור בדרך להוציא את אלבומה השלישי, הגיעה לגיחה מהופעותיה באירופה לסט הצילומים. סיון אשר נמצאת בחודש השישי להריונה השני. אריאלה ורטהיימר, האמנית הבינתחומית המצליחה והאמא של, הצטלמה לצדן של שתי בנותיה, ומאיה ורטהיימר נרגשת מהצילומים המשפחתיים. השלוש הצטלמו בקולקציית החורף של המעצבת תחת המסר שאישה יפה בכל גיל ואופנה במיטבה היא לנשים בכל גיל

מי היה מאמין שנורית בידרמן, דור חמישי ביסוד המעלה, הזכורה למאות תלמידים והורים כמורה לספרות, סגנית מנהל, מנהלת, מרצה ומדריכת מורים, תהפוך לציירת מוכשרת. לנורית גלריה פעילה ביסוד המעלה ושמה "נורית – גלריה לעיצוב ודברים יפים", וכבר עשור שני שהיא מוערכת מאוד ע"י לקוחות פרטיים ואמנים, בארץ ובעולם. ביום בהיר אחד היא החלה לצייר, בעקבות דאגה לבנה בועז שהוצב בלבנון, ומאז לא הפסיקה. וכך ביום בהיר אחד בשנת 1999החלה לצייר באופן ספונטני, כי מצאה פורקן בזה למתח ולחרדה של אותה תקופה. ישראל בעלה עובד איתה בגלריה, מנגר חלקי עץ, אוסף חלוקי נחל על מנת שתצייר עליהם, כי נורית אמנם החלה לצייר על קנבס, אך עם הזמן גם על כל משטח המרגיש לה "נעים". בגלריה ציורים על בד קנבס ועל פריטי נוי שונים, מעץ ואבן ובצבעים נועזים, המשקפים את הנוף הגלילי. אחרי פרישתה לגמלאות, נורית בידרמן כיהנה כנציגת מגבית קנדה באצבע הגליל, כשהיא שוקדת רבות על הגשר החי בין יהודי קנדה והתושבים באצבע הגליל.

נחום חוגי מנכ"ל אורגל פגש השבוע את אורנה שלומוף סמנכ"ל עמותת רחשי לב, לאחר שחברת אורגל תרמה ציוד בשווי של כרבע מיליון שקלים, אשר הושקעו בחדרי האמבטיה של מלונית בית הילד בביה"ח שיבא, לרווחתם של הילדים והמשפחות. עמותת רחשי לב, נוסדה בשנת 1989 ומסייעת בכל שנה ל500 ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. בתמונה: מנכ"ל אורגל נחום חוגי וסמנכ"ל עמותת רחשי לב אורנה שלומוף.

בסוף השבוע פתח הצלם סיון פרג', דור שני למשפחת פרג' המיתולוגית, את מתחם הצילום הגדול בישראל, בהוד השרון. תמונות היסטוריות לצד מצלמות הסטוריות אשר שימשו את מייסד פוטו פרג', הצלם סמי פרג', לאורך 60 שנות צילום בארץ, ניתן לראות בגלריה במתחם הצילום החדש של פרג' שיוביל את הסטודיו לעשור השביעי של משפחת הצלמים עם החידושים בתחום. המתחם כולל בתוכו 2 אולפני צילום ומתחם חדשני לצילומי "selfi studio", גלריית צילומים המודפסים על מגוון חומרים ייחודיים לסטודיו, ומוזיאון צילום המשלב את התפתחות הצילום בארץ ב-70 השנים האחרונות. בנוסף, לראשונה בארץ, יערכו במקום סדנאות צילום בשיתוף פעולה עם חברת פוג'י פילם ישראל. באירוע הפתיחה הוצגה תערוכת צילומים של 3 דורות למשפחת סמי פרג': צילומיו של סמי פרג' ז"ל, לצד צילומים של בנו סיון פרג' ושל דור ההמשך, ילדיו של סיון: לי וסאן. באירוע הפתיחה נכחו מאות אורחים ביניהם: מנכ"ל אל על גונן אוסישקין, מנכ"ל צים אלי גליקמן, דני וג'ניס גילרמן, נאוה ואמנון דיק, יוחנן צנגן,  שרונה פיק ודניאל פדרמן ממלונות דן, הפרסומאי גדעון עמיחי, רן רהב, רונית ארבל, רחלי גולדבלט, טלי אנג'ל, טלי ועפר לפלר דובר רשות שדות התעופה, אינגריד פלדמן ורבים נוספים. את הקייטרינג המיוחד שהוגש לאורחים הכינו "כולי תמאם". בתמונה: דני וג'ניס גילרמן עם סיון וענת פרג'.

בכירי  רשת האופנה גולברי, בראשם דוד, משה ויעקב גולברי  מבעלי בית האופנה, התכנסו השבוע kאירוע חגיגי שנערך בסניף הדגל בקניון גינדיFASHION  TLV , לרגל השקת קולקציית חורף 2019  שכלל בין היתר מייצג אופנה שחשף את הטרנדים המובילים לעונה הקרה, ביניהם: מעילים, ג'קטים, סריגים, קרדיגנים ועוד. משה גולברי מנכ"ל החברה אמר: "בקרוב נעבור לבית גולברי חדש אשר ייתן מענה ל 90 חנויות גולברי ברחבי הארץ בהשקעה במתחם החדש יעמוד על  כ- 10 מיליון שקלים". את הקולקציה החדשה חשפה  הסטייליסטית ליאת אשורי, יחד עם הפרזנטורית של המותג אסתי גינזבורג. עוד הגיעו להתרשם מהקולקציה תמי מונטאג, פאולינה אלברשטיין, ילנה ראלף, מיטל דה רזון, רווית אסף ועוד. בתמונה: יעקב גולברי, אסתי גינזבורג, ליאת אשורי ויעקב גולברי.

רשת גלי עולה בקמפיין חורף  2019 בכיכובה של ניקול ראידמן וילדיה מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3. ההשקעה בקמפיין  נאמד ב-3 מיליון ש"ח אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12 וערוץ 13 בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים ובנקודות המכירה. במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות, התומכים בילדים חולים ונזקקים.

הגיסות, השחקנית מיה דגן והמנחה והדוגמנית יעל גולדמן, הסתובבו עם מעילים, סוודרים וג'קטים ברחבי תל אביב בצילומי החורף של רשת גולף ואפילו גרמו לפקק קטן. יעל גולדמן שעדיין לא ישנה בלילות, ישנה אצל הגיסה מיה דגן, ערב לפני הצילומים כדי להגיע רעננה, וכשעל הסט הרגישה שהיא צריכה שינוי, קיצרה את שיערה לתספורת כמעט קארה.

עמותת הגן הבוטני החליטה להוקיר את פועלו של מורט מנדל בתחום החינוך והחברה ותרומתו רבת השנים למדינת ישראל, ולקרוא על שמו את דרך האלונים בגן הבוטני גבעת רם, שתקרא דרך האלונים ע"ש מורטון ל' מנדל. בטקס חגיגי שהתקיים בסוף השבוע בגן הבוטני בירושלים, במעמד מורט מנדל שהגיע במיוחד לביקור בישראל, אלן ברקלי יו"ר הגן ומכובדים נוספים, אמר תום עמית מנכ"ל הגן: "כמו מורטון הפועל לחינוך והכשרת הדור הבא של המנהיגים בישראל, כך גם הגן הבוטני פועל כבר שנים לאקלום עצים וצמחים רבים לנוי, לבר ולייעור". בתמונה מימין לשמאל: תום עמית מנכ"ל הגן הבוטני, מורט מנדל יו"ר קרן מנדל ואלן ברקלי יו"ר הנהלת הגן הבוטני.

מנכ"ל נילית אילן מלמד ערך בסוף השבוע קבלת פנים חגיגית לחמש אצניות איטלקיות שהגיעו לישראל כדי להשתתף במירוץ "הרפתקה בנגב". בגדי הספורט שהאצניות לבשו במירוץ מיוצרים באמצעות Sensil Innergy שהינו מותג הפרימיום של ניילון 6.6 שמייצרת נילית.

פלי הנמר נשיא "אנשים ומחשבים" זכה בהוקרה על תרומה מיוחדת לתעשיית ה-IT בישראל. התעודה הוענקה לו במליאה המרכזית בכנס השנתי של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, שנערך השבוע במתחם אירועים LAGO בראשון לציון. בנימוקי הזכייה נכתב שההוקרה ניתנה לו על 37 שנים של הקמת והפעלת במה מקצועית, שיווקית וחברתית, ומגוונת לכל העוסקים בתעשיית ה-IT וההיי-טק בישראל. את תעודת ההוקרה קיבלה בשמו של הנמר נטלי גבאי סמנכ"לית השיווק והאירועים של קבוצת "אנשים ומחשבים" מידי שלמה נס יו"ר ועדת פרסי המועצה הציבורית בלשכה לטכנולוגיות מידע.

מותג שעוני היוקרה אומגה חגג השבוע באירוע נוצץ בשנחאי, את השקת אוסף השעונים "קונסטליישן מנהטן" בהשתתפות אורחות הכבוד ההוליוודיות סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרה אמברוסיו וליו שישי. האירוע נפתח בקוקטייל מפואר, כאשר האורחים לבושים בשמלות מפוארות וחליפות טוקסידו של בתי האופנה המובילים באירופה. בישראל יושקו הדגמים החדשים של אומגה לנשים בחודש הקרוב. לרגל השקת השעונים בישראל יערך קמפיין רחב עם ארבעת הכוכבות סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרה אמברוסיו וליו שישי. מחיר השעונים בארץ החל מ 14,000 ₪ ועד שעונים בשילוב  זהב ויהלומים שיעלו  59,000 שח.

World-ORT ארגון החינוך היהודי הגדול בעולם, אירח בבואינוס איירס תלמידים מ- 30 מדינות, מטעם ארגון הרווחה של האפיפיור "Scholas"  ומהארץ עשרות תלמידים נשלחו לייצג את ישראל. דריו ורטהיין נשיא World-ORT : "יש לנו מטרה משותפת, והיא להפוך את העולם למקום טוב יותר דרך החינוך. שיתוף פעולה זה יאפשר לנו להגיע למקומות נוספים, וכך כל ילד לפתח את הפוטנציאל שלו בלי קשר למוצאו"?. האירוע התאפשר בעקבות ההסכם ההיסטורי שנתחם לפני כשנה בנוכחות האפיפיור, בין ורטהיין לבין ג'וזה מריה קורל הנשיא העולמי של  Scholas.  שני הגופים המובילים את נושא החינוך העולמי. על פי התוכנית, במשך ארבע שנים תלמידים מברזיל, קולומביה, ספרד, ארצות הברית, האיטי, ישראל, איטליה, מקסיקו, מוזמביק, פרגוואי, פרו, פורטוגל, הרפובליקה הדומיניקנית, דרום אפריקה, ארגנטינה ועוד יחברו לעבוד יחדיו למען יצירת חילופי תרבויות, דתות ושפה. יחד יפתחו בני הנוער מיזמים בתחום האומנות, משחקים ופעילויות חשיבה וילמדו גישות הוראה ליישם בקהילותיהם. שתי הוועדות הקודמות התקיימו בישראל ובוותיקן.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: מארי בושה בין הספורטאיות הטובות בעולם. מארי נולדה עם מום בזרועה השמאלית והיא בת 24, גולשת הסקי הפאראלימפיתשזכתה במספר הגבוה ביותר של מדליות זהב עבור צרפת, ובלא פחות מ-15 אליפויות עולם, בעודה קוראת להעניק הזדמנויות לאחרים לצמוח ולהצליח באמצעות הספורט.

במסגרת ארבעת הכנסים שנערכו במהלך השבוע בבית המלון דיוויד אינטרקונטיננטל, כונסו תחת קורת גג אחת מנהלי בתי החולים הגדולים, ראשי תעשיית המכשור הרפואי והפארמה: שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, פרופ' יצחק קרייס מנהל המרכז הרפואי שיבא, גדי גינות מנכ"ל Physion-logic  ויו"ר הכנס למחקר ולפיתוח מכשור רפואי ועוד. כמו כן הגיעו במיוחד מרצים בכירים מהעולם, כמו ד"ר דניאל קראפט יו"ר הפקולטה לרפואה ויו"ר רפואה מערכתית באוניברסיטת סינגולאריטי, צ'רלס קאהן נשיא פדרציית בתי החולים האמריקאית, אשר הגיעו לקחת חלק בדיון שנערך בנושא ניהול בתי חולים.

במסגרת ועידת רה"מ לחדשנות והשקת מרכז פרס לשלום, הודיעה חברת DSV על מתן חסות לקומת החדשנות העכשווית במרכז. DSV הינה ספקית השילוח והלוגיסטיקה החמישית בגודלה בעולם והגדולה בישראל. קומת החדשנות תהווה בית לכ – 50 חברות ישראליות חדשניות ופורצות דרך. בכל שנה תוצג למבקרים בקומה נבחרת פיתוחים ישראליים פורצי דרך. מטרת שיתוף הפעולה היא לייצר פלטפורמה לקידום חברות סטארט אפ ישראליות, תוך מתן דגש על שרשרת האספקה. המטרה תהיה לקדם חברות בתחילת דרכן ולחבר אותן אל תעשיית ההייטק הישראלית והבינ"ל. בתמונה מימין לשמאל: סיגל מנהיים קצוביץ' מנכ"לית DSV ישראל, רנה פלך אולסן מנהל פיתוח עסקי של החברה, חמי פרס, מיינדרג'אן בוטמן מנהל פיתוח עסקי ב – DSV

תגובות

להשאיר תגובה