הטריבונה – רכילות עסקית

פקטורי 54, יבואנית המותג פולו ראלף לורן בישראל, ונציגים מהנהלת חברת ראלף לורן העולמית,  ערכו השבוע אירוע הקרנה חגיגי לסרט הדוקומנטרי של 'HBO על המעצב האייקוני והמוערך ראלף לורן ושמו: VERY RALPH. האירוע היוקרתי נערך במשכן החדש של תיאטרון בית ליסין. בין האורחים שהגיעו לצפות בסרט: יפעת ורוני אירני, ריבי ויוסי אירני, תומר אירני ודור אירני, טנקרד אמקר, סגן נשיא ראלף לורן, ניקולאס צ'ו, סמנכ"ל פיתוח עסקי, ראלף לורן, לואיג'י בוקוטי,  סמנכ"ל מכירות אזורי, ראלף לורן, האדריכלית אורלי שרם, אורית אפרתי, יו"ר חבר הנאמנים של שנקר, אילן בז'ה  ראש מחלקת האופנה הנוכחי של שנקר, האדריכלית אירמה אורנשטיין, גילה פרס,  ג'ודי שלום ניר מוזס ובן הזוג אבי רוטברג , לימור בקר, מנכ"לית בלקסטון ישראל , ורד אילני, יו"ר אגודת מכללת ספיר, קארן רינגל טפר, מנהלת משאבים בקרן תל אביב יפו לפיתוח, אבי לוין, סמנכ"ל הכספים של חב' אביליטי, דנה שבס, הילה כספית, המעצבת רג'ין גנזי, האמנית סיון שטרנבך, האמנית גיל זהר, אשת האופנה אורלי שי, חלי קז, אירמה מיכאלי, בת שבע בובליל, אנה ועופר שבתאי, הבעלים של מסעדת סרפינה, אירית רחמים ועמוס לוזון, רונית יודקביץ ואלי ברק,  קרן קרובינר, פרי גלעדי, דפנה פושינסקי, ז'אן בן אהרון, יונית רבינוביץ, אורלי אשכנזי, האדריכל אילן פיבקו, רותי קסטיאל,  אייל דה ליאו, מיכל אנסקי, הדר טייג  ועוד רבים אחרים.

מסעדת קורדרו בנווה צדק, בבעלות סרגיי סולוביוב ומיכאל אוסטינוב, אירחה את תצוגת הקולקציה החדשה של משקפי המותגים ג'ימי צ'ו ופנדי, בבעלות א.שטויר בע"מ ומנכ"ל השיווק קובי שטויר והיזמית אירה סימונוב. על ארוחת הגרומה הופקד שף המסעדה יבגני קובל, שהציג מגוון רחב של מנות גורמה ומגוון של יינות שנבחרו בקפידה ובצורה מותאמת למנות ולאווירה. בין המוזמנות שהגיעו להתרשם מהקולקציה החדשה היו : אירה סימונוב , פאולינה אלברשטיין , אירה דולפין , אלכסה דול, ג'ני צ'רוואני , עינת ארליך, דניאלה אלטר, לי לוי, ילנה ראלף, נטע צ'רנר, ספיר יודשקין , קסניה טרנטול , סנדרה רינגלר, רומי נסט , ניקול רזניקוב , יאנה לוי, עדן יוחנן, טיטי איינאו , אורלי ויינרמן ועוד.  בתמונה מימין: אירה סימונוב, קובי שטויר, סנדרה רינגלר וסרגי סולוביוב.

בחמישי האחרון השיק אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, יחד עם מרים פיירברג ראש עיריית נתניה, תוכנית חברתית התנדבותית ארצית עבור עובדי החברה בכל אתריה: במגדל העמק, קיסריה ובנתניה. בשלב ראשון תפעל התכנית בנתניה, העיר בה שוכן מטה החברה. במסגרת הפרויקט החדש, תחת הכותרת "מתנדבים ומשפיעים" יזמה לוריאל, בשיתוף עם עיריית נתניה, שותפות עם 7 ארגונים חברתיים הפועלים בעיר בתחומי פעילות מגוונים, תוך דגש על העצמת נשים, האג'נדה החברתית המרכזית של לוריאל בעולם. לרגל השקת השלב הראשון של תכנית ההתנדבות בנתניה, נערך אירוע חגיגי בלשכתה של מרים פיירברג-איכר.

כ-100 אנשי עסקים, פוליטיקאים, ראשי עיריות, רבני הבד"צ ובכירי המשק ביניהם שר הכלכלה אלי כהן, רונן פלוט ראש עיריית נוף הגליל, ד"ר נחום איצקוביץ מנהל הרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה, במשרד התעשייה,  הגיעו השבוע לאזור התעשייה ציפורית  בצפון הארץ, לרגל טקס הנחת אבן פינה למפעל החדש שמקימה חברת כרמית. את האורחים קבלו בכירי החברה בראשם לני סאקסטין ורעייתו שרון יו"ר כרמית תעשיות ומתניה שוורץ מנכ"ל חברת כרמית.

במהלך אירוע בר מצווה שהתקיים ביפו, הופיעה השחקנית והסטנדאפיסטית שירי זלמן מ "קלה להצגה". שירי הנחשבת לחלוצה בתחום מופעי הסטנדאפ בהתאמה אישית, הופיעה בפני כ-80 מוזמנים. במהלך האירוע נפגשה שירי עם השחקן והמגיש אייל קיציס, שהיה אורח באירוע. שירי התרגשה ספרה לו שהחלום שלה זה לשחק בארץ נהדרת, קיציס מצידו פרגן לשירי על המופע הייחודי שהעלתה בארוע.

יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, צוין השבוע בקריית ביאליק. במרכז האירוע עמדה הרצאתה המרתקת של העיתונאית הדס שטייף, על ״המהפך בתפיסת הפגיעות המיניות במרחב הציבורי בישראל״. קדמה להרצאה תצוגה של בתי הספר התיכוניים על נושא אלימות נגד נשים. הנערות איפרו זו את זו באופן כזה שהן נראו נשים מוכות. כל אחת מהן החזיקה בידה ציור של תלמיד או תלמידה אחרת, המשקף מהי אלימות בעיניים שלו. המסר אחד, כפי שחזרה הדס שטייף ואמרה: "אין יום נגד אלימות כלפי נשים, כלפי ילדים, קשישים וחלשים. כל יום צריך לפקוח עיניים ולראות את הסימנים. כל יום לא לשמוע להקשיב לקולות שזועקים ללא קול".

מאיה רסקין בתו של איש הטלביזיה ניב רסקין, וחברתה מעיין בן אוליאל, בנות 7 בלבד, יזמו מכירה פומבית של צעצועים ושתיית לימונדה בשכונת נווה אביבים בה הן גרות, כשאת הכסף הן החליטו להקדיש למען ילדים חולים. למשימה הצטרפו אחיותיהן הדר ומאיה, ובסיום המכירה גייסו ארבע הבנות לא פחות מ- 700 שקלים, אותן תרמו לטובת "חדר המשאלות" בבית חולים "דנה-דואק" לילדים שבאיכילוב. הבנות רכשו מתנות והפתעות בכסף שנאסף, ואף הגיעו במיוחד על מנת לסדר את הצעצועים על המדפים, לשמחת הילדים המאושפזים. לתאום עבור מתנות חדשות ל"חדר המשאלות" ניתן לפנות לגב' תמי זמיר, מנהלת הסיעוד של בית חולים "דנה-דואק" או לגב' סיון עזרא, מנהלת אדמיניסטרטיבית של אגף הילדים, בטלפון 03-6974271

כתב חדשות 13 אלי לוי, הפך במהלך השנה האחרונה לצמחוני, והסיר מתפריט המזון שלו את הבשר. השבוע לרגל ציון 30 שנות פעילות לחברת "מרינה" – פטריות הגליל,  הצפין לוי לחוות גידול הפטריות במושב חוסן, ונפגש עם רמו בן שושן מייסד החברה והבעלים, לסיור מרתק בחדרי גידול הפטריות. לוי שמע לראשונה מרמו על הקמת חטיבת מזון "מרינה גורמה", וכניסת החברה לתחום ייצור מוצרי מזון, לשוק הטבעוני והצמחוני, על מוצרים חדשים שיהוו תחליף מושלם לבשר, על בסיס פטריות טריות ובריאות: המבורגר פטריות, פטריות ממולאות וסטייק פורטובלה. בתמונה: רמו בן שושן ואלי לוי בחדר גידול הפטריות.

השבוע, כחלק מפעילות "נפגשים במזרחי טפחות" של הבנק, סניף רמת אביב אירח את מגיש הטלוויזיה והמוסיקאי יאיר ניצני, להרצאה המציגה את סיפור חייו כלקויי למידה, הסובל מהפרעת קשב וריכוז וכאב לשלוש בנות המסתמנות ככאלה. ניצני בהרצאה נוגעת ללב, מצחיקה ומעוררת השראה, סיפר איך הגיע מ"לבהות בכיתה", אל צמרת תעשיית הבידור בישראל.

מאות בני עשרים ומעלה הגיעו בשישי צהריים לאומן 17 לאירוע הצעירים של הבנק הבינלאומי, ונהנו מהופעה של הראפר טונה, אסי כהן ומסיבה עם הדי ג'י נטלי דדון. בין עמדות הצילום האינסטגרמי , השתיה והאוכל, הסתובבו גם בכירות הבנק: המנכ"לית סמדר ברבר-צדיק והסמנכ"לית אלה גולן, שיצאו מהחליפות לטובת ג'ינס. והתמנגלו בין הצעירים. בתמונה מימין לשמאל: סמדר ברבר צדיק, אסי כהן ואלה גולן.

מותג האופנה הבריטי NEXT ערך את האירוע הרשמי הראשון שלו בישראל, עם השקת קולקציית חדשה לקראת חגיגות השנה החדשה וחג החנוכה. לדברי מנהלת יחסי הציבור הבינלאומית של המותג הפופולארי בישראל, שונטל בינלי: "במרץ הקרוב אנחנו מציינים 10 שנים של פעילות בישראל, ואחרי כמעט 10 שנים החלטנו להתקרב ללקוחות שלנו ולהכיר את הצרכים שלהם מקרוב". עוד הוסיפה בינלי כי ישראל היא המדינה השנייה אחרי בריטניה במכירות של אתר האופנה NEXT הבריטי, כאשר קטגוריית בגדי הילדים היא אחת המובילות. ואכן עשרות עיתונאים, אנשי אופנה ולייף סטייל הגיעו לקחת חלק באירוע, לבחון את הבגדים מקרוב ולהתחכך בנציגי החברה הכי מבוקשת בישראל, בהם בינלי, ואליס גרגורי מנהלת הסושיאל והיח"צ של המותג הבריטי.

במסגרת הפעילות למען הקהילה של חברת "אנרפוינט", תרם בימים אלו ניר פלג מנכ"ל החברה מלגה למימון שנת עבודה לסטודנט המלווה ילד חולה סרטן במסגרת פעילות עמותת "ניצוץ של תקווה". ניר פלג מציין שזאת אחת התרומות של החברה, במסגרת הפעילות החברתית לעמותות ותרומות שהינן האנרגיה הסולארית של עובדי החברה. 

השבוע התכנסו כ-100 יפיפיות בסניף רשת נעלי SCOOP בפאשן ביג נצרת, שהפך למשך יום אחד לסטודיו אודישנים בו כולן התחרו על התואר: "הפרזנטורית הערבייה הראשונה של רשת נעלי SCOOP". גם דניאל גרינברג הפרזנטורית של רשת SCOOP היתה שם, והן יצטלמו יחד לקמפיין ייעודי למגזר. והזוכה היא מירה כאחלי בת 24, ערביה נוצרייה, תושבת מעלות תרשיחא, שהינה בת יחידה להוריה, בוגרת מכללת כינרת ובעלת תואר ראשון בתקשורת. למירה בוטיק בגדים במעלות תרשיחא.

לי ברקוביץ', הבת של אייל ברקוביץ ומעכשיו גם כוכבת התוכנית המדוברת גולדסאטריות, הגיחה השבוע לקליניקה של ד"ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח. בחודשים האחרונים הצליחה ברקוביץ' ג'וניור לצאת סוף סוף מצילו אביה, ולגרוף את דקות התהילה בזכות עצמה, כשהיא מככבת בתוכנית הכדורגל, מה שהביא אותה להזניח במעט את הרגלי הטיפוח של פעם.

גיל מרנץ, זוכה העונה של נינג'ה ישראל, נצפה בנתב"ג בעמדת הצ'ק  אין של חברת התעופה קתאי פסיפיק בדרך לטוקיו יפן. שם הוא צפוי להתמודד במקצה קשוח במיוחד של נינג'ה יפן. כדי להגיע מוכן לאתגר הפיזי והמנטאלי, בחרה המשלחת בטיסות קתאי פסיפיק המדורגת בין 5 חברות התעופה הטובות בעולם. המסלול שמרנץ יעבור בדרך לנינגה יפן הוא טיסה מפנקת להונג קונג, אירוח ומנוחה בטרקלין העסקים בהונג קונג, ומשם טיסת המשך לטוקיו יפן. אל מרנץ מתלווה ספיר פישלזון, האישה הראשונה שעברה את המסלול והגיעה לבאזר, ומצטרפת כדי לעודד ולתמוך, וכן רותם ישראל וצוות הפקה. שנערך כבר לצילומי העונה הבאה שיתחילו בטוקיו יפן.

שחקני קבוצת הכדורסל מכבי ראשון לציון, התגייסו לסייע בקידום מכירת מארזי שי לחנוכה, עבור  ילדי אקי"ם ראשון לציון. השבוע הפתיעו השחקנים את ילדי אקים: השחקן  פרדי בורדיון וקפטן הקבוצה עוז בלייזר הגיעו לשמח ולהצטלם עם החניכים במועדון  "גולדה". בורדיון שאינו דובר עברית, התעקש לברך בעברית, ולקרוא לכולם להתגייס למען הילדים.

במסגרת שבוע האיור המתקיים בתל אביב, נפתחה בסופ"ש בגלריית "פריסקופ" בבן יהודה בתל אביב, תערוכת האיורים של ריקי בן ארי מאיירת האופנה, שהיתה במשך ארבעה עשורים האורים והתומים של מעצבי האופנה בארץ ובעולם. היזמת, המפיקה והאוצרת של התערוכה "אופנה בקו" היא אילנה כרמלי לנר. ריקי בן ארי ז"ל כתבה ואיירה תחזיות אופנה בעיתונות בארץ והעולם, ולפי תחזיותיה עוצבה האופנה העולמית. בארץ היא עיצבה ואיירה לגוטקס, אתא, כיתן, מיף, משכית ועוד. לפתיחה הגיעו 2 בניה עופר ואלון בן ארי, וכן כ-250 איש ביניהם מעצבי האופנה יובל כספין, רזיאלה, גרשון ברם, ירון מינקובסקי, אנשי התקשורת שלום זיידלר, עירית ברנר, מירב פרנק, אירן אנגל ועוד רבים מתלמידיה וחבריה. התערוכה תהיה פתוחה במהלך שבוע האיור, מתאריך ה21/11 עד ה 30/11

גונן אוסישקין מנכ"ל אל על, ומיקי שטרסבורגר סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתייםבחברה, ציינו 15 שנה לשיתוף הפעולה של אל על עם נמל התעופה הבינלאומי דומודדובו במוסקבה, באירוע מיוחד שנערך בעיר בו השתתפו חברי ההנהלה הבכירה של אל על, ביניהם: גונן אוסישקין, מיקי שטרסבורגר,  איגור וייסבורד מנהל אל על באזור מזרח אירופה, ההנהלה הבכירה של נמל התעופה הבינלאומי דומודדובו במוסקבה בראשות המנכ"ל איגור בוריסוב, בכירים משגרירות ישראל במוסקבה, הרב הראשי של רוסיה ברל לזר, מר אלכסנדר בורודה ראש הפדרציה היהודית ברוסיה וסוכני נסיעות מקומיים. האירוע כלל נאומים של המכובדים, ארוחת ערב וחלוקת תעודות הוקרה לסוכני הנסיעות המקומיים שעובדים באופן צמוד עם אל על. בתמונה (מימין לשמאל): טטיאנה טוקרנקו מנהלת שיווק אל על רוסיה, מיקי שטרסבורגר, אלה טרקחובה סוכנת נסיעות מקומית, וגונן אוסישקין מנכ"ל אל על.

ענקית העיצוב היפני MINISO השיקה בשלישי את הסניף ה-15 של הרשת בקניון עזריאלי איילון. מאות מתושבי האזור הגיעו להתרגש וליהנות ממגוון המוצרים הרחב, ומחוויית הקנייה הייחודית של המותג הדוגל באיכות גבוהה, עיצוב מקורי ואופנתי לפי קווי העיצוב היפני, ומחירים משתלמים. נציגי הנהלת MINISO העולמית הגיעו לפתיחה, לצידם של עינת פורטוגלי מנכ"לית MINISO ישראל, ניר יעקובוב מבעלי MINISO, שמואל גונן כהן מבעלי MINISO, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, רינה טל מנכ"לית קניון עזריאלי איילון, רוני פרי מנהל רשת MINISO, בר אמיתי מנהלת תקשורת שיווקית של MINISO וכוכבת הרשת מרים שהצטלמה עם כל דורש. עד סוף השנה צפויה הרשת למנות כ- 18 חנויות ועד סוף שנת 2020 כ-30 חנויות.

הוטקס, התערוכה הבינלאומית ה- 36 לענפי האירוח, הקמעונאות והשוק המוסדי והמקצועי, המתקיימת בימים אלה בגני התערוכה בתל אביב, היוותה נקודת מפגש בין אנשי המקצוע ומקבלי ההחלטות המובילים בתעשייה בישראל. בין המציגים בתערוכה, בלט הביתן של "ארקוסטיל אקספרס", חנות כלי המטבח הראשונה לתחום המקצועי מוסדי, של האחים שלמה ודני זיגרייך מבעלי חברת "מילניום מרקטינג", יבואנית כלי המטבח הגדולה בישראל. באי התערוכה הרבים שביקרו בביתן "ארקוסטיל אקספרס", ביניהם שפים ומסעדנים, התרשמו ממגוון החידושים והפתרונות שמציעה החברה לשוק המוסדי ולעולם המלונאות. בתמונה משמאל: דני זיגרייך מנכ"ל משותף ומבעלי חברת מילניום מרקטינג, וברק ארבל מנהל מטה ערוץ המסעדנות בחברה המרכזית.

בסופ"ש האחרון התקיימה פגישה מיוחדת בין עמותת "יוזמות עתיד" לבין גרצ'ן ויטמר מושלת מדינת מישיגן, ארה"ב אשר מבקרת כאן במסגרת שיתוף פעולה כלכלי עם ישראל. הפגישה נערכה במלון "קינג דיויד" בירושלים ונכחו המושלת ונציגים בכירים מטעמה ונציגי "יוזמות עתיד": יעל עובדיה, מוטי אורן מנטור והיזמת עדי פולק. מטרת הפגישה הייתה לימוד על פעילות העמותה, במטרה לבחון אפשרות להעתיק את פעילות המודל במדינתה. בנוסף במסגרת ביקורה נפגשה המושלת גם עם שר האנרגיה יובל שטייניץ, שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן, מנכ"ל מוביליי פרופ' אמנון שעשוע ונוספים. בתמונה (מימין לשמאל): המושלת גרצ'ן ויטמר, יעל עובדיה, מוטי אורן ועדי פולק.

עובדות "חקלאי גרנות" מתאגיד גרנות, לקחו השבוע חלק ביום המחאה באלימות נגד נשים. ההפגנה אורגנה על ידי נשות אמבר, גרנות, וחקלאי גרנות, והתקיימה בצומת גרנות-גן שמואל הסמוכה למפעלים. כמה עשרות מעובדות התאגיד נאספו בצומת, נשאו שלטים כנגד האלימות ולעידוד הטיפול בתופעה הקשה. העובדות עמדו 13 דקות דומיה, לזכרן של 13 הנשים שנרצחו השנה.

בסוף השבוע אירח עופר איתני מנכ"ל קבוצת כרמל, את לוקה בויני סגן נשיא חברת Marazzi העולמית (המותג האיטלקי המוביל והגדול בעולם לייצור אריחי פורצלן) ואנחל גואימרה מנהל אזור מזרח התיכון, שהגיעו היישר מאיטליה לביקור קצר באולם התצוגה החדש של "כרמל ביזנס", המשווקת הבלעדית של המותג בישראל, שנפתח לאחרונה בפתח תקווה. עופר איתני ויורם חדד, מנכ"ל Marazzi ישראל, ערכו לשניים סיור במתחם המעוצב, המשתרע על כ-2000 מ"ר ולאחר מכן המשיכו לארוחת ערב במסעדת "תל אביב יפו" של השף חיים כהן, שדאג להוציא מהמטבח גם מנות כשרות עבור שומרי הכשרות שבחבורה. בתמונה: עופר איתני, אור איתני, מנהל מכירות ופרויקטים בחברת כרמל ביזנס, יורם חדד, לוקה בויני ואנחל גואימרה.

שמרת הזורע השיקה השבוע  את העיצוב המחודש של סניפי הרשת בסניף הדגל של החברה בקיבוץ שמרת. באו לברך את אריה ויסמן, מנכ"ל משותף בקבוצת ויסמן ובעליה של רשת שמרת הזורע סגן ראש מועצת מטה אשר, קובי בן-סימון סמנכ"ל הרשת, כפיר ויסמן הדור השלישי למשפחת המייסדים בקבוצת ויסמן ועד רבים אחרים. יורם ישראלי אף התכבד בקביעת המזוזה ונשא נאום מרגש בו העלה על נס את תרומתה של משפחת ויסמן לתעשיה הישראלית והצפונית-מקומית, בכך שהיא מספקת מקור פרנסה למאות משפחות באזור. כ-1 מיליון ש"ח הושקעו בעיצוב המחודש של סניף הרשת בקיבוץ שמרת, המשתרע על 1000 מ"ר. כמו כן כל 9 הסניפים של הרשת יעוצבו בהדרגה לפי מודל זה.

רשת DAISO JAPAN המפעילה למעלה מ-5000 חנויות ב-33 שווקים ברחבי העולם, מתרחבת ומחזקת את פריסתה בישראל, ופתחה בשבוע שעבר את החנות השישית של הרשת בבירת הנגב באר שבע, במתחם הסינמה סיטי החדש שנחנך בעיר. את טקס גזירת הסרט ערכו עוזי בניטה מנכ"ל מאץ' פמילי זכיינית DAISO JAPAN, עמיחי קילשטיין מנכ"ל מאצ' ריטייל , חי נגר סמנכ"ל נכסים מניבים חברת י.ח דמרי ו- עומר טובול מנהל החנות החדשה. החנות החדשה מצטרפת ל-5 החנויות הקיימות באשדוד, רעננה וראשון לציון שנפתחו בישראל בקיץ שעבר, ולחנויות בקניון עזריאלי מלחה בירושלים ובקניון ביג בבת ים, שנפתחו בחודשיים האחרונים. בתמונה: עוזי בניטה, משה אדרי ועמיחי קילשטיין.

במסגרת תרומתה לקהילה, התחייבה חברת רב בריח לתמוך ולהעניק עזרה, לטובת קידום השכלה לסטודנטים מצטיינים ברחבי הארץ, ובפרט לילדי ועובדי החברה. שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים חברת רב בריח, הגיע השבוע למפעל דלתות הפנים בכרמיאל, להענקת מלגה לבנו של זיאד סלאמה מכפר ראמה, העובד ביצור מעל 20 שנה. דונרשטיין העניק באירוע חגיגי מילגה לשאדי סלאמה בנו של זיאד הלומד שנה שניה רפואה בטכניון. שמואל דונרשטיין: "אין לי ספק כי המלגות הרבות אותם אנו מחלקים כל שנה בעלות של 50 אלף ₪ בשנה, מאפשרות להרבה מעובדי היצור בחברה לאפשר לילדיהם להשיג ולפתוח דלתות לחיים במקומות עבודה, שיאפשרו רווחה וכבוד לכולם". דונרשטיין המתמודד בימיים אלה על תפקיד נשיא התאחדות התעשיינים, קנה את רב בריח כמפעל כושל לפני 10 שנים, והחברה הינה כיום בעלת 6 מפעלים מצליחים, עם כ-1000 עובדים.

"מעבדות GIGI" בראשה עומד רון לנדאו המנכ"ל, השיקה באוזבקיסטן, בה היא פועלת כ- 10 שנים, את סדרת ACNON אשר פותחה במיוחד לטיפול באקנה. במסגרת ההשקה הציגה החברה את מוצרי הסדרה המבוססת על פטנט בינלאומי המעניק את התוצאות המיטביות ביותר שניתן להשיג כיום בטיפול קוסמטי, ללא שימוש בתרופות. אירוע ההשקה נערך בהשתתפות למעלה מ- 200 דרמטולוגים ובעלות קליניקות, לצד נציגי החברה מאוזבקיסטן וישראל. בנוסף כיבד את הארוי בנוכחותו שגריר ישראל באוזבקיסטן, אדוארד שפירא. בתמונה" של אדוארד שפירא שגריר ישראל באוזבקיסטן, דליה גולדברג סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח בינלאומי, Bekzod Ulmasov אחראי מעבדות GIGI באוזבקיסטן ו- Ulmasov Diana אשתו.

לציון היום הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים, יוצאות ויצו וקב' התקשורת סלקום במהלך משותף לסייע לנשים נפגעות אלימות להתמודד עם ביטויי אלימות טכנולוגית שהופנתה כלפיהן ושעלולה עדיין לפגוע בהן או בילדיהן. כחלק מקמפיין ויצו להעלאת המודעות לתופעת האלימות הטכנולוגית, במסגרתה נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים להגביר שליטה ופגיעה בנשים, יעבירו נציגי חברת סלקום במהלך החודש הקרוב, הדרכות במקלטים לנשים מוכות ברחבי הארץ, בנושא התנהלות בטוחה עם מכשיר הטלפון הנייד. במסגרת ההדרכות ילמדו הנשים כיצד לשלוט בהגדרות הפרטיות של מכשירן, שליטה במסירת מידע, שליטה באפליקציות חושפות מיקום וכיו"ב. סך הכול צפויות לעבור את ההדרכה כ 800 נשים השוהות במקלטים בימים אלו, חלקן עם ילדיהן. בתמונה: אורה כורזים יו"ר ויצ"ו ישראל.

השבוע נחתם הסכם בין החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד וחברת אור מאניה, בעלת מותגי האופנהMANIA JEANS ו-NOIZZ, לפיו תשכיר החברה לנכסים לאור מאניה מבנה שלם השייך ל"קמפוס האשל", שבחלקו הדרומי של פארק העסקים קיסריה. היקף העסקה מוערך בכ-17 מיליון ₪. עם כניסתה של אור מאניה" הושלם במלואו אכלוס "קמפוס האשל" המשוכלל המשתרע על שטח של כ-11,000 מ"ר. במעמד החתימה איחל מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, לבעלי הקבוצה רונית חיימוביץ, אורן יפרח ומישל רוגוף, ולמנכ"ל הרשתות עופר חזות, המשך צמיחה ועשייה מוצלחת. בתמונה: נציגי אור מאניה ונציגי החברה לנכסי קיסריה במעמד החתימה.

קבוצת "לפידות" היבואנית הבלעדית לישראל של מותג עדשות הראייה הגרמני ZEISS קיימה השבוע אירוע השקה חגיגי למכשיר בדיקת הראייה החדשני ZEISS VISUFIT 1000 במתחם LABS בתל אביב. לארוע הגיע מחו"ל מר בוריס דה ז'ונקיר, מנהל חטיבת המכירות הבינלאומית של ZEISS, אשר העביר לאורחים הרצאה מרתקת בנושא הטרנדים החדשים בעולם האופטיקה והטכנולוגיות החדשניות של צייס. עוד נכחו באירוע: עמי לפידות, יו"ר "קבוצת לפידות", אילן לפידות מנכ"ל קבוצת לפידות ובועז להב, סמנכ"ל השיווק של "קבוצת לפידות". בתמונה מימין: בוריס דה ז'ונקייר ובועז להב.

בסוף השבוע האחרון ערכה חברת Leave a mark סדנת סטוריטלניג ב"בית לעסקים קטנים" באילת. במסגרת הסדנא הועברו הדרכות כיצד לשכנע ולהעביר מסרים באמצעות סרטונים ייחודיים, מצגות לכנסים, מצגות לצורך מכירה וכלים נוספים כיצד לשווק נכון עסק קטן באמצעות סיפור. אסף סידס בעלים ומנכ"ל שותף ב- Leave a mark אמר: "בעולם מתחדש שנשלט על ידי תוכן, מעסיק שלא ימתג את עצמו ולא יספר את הסיפור שלו, יפסיד בזירה העסקית". Leave a mark היא אחת מחברות הסטוריטלינג הראשונות בעולם. החברה מלווה מנכ"לים ומנכ"ליות, מנהלים ומנהלות, יזמים ויזמיות, ועוזרת להם לספר את הסיפור שלהם באמצעות מצגות, סרטונים, סדנאות ועוד. הבית לעסקים קטנים הוקם על ידי עיריית אילת לעסקים קטנים ובינוניים. מציע מקום מפגש ומתחמי עבודה לצד קורסים , הרצאות ומידע לקידום ופיתוח עסקי.

חברת הקוסמטיקה MAELYS שחתמה בימים אלה על הסכם עם רשת הקוסמטיקה ULTA, ממשיכה את התחזקותה בעולם וחוברת לד"ר רפי הווספיאן, שהינו אחד המנתחים הפלסטיים המובילים בהוליווד, אשר טיפל בסלבריטאים רבים בקליניקה שלו ממוקמת ברודיאו דרייב היוקרתית בהוליווד. החיבור שלו עם MAELYS נוצר לאחר התעניינות שלו הרופא בחברה, לאור הצלחתה בארה"ב. ד"ר הווספיאן ערך בדיקות רבות בקליניקה שלו, שכללו מעקב שבועי של מטופלות אשר ניסו את מוצרי החברה, ולאחר התוצאות הטובות שראה, החליט לשתף פעולה עם החברה. בנוסף, הרופא הינו חלק בלתי נפרד מפיתוח קרם הבטן B-FLAT של החברה, המסייע להפחתת סימני המתיחה באזור הבטן.

ביום חמישי האחרון שודר משדר ההתרמה השנתי של עמותת גדולים מהחיים, בערוץ קשת 12. יותר משבעה מיליון שקלים גויסו למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. בערב הגדול והמיוחד לקחו חלק מיטב אמנים ישראל ששרו יחד עם בני משפחותיהם וחיזקו את ילדי העמותה. מימין לשמאל: אלון כהן מנכ"ל חברת פרינטר סנטר וקפטן נבחרת טאף מאדר, יגאל פדאל מנהל אגף פתרונות תקשוב ברשות שדות התעופה וחבר בנבחרת טאף מאדר, וליאור שמואלי מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים.

אנשי קבוצת אמסלם תיירות, ציינו 450 שנים לפטירתה של דונה גרציה מנדס, הידועה בשמה חנה נשיא, אשר הייתה אשת עסקים, נדבנית ומדינאית שחזרה להיות יהודייה. האירוע התקיים במלון מוזיאון דונה גרציה בטבריה, אשר בבעלות קבוצת התיירות. במעמד המרגש הודלקו 450 נרות זיכרון, וכולם שמעו את סיפור ההיסטוריה המרתקת של הגבירה דונה גרציה. כמו כן נחשף שיר הלל להנצחתה שכתב חוקר טבריה חיים חצב, אשר יולחן בקרוב. יעקב אמסלם ציין את הקשר הנבואי לטבריה שיש למשפחתו ולדונה גרציה, אשר לא הספיקה להגשים את חלומה ליישב ולהתיישב בעיר טבריה, אך מי שהגשים את החלום הוא רבי חיים אבולעפיה בן המאה ה-18, מחדש היישוב היהודי בטבריה, שבני משפחת אמסלם נמנים על צאצאיו. במסגרת ציון 450 לפטירתה הגיעה משלחת מכובדת של ידידי ישראל בפורטוגל אשר התארחו בבית דונה גרציה, ונהנו מקטע המחזה על פועלה הרב של הגבירה שהוקרא בפורטוגזית ובעברית.

ביום שישי האחרון נהנו לקוחות ניסאן מחשיפת המיקרה החדשה, שנערך באולמות התצוגה של ניסאן ברחבי הארץ, תל אביב, חיפה, רעננה, ראשון לציון, ירושלים, ובאר שבע . בין הבכירים שהגיעו לברך את הלקוחות: אורית בן עמי מנהלת חטיבת ניסאן בישראל, שרית רדין סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס, ושרון לוי-כץ מנהלת מותג ניסאן ישראל.

תגובות

להשאיר תגובה