הטריבונה – רכילות עסקית

ביום שישי האחרון בצהרים התקיימה ב"צוותא" תל אביב הפרמיירה החגיגית של הסאטירה הפוליטית "חמדת אבות", שכתבה מיכל אהרוני ("אנגינה פקטוריס"), וביים אלון אופיר בהשתתפות גיל פרנק, שרה וינו אלעד, אלברט כהן, אלמה דישי ואורי יניב. גם בהלת הקורונה לא הרתיעה את המוזמנים מתחום התרבות והפוליטיקה שהגיעו בהמוניהם: רבקה מיכאלי, דורי בן זאב, זהבה גלאון, פרופ' יולי תמיר, מנכ"ל הבימה נעם סמל, הסטנדאפיסט נדב אבוקסיס, חני נחמיאס (שהגיעה חמושה במסיכה, ולא לפורים), היועץ הפוליטי משה קלוגהפט ועוד. בתמונה: חני נחמיאס חמושה במסיכה.

 חברת ההסעדה סודקסו המאמצת את המרכז לקשיש בלוד מזה 7 שנים ונוהגת לקיים להם פעילויות מגוונות לאורך כל השנה, קיימה פעילות פורים עבור הקשישים במרכז. כמיטב המוסרת, הגיעו עובדי החברה לפעילות שכללה עמדת תחפושות ואיפור, חלוקת משלוחי מנות לקשישים ואפילו פעילות יוגה צחוק משחררת.

הזמר עומר אדם ובת הזוג שלו שיראל טולדנו בת ה-19, החליטו שהשנה הם חוגגים את פורים בסגנון בוליווד כהודים. השניים התייצבו בחשאיות,בסטודיו לעיצוב אופנה "ציון קולקשין" הממוקם בפתח תקווה, למדידות ועיצוב בתפירה אישית. עיצבו להם את התחפושת המיוחדת בעלי הסטודיו, ציון ורחלי דיגודקר, שהחלו את הקריירה שלהם כרקדנים הודיים, וכיום מלבד סטודיו לריקוד, יש להם גם בית אופנה, וחברת הפקות לאירועי חינה מסורתיות. בתמונה: עומר אדם וחברתו שיראל

עמותת גדולים מהחיים קיימה את אירוע הפנינג השנתי 'רכבת החיוכים' בשיתוף עם רכבת ישראל, לילדים חולי סרטן של העמותה. מאותילדי עמותה ובני משפחותיהם הגיעו להפנינג שהחל בתחנת רכבת סבידור בת"א, שם רקדו ושמחו יחד עם השחקנית טלי אורן וירדן ויזל, משם המשיכו ברכבת ייעודית שקושטה עבורם לתחנת חיפה, להופעה של הזמר יהונתן מרגי וכוכב הילדים רוי בוי. בין נותני החסויות לאירוע: חברת מיניסו ישראל שחילקה לילדים משלוחי מנות של מוצרי החברה, חברת רימקס, ערוץ זום ועוד. בתמונה: עינת פורטוגלי מנכ"לית מיניסו ישראל וליאור שמואלי מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים.

13 נשים מפורסמות חגגו את יום האישה הבינלאומי בטיול שטח מאתגר,ע ם רכבי היוקר לנדרובר. כבשו את הפסגה:  שירלי בוגנים, טיטי, נעמה קסרי, אלכס קליינשטיין, מיכל צפיר, מעיין אשכנזי, אירה דולפין, אלינה לוי, שירז טל, מירי מיכאלי, איילת פריש, ונסה וידל וגל קספר.

סלין דיון הזמרת הבינלאומית, קיבלה בימים אלה קמפיין ראשון בישראל למותג צבעי השיער "אקסלנס" מבית לוריאל פריז. סלין היא אחת הנשים המפורסמות והנערצות בעולם, אשר נחשבת לאייקון אופנה,והיא אמורה להגיע להופעת בכורה בישראל באוגוסט 2020.

השף טום אביב נבחר השבוע כשגריר מותג שעוני היוקרה אומגה בישראל. הבחירה נערכה לרגל השקת סדרת שעוני ג'יימס בונד 2020. בהשקה הקודמת, לפני 4 שנים, השחקן יהודה לוי שימש כשגריר המותג אומגה.

לאחר שהפכה לאם לזוג תאומים, נבחרה מגישת הטלוויזיה ואייקון הלייף סטייל ירדן הראל להוביל קמפיין רשת עבור לאומית שירותי בריאות. במסגרת שיתוף הפעולה שנרקם, תצלם ירדן סדרת סרטוני רשת שתקרא: ״My family story" ובהם תתעד ירדן אספקטים שונים בחייה: עבודה, זוגיות, חברים והורות. בתיעוד נוכל לראות כיצד הדיגיטליות של לאומית שירותי בריאות משתלבת בחיי היומיום, ובכך מקילה על חייה של ירדן ומשפחתה: שיחה בווידאו עם רופאת הילדים שלהם, הזמנת תרופות עד הבית, התכתבות עם רופא משפחה, זימון תורים, טיפולי רפואה משלימה ועוד.

למרות בהלת נגיף הקורונה בישראל, כ – 500 מוזמנים הגיעו לגני התערוכה בת"א, לתצוגת האופנה המסורתית של מותג האופנה גולברי, ביניהם אנשי עסקים, בכירי המשק והכלכלה, אושיות אופנה, בכירי ענף הקניונים ואח"מים. את האורחים קיבלו בעלי חברת גולברי דוד, משה ויעקב גולברי שתכננו את האירוע לרגל יום האישה הבינלאומי, אך מה ש"גנב" את ההצגה היא בהלת הקורונה. על המסלול 25  דוגמניות שיצאו עם מסכות פנים, אשר עוצבו בהשראת הקורונה, בשילוב פייטים וטרנדים מובילים של הקיץ הקרוב.

השחקנית אגם רודברג, פרזנטורית איב רושה – YVES ROCHER – מותג הקוסמטיקה והטיפוח הבוטני הצרפתי תוביל אגם את קטגוריית השיער החדשה והמוצרים החדשים לאביב ופסח 2020. הצילומים נערכו בשדות של נצר סירני, באווירה פרחונית וטבעית מלאת צמחים, ופרחים שהובאו במיוחד אל הסט, ברוח המותג הבוטני.

השבוע התקיים אירוע השקת מותג התיקים וארנקים כחול-לבן NUTOPA במסעדת MEAT KITCHEN בתל אביב. האירוע נפתח בנוכחותן של המעצבת שרון מורגנשטרן, והאמנית והיוצרת המצליחה נינט טייב המכהנת כשותפה מלאה במותג, ומככבת כפנים של המותג. באירוע הוצגו הפריטים, וברקע התנגנו שירי רוק אנד רול מפס הקול שליווה את מורגנשטרן וטייב ביצירה. הגיעו לפרגן ולהרים כוסית: קובי מפן מבעלי מסעדת MEAT KITCHEN שדאגו לאירוח, רונית יודקביץ, ילנה ראלף, ורד ספיבק, גאלה קוגן ועוד. מימין: המעצבת שרון מורגנשטרן והאמנית נינט טייב.

לכבוד פורים, נטלי דדון הפתיעה את בנה ריף, ושלחה אליו לגן את בובת הטרול בגודל אדם שחגגה עם סטורמי, הבת של קיילי ג'נר, יום הולדת שנתיים תחת הטייטל – Stormi world. הבובה שהגיעה במיוחד לארצנו הקטנטונת לטובת קידום הסרט "טרולים מסביב לעולם", אשר יצא בבתי הקולנוע בפסח הקרוב, נשלחה לריף אשר הפך להיות כוכב הגן בזכותה.

מי לא זוכר את עיתון "אצבעוני" המיתולוגי? בימים אלו מגיעה התערוכה "מאיירים בהשראת אצבעוני – כי כולנו ילדים", למרכז עזריאלי בחולון לרגל 67 שנים לעיתון וחגיגות יום ההולדת ה- 80 לעיר. בתערוכהה 35 יצירות מאוירות במידות 50*70 בחתימת מיטב המאיירים מאיגוד המאיירים הישראלי (הצעירה ביותר בת 19 והמבוגרת בת 100), ובהשראת הסיפורים שפורסמו בתקופות שונות בעיתון. הרעיון לתערוכה הגיע כשיודי מרטון יו"ר איגוד המאיירים שוחח בטלפון עם אירית מאור, המאיירת של אצבעוני. יודי ורמי שיר עורך אצבעוני  עברו על 67 שנות ארכיון העיתון, על דפים חלודים והחליטו  להקים את הסיפורים הנושנים לתחייה, ולהעניק להם פרשנות רעננה על ידי מיטב המאיירים בישראל. התוצאה קובצה לתערוכה מרגשת. עיתון אצבעוני נוסד בשנת 1952 ע"י העיתונאי והסופר מיכאל שיר והפסלת שושנה שיר. מאז ועד היום העיתון הפך לעמוד התווך לעולם הילדים, כאשר העורך הממשיך הוא בנו של המייסד, סופר הילדים רמי שיר תושב חולון. בתמונה: רמי שיר וראש עיריית חולון מוטי ששון.

דורון הלפרן, מנכ"ל ובעלים יבואנית הפלדה הלדור ואחיו מיקי ואורי, החליטו לתרום ספר תורה לבית הכנסת "מגורים" בצפון תל אביב, לזכר ההורים אברהם וציפורה הלפרן. בשבוע שעבר נערך בבית הכנסת טקס מפואר שכלל ארוחת מצווה ומשקאות משובחים. הטקס נערך בנוכחות המשפחה ואורחים נוספים ביניהם הרב ישראל מאיר לאו, תא"ל במיל' מנה ברך, ראש העיר תל אביב לשעבר רוני מילוא, וקובי רוגובין מבעלי קבוצת רוגובין.

בשבוע שעבר נערכה בקאמרי פרמיירה של ההצגה "תחושת בטן", בה משחקים אודיה קורן, מוטי כץ, אלעד אטרקצ'י, דנה מיינרט / נטע פלוטניק, שמחה ברבירו, איה גרניט-שבא, אבישי מרידור, מורן ארביב-גנס. ההצגה המרתקת גרפה שבחים ומחיאות כפיים סוערות. המחזה הוא על נגה הורביץ אשר בגיל 57 היא זוכה לצאת לפנסיה מוקדמת ממשרד החינוך, בתה הבכורה נמצאת בהריון מתקדם, בנה הצעיר נמצא בתחילתו של הליך פונדקאות עם בן זוגו, ואיתן, ובעלה מלא תכניות לקראת הטיולים העתידיים שלהם מסביב לעולם. הדבר האחרון שנגה הורביץ תכננה זה לשמוע מרופא המשפחה שלה שהיא… בהריון. מצבה החדש של נגה מכה את המשפחה בהלם, שהופך את מסיבת הפרישה שלה ל'מרחץ דמים", כשכולם יוצאים למלחמה על כך שהסבתא לא תהפוך לאימא. הגיעו לפרמיירה: נתן דטנר, טלי עומר ובן זוגה גד שימרון, בוג'י הרצוג, אבי מלר עו"ד איל יפה היועץ המשפטי של הקאמרי. אודיה כהן המגלמת את התפקיד הראשי של נגה הורוביץ הודתה לקהל שהגיע למרות איומי הקורונה. בתמונה: אודיה קורן ובעלה בהצגה מוטי כץ.

במפגש ידידי הקונסבטוריון שהתקיים בשבוע שעבר, הוענק אות יקירת הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה למנהלת הקונסרבטוריון המיתולוגית דניאלה רבינוביץ', שניהלה אותו במשך עשרים שנים (1981-2001). האירוע נערך במעמד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ובנוכחות משפטנים בכירים וצמרת עולם העסקים בהם דליה רבין, גליה ויהושוע מאור, יורם פטרושקה, השופטת בדימוס מיכל רובינשטיין שמגר, ציפה ואריק כרמון, אלה שריף, עו"ד פיני רובין ועדנה ארבל. בתכנית האמנותית התארחו האמנים מאיה בלזיצמן בוגרת הקונסרבטוריון ומתן אפרת, שהופיעו עם מיטב ההרכבים הייצוגיים של הקונסרבטוריון. בתמונות (מימין לשמאל): עו"ד פיני רובין והשופטת בדימוס מיכל רובינשטיין שמגר.

בחמישי שעבר נפתחה החנות הראשונה של בית האופנה משכית בתל אביב, המשתרעת על פני 120 מטר בכיכר המדינה, בניהולה של אופנאית המותג שרון טל. אירוע ההשקה חגג גם את שיתוף הפעולה בין בית האופנה משכית לבין יקב טפרברג לטובת שבוע האופנה תל אביב, אשר היה אמור להתקיים בשבוע הבא ונדחה בשל המצב, עם קולקציה ייחודית השואבת את השראתה מעולמות היין. בודאי נראה את הקולקציה המיוחדת הזה בשבוע האופנה שיתקיים במהרה, כולנו מקוים. בצילום מימין: רועי הראל סמנכ”ל השיווק של יקב טפרברג, שרון טל מעצבת משכית ומוטי רייפ.

גזית ישראל השיקה בסוף השבוע האחרון קונספט ייחודי בשיתוף אמ"י, איגוד אמני ישראל: הופעת שישי 'קבלת שבת', בהשתתפות האמנים הוותיקים והאהובים בישראל עם מיטב הלהיטים. במסגרת השת"פ התקיימה הופעה של עוזי פוקס ב-G כפר סבא, והופעה של מירי אלוני ב-G CITY ראשון לציון. בתמונה: בני כרמלי, מירית חנין פפרני, עוזי פוקס, יואל לייבה ונועם משורר.

בימים אלה חוגגת אביטל מאירי בעלת המרכז לטיפולי אסתטיקה "פור לה וידה" ברמת גן, 10 שנים של יופי וטיפוח. אביטל הינה קוסמטיקאית מדופלמת מזה 26 שנה, ובקליניקה המטופחת שלה חדרים מיוחדים לטיפולי האסתטיקה והאנטי-אייג'ינג, הזרקות וטיפולי פנים, אזור לטיפול ועיצוב השיער, חדר למכונת השיזוף, תחום מיוחד למחלקת מניקור פדיקור, ועוד. ב"פור לה וידה" משתמשים במוצרים ומיכשור מקצועיים של החברות המובילות בתחום. המכשור הוא של חברת "לאונרדו" ו-"ונוס", הכולל מכשירים לטיפולי אנטי אייג'ינג כמו גלי רדיו ועוד. בתמונה: אביטל המאירי עם גולן נהרדעא יועץ התקשורת של המרכז.

אלכסנדר ואלינה קלנדרב השיקו בשבוע שעבר סניף נוסף לרשת מרכזי בריאות השיער והקרקפת NHH שבבעלותם, הפעם במרכז הרופאים ברמת החייל בת"א, בנוסף לסניף המרכזי ברחובות שבבעלותם. השניים החליטו לרתום את השכלתם הרפואית וניסיונם המקצועי, ולהתמקצע בתחום מתן פתרונות לבריאות השיער והקרקפת, הן מבחינה אסטטית (תוספות, פאות, מילויים) והן מבחינה רפואית. בהשקה הציגו אלכסנדר ואלינה טיפולים ופתרונות המבוססים על טכנולוגיות חדשניות מהמתקדמות בארץ ובעולם, וסיפרו על הקליניקות בטורקיה ובאוזבקיסטן, שאיתן הם עובדים בנושא להשתלות שיער. 

מיכל אלבז בעלים ומנכ"ל אתר הביוטי GUILTY בשיתוף עם הוועדה לקידום מעמד האישה ועיריית נתיבות,  ארגנה את האירוע המרכזי של יום האישה  2020- אירוע מנטורינג שנערך כולו בהתנדבות לכ-600 נשים, להעלאת המודעות והשיח בנושא עוצמה נשית בקרב נשות נתיבות והסביבה. האירוע נערך בהנחיית גליה תורן חן ובנוכחות דסי נגר יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי בנתיבות, וכלל פאנלים והרצאות של משפיעניות, נשות תקשורת ועסקים, בהן: אשת העסקים לאה שנירר, אושיית הרשת אשלי ווקסמן בקשי, ד"ר מוניקה אלמן מרופאות העור המובילות בישראל, גלית דובין מנהלת מועדון הכרטיסים של בנק הפועלים, קארין טרזה מנהלת הדיגיטל העולמית של OFRA COSMETICS, שרה סיידס מייסדת ומנכ"לית משותפת של חברת הסטוריטלינג ליב -א -מרק, הדוגמנית ואושיית הרשת לירז אסייג, אושיית הרשת והסטנדאפיסטית מירנושקה, יאנה פרוביז היוטיוברית יוצרת התוכן ובעלת מותג איפור, מורן טרסוב וג'וזף סטאר, העיתונאית והסופרת ענת לב אדלר, חלי ממן מייסדת רשת קבוצות תמיכה להרזיה, אומן האיפור ירין שחף, דוד סער ועוד. מימין: לירז אסייג, לאה שניר, גליה תורן, חן מיכל אלבז ואשלי וקסמן.

האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה מכריזה השבוע על התוכניות העולות לגמר התחרות בקטגוריות לסדרות, שחקנים, יוצרות ויוצרים, פרס על הישגים מיוחדים ועוד. הטקס ייערך ביום א',  5 באפריל, ב-58 – גן ומתחם אירועים בפתח תקווה, בהפקת חברת אבוט המאירי, ויועבר בשידור חי בכאן 11 ובדיגיטל. בטקס יוענקו למעלה מ-50 פרסים בקטגוריות שונות. הבחירה נעשתה על ידי חברי האקדמיה המונים כ-1,000 אנשי מקצוע מרכזיים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל.

בסוף השבוע האחרון התקיים אירוע השקת מותג היוקרה האוסטרלי everdure בישראל המציע גרילים ומעשנות פרימיום מבית השף המוכר הסטון בלומנטל בעל 3 כוכבי מישלן. האירוע התקיים בחצר וילת בית שגריר אוסטרליה בישראל, כריס קאנן, שנכח באירוע ובירך על חיזוק קשרי המסחר בין המדינות. על הפן הקולינרי ניצחו השף רז רהב וצוות מסעדת OCD, שיצרו מבחר מנות ייחודיות על הגריל. באירוע התמנגלו עשרות שפים ואנשי בשר ביניהם גם שי חביב מנכ"ל ומבעלי ניין יבואנית everdure בישראל, השף שאול בן אדרת ואשתו אורית, איש העסקים ג'ורג' שבירו, יוני וקסמן בעלים של רשת ריקושט (ושותפו העסקי של שי חביב), זוכה מאסטר שף לשעבר השף יהודה עמר, היזמית עופרה שמעוני ועוד.

אופנת סאקס כבר הכינו את קולקציית אביב קיץ 2020 עם פריטים המעניקים חופש ורוגע. הבגדים בקולקציה מורכבים ועשויים מבדים עשירים ואיכותיים, והינם נוחים ומקרינים שמחה של קיץ, כשהגזרות נעות בין המשוחרר לצמוד.

לכבוד יום האישה הבין-לאומי, ציינה חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב של בנק הפועלים, את "יום האישה החרדית" לעובדות הבנק ב"הדר סיטי טאוור" ברמת גן. זה החל בארוחת בוקר מפנקת, בפעילויות מעצימות, בהרצאה מרתקת ומעוררת השראה  של אפרת ברזל, יועצת רגשית ואשת תקשורת "תן לי את הכוח להגיע אל עומק ליבי", שבה נתנה כלים מעשיים לפיתוח מודעות רגשית אצל אנשים. בנוסף הופיעה הסטנדאפיסטית מיכל לויטין במופעה  "כוחה של אישה". בתמונה (מימין לשמאל): רויטל ברגשטיין מנהלת אנשים ותרבות של חטיבת הטכנולוגיה, נעמי חסידה מנהלת ה-DCOE (מרכז המצוינות) של מחלקת מידע ותובנות בבנק, רבקי גוגיג מנהלת מחלקת יישומי שווקים פיננסים בחטיבת הטכנולוגיה ואורית שלו מנהלת אגף תכנון טכנולוגי.

בעוד עולם התעופה חצי משותק, חברה ישראלית לוקחת ״דאבל״ בתערוכת המזוודות הגדולה בעולם. חברת רולינק הישראלית, המפתחת מזוודות חכמות ומשווקת אותם בלמעלה מ-20 מדינות, זכתה בשני פרסים יוקרתיים בתערוכת המזוודות הגדולה בעולם – Travel good association show  בניו אורלינס. הזכייה הראשונה היא "פרס החדשנות על עיצוב תכנון וביצוע" –  של מזוודת FLEX המתקפלת לעובי של 5-7 ס"מ (תלוי בדגם) וחוסכת לכל נוסע עשרות דולרים בכל נסיעה. הזכייה השנייה היא עבור Buzz awards – פרס שמוענק למותג שנבחר בקרב העיתונאים, הבלוגרים ונציגי התקשורת על העניין ופוטנציאל החשיפה התקשורתית של המותג בארה״ב. חברת רולינק, היושבת בהרצליה פיתוח, בשנה שעברה השיקה החברה מוצר חדש:  המזוודה הדקה בעולם בגרסת המזוודת עליה למטוס, ובימים אלה משיקה את המזוודה הדקה בעולם בגרסה הגדולה.

השבוע התקיימה השקת העונה השניה של התוכנית "אצל ג'קי" בחסות סנו סושי במתחם הקולינרי BUFFET בקניון אושילנד בכפר סבא. בעונה זו היא "יורדת לעם" ופוגשת את מנהלי קהילות האוכל החזקות ביותר ברשת ולבשל איתם. התוכנית תשודר בימי שישי בשעה 18:00, בערוץ האוכל אפיק 28 ב-yes וערוץ 38 ב-HOT. נהנו מבופה עשיר ובר קוקטיילים והציצו ראשונים לחלקים מתוך התוכנית: ג'קי, אחיותיה ואמא, ישראל הבעל והילדים, החברות לספורט ולחיים ליקי רוזנברג ושביט ויזל, המאסטר שף יהודה עמר אלירן אלבז מנהל חטיבת מוצרי הנייר ועזרי הבישול בסנו, ומנהלי הקהילות המובילות בארץ ביניהם איתי הראל, תומר (תומס) פיטוסי, גנית גהן, חגית אלקבץ ואפרת סיאצ'י. בתמונה מימין: שביט ויזל, ג'קי אזולאי ומאמנת הכושר של הסלבס ליקי רוזנברג.

רנו ישראל חברה לשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם אמן רשת ישראלי עידו גרינברג, יוצר ובעל המותג @mismas, ומיתגה את הקליאו החדשה במשפטים ובמילים של גרינברג, שהפכו בשנים האחרונות לאייקונים וכלי ביטוי לרבים. המהלך שם לנגד עיניו את האבחנה שמשהו קרה לשפה שלנו בכלל, ועל הכבישים בפרט.

חברת "כפיר נילסן"  השיקה את אולם התצוגה החדש שלה המתפרש על פני 5000 מ"ר באזור התעשייה של רמלה, שאורגן ע"י המרכז הישראלי לעיצוב בבעלות שמיל ויסמן. חברת כפיר נילסן מתמחה בייצור דלתות פרימיום מאלומיניום מחופות במגוון חומרים, הן לחוץ והן לפנים הבית. כמו כן החברה מייצרת מטבחי חוץ מאלומיניום מחופים בגרניט פורצלן, וכן ספריות אלומיניום, ארונות ועוד. לאירוע הגיעו אדריכלים מובילים כמו יואל יושפה, נאורה גולדברג יוסי וריקי הנובר, אלדד מיטלמן שגם עיצב את אולם התצוגה, אריאל בן חיים, מושיק חדידה , ניצן הורביץ ,דורית סלע, איילת אגמי, מיקי כתר ועוד. מיקי נילסן בעלי החברה ורוני תדמור מנהל השיווק, ארחו את המוזמנים בארוחה חגיגית של בשרים ויין. בתמונה: מיקי כפיר מבעלי חברת כפיר נילסן עם האדריכל יואל יושפה.

משרד יח"צ לימור כרסנטי יצא ליום גיבוש עם צוות מרפאות העור והאסתטיקה של רשת ד"ר אלמן, כשהם נהנים מסדנת הומור של שי גלבר, וארוחה מפנקת במסעדת להבות בראשל"צ.

קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן ישראל, השיקה בסוף השבוע האחרון את NISSAN JUKE החדש באירוע לקוחות, במתחם "תרין" שבראשון לציון. כבר בערב ההשקה נמכרו עשרות רכבים מהדגם החדש, והנוכחים נהנו מהופעה של עברי לידר. הגיעו:יו"ר קבוצת קרסו מוטורס יואל קרסו, המנכ"ל איציק וייץ, מנהלת חטיבת ניסאן ישראל אורית בן עמי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת קרסו מוטורס שרית רדין, סמנכ"ל קשרי יצרן הדר אביטל וחברי ההנהלה. בתמונה: אורית בן עמי שרית רדין ושרון לוי כץ.

איגוד השיווק הישראלי בחר בשירה שקד חמי מנהלת שיווק תחום חטיפים מתוקים בשטראוס עלית, לאשת השיווק של החודש, בזכות הובלת קמפיין "חטיפי עלית – אי אפשר להסביר אהבה". מנימוקי ועדת השיווק: "שירה שקד חמי הובילה מהלך אמיץ, מרענן וייחודי, שזכה לא רק לתשבחות בקרב עולם הפרסום והשיווק, אלא גם לשיח אוהד ובולט של הצרכנים השונים. התוצאות העסקיות הוכיחו שמהלך שיווק חדשני שמבוצע נכון – מביא להצלחה וצמיחה של החברה".

השבוע התקיים יום עיון ייחודי לסוכני הביטוח, במסגרת שיתוף פעולה של קבוצת ד"ר פרישמן עם "BOL PHARMA", חברה מובילה לגידול ושיווק קנאביס רפואי, המהווה את הזרוע הישראלית של BOL PHARMA העולמית העוסקת במחקר ופיתוח בתחום. מטרת הכנס הייתה הרחבת  הידע של  סוכני הביטוח  בנושא   מקומו של הקנאביס בעולם הרפואה והביטוחים בשנת  2020. הכנס התקיים במפעל הקנאביס בקיבוץ רבדים, ולראשונה נחשפו בפני סוכני הביטוח תהליכי הייצור וההפקה של המוצרים השונים המיוצרים מהקנאביס. בהמשך השתתפו סוכני הביטוח בהרצאות מעשירות מבכירים ב BOL PHARMA ובקבוצת ד"ר פרישמן. בין המרצים   אנשי קבוצת ד"ר פרישמן: מני איבן, ד"ר אודי פרישמן ומאיה יעקוביאן שעידכנו  בהיבטים הביטוחיים של הקנאביס כתרופה, כיצד הוא משתלב בביטוחי התרופות ובעולם הרפואה המותאמת אישית, וכיצד ניתן לאשר תביעות בנושא. הכנס נערך בחסות חברת התרופות הבינ"ל ROCHE

תגובות

להשאיר תגובה