הטריבונה – רכילות עסקית

Photo by Ezra Levy

העתונאית רינת גור משיקה ספר ילדים ראשון "הילדה שהלכה אחורה", המבוסס על זכרונותיה מהקשיים אותם חוותה בתה הצעירה רומי במעבר מגן הילדים לכיתה א', בצורה מקורית ומלאת הומור. החדשנות של הספר באה לביטוי גם בפס קול המלווה אותו – הספר מלווה בשירים שכתבה אלישבע אשרת, והלחין קובי אשרת, להם ניתן להאזין תוך קריאת הספר על ידי סריקת ברקוד באמצעות טלפון סלולרי, שירים מקדמי עלילה אשר מופיעים לצד האיורים המקסימים של הספר.

כחלק מההכנות לקראת ביקורו של שר התרבות הסיני לשעבר, וואנג מאו בן ה-86 בבית עגנון, נשלחו אליו כתבי הסופר הישראלי היחידי שזכה בפרס נובל לספרות, מתורגמים לסינית. השר, שהוא גם סופר בעצמו, ביקר בבית עגנון השבוע, התפעל מחדר העבודה שלו וניכר היה עליו שהתעניין במיוחד בתהליכי הכתיבה והעריכה העצמית של עגנון. יוסף סאקס, מנהל אגף המחקר של בית עגנון, קרא תרגומים מסיפוריו לאנגלית, ואף מצא הקבלות בנושאי כתיבתם. בתמונה: שר התרבות הסיני בחדר העבודה בבית עגנון.

אקלימה 2019 תערוכת המיזוג הגדולה מאי פעם, שהינה התערוכה היחידה בענפי מערכות מיזוג אוויר, חימום, קירור, איוורור והתייעלות אנרגטית המתקיימת בביתן 1, אקספו תל אביב (גני התערוכה), נפתחה באיחור של יום בשל המצב הבטחוני, והיא תנעל היום בשעה 18:00. מבקרים שהגיעו אתמול מכל העולם ל"אקספו תל אביב", לא ראו מעולם תערוכה סגורה ועמדו משתוממים כי לא הבינו מדוע התערוכה סגורה. התערוכה מהווה מקום מפגש מרכזי ויחיד של הענף בישראל, בו מוצגים מוצרים חדשים וטכנולוגיות מהפכניות. התערוכה מאורגנת ע"י קבוצת שטיר, המתמחה בארגון תערוכות וכנסים בינלאומיים, ונערכת בחסות איגוד לשכות המסחר והתאחדות קבלני מיזוג אויר וחימום, ובחסות ראשית של החברות תדיראן, אלקטרה וטורנדו. בתערוכה ישתתפו אלפי מקבלי החלטות וקניינים מובילים, והיא תפגיש בין היצרנים, היבואנים והמשווקים לבין קהל לקוחות מקצועי וממוקד, אשר יזכה לפגוש אלפי פתרונות למיזוג אוויר, חימום וקירור בכל סדרי הגודל, הן למפעלים ולחברות, הן לארגונים ומתחמים ציבוריים והן לשימוש הצרכני הביתי. השנה, תערוכת אקלימה תארח פביליון מיוחד של איגוד יצואני ה- HVAC מטורקיה ונציגים מסין.

מותג הדרמו-ביוטי המוביל SeboCalm שמח להכריז על הבחירה בשירי מימון לפרזנטורית החדשה שלהם. אמנון בכר והרמן וייס מנכ"לים משותפים של SeboCalm שמחים על בחירתה של שירי מימון, והיא הודתה במילים נרגשות על בחירתה להוביל את קו המוצרים של המותג. בשנה האחרונה שירי כבשה פסגות חדשות בקריירה שלה, כאשר לוהקה לתפקיד הראשי במחזמר "שיקגו" בבורדוויי, אשר עלה בכיכובה גם בישראל, החלה לשפוט בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", וגם מככבת בסרט "מחילה" של היוצרים חנן סביון וגיא עמיר. המותג מציע תכשירים דרמו-קוסמטיים לעור הפנים והגוף, מוצרים לשיער ותוספי תזונה, אותם ניתן להשיג בבתי מרקחת. מלבד התכשירים הנמכרים בישראל, תכשירי סבוקלם משווקים ל- 7 מדינות ברחבי העולם, והם כוללים מגוון רחב של פתרונות דרמו-קוסמטיים למגוון תופעות עור. התכשירים מפותחים ומיוצרים בישראל (כחול לבן) וללא ניסוי  בבע"ח.

בכירי עולם האמנות, אנשי עסקים ואספנים מהארץ ומהעולם, הגיעו בסופ"ש למוזיאון נחום גוטמן לאמנות בשכונת נווה צדק בתל-אביב, לרגל אירוע חגיגי לפתיחת תערוכת "סטייקייישן: גילויו של המוכר" – תערוכה קבוצתית בה מציגים שישה אמנים המייצגים את הדור הבא של האמנות בישראל: ציקי אייזנברג, דניאל פלאי, רימאן חנדקולו, רוני קרפיול, פאינה פייגין (גיאורגייש), גיא ברנרד רייכמן והאוצרת טלי קיים. מוניקה לביא אוצרת ראשית ומנכ"לית מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, אמרה בדברי ברכתה: "מוזיאון נחום גוטמן לאמנות תמיד שמח להיות בית לאמנות ויצירה ישראלית, לאמנים צעירים אשר נמצאים בראשית דרכם, ואנו מקווים כי מבין יוצרים אלו יצמח לנו "הגוטמן"הבא".

זמרת הנשמה הישראלית בת אלה חגגה אמש עם סימפונט רעננה את הצטרפותה לקהילת "המלאכים של שניר" במופע מרגש ומיוחד, שכל ההכנסות ממנו נתרמו למען ילדי עמותת "שניר". קהילת ״המלאכים של שניר״, אליה הצטרפה בת אלה ובעלה דניאל בירנבאום, מונה כ-2500 מובילי דעת קהל הפועלים למען קידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות בקרב ילדים נזקקים.

ותיק והנודע חיים הכט, נבחר להוביל את קמפיין הפרסום של "הבלוק האדום", שמייצר מפעל חסין אש. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה השונים, ברדיו וברשתות החברתיות, כשהוא מציג את הבלוק האדום כחדשני מתוצרת הארץ, ידידותי לסביבה, בעל תקן ל"מבנה חסין קליעים", ובעל יכולות בידוד תרמי ואקוסטי מצוינות. טלי חדד, מנכ"לית מפעל חסין אש אמרה: "הבלוק האדום המיוצר לראשונה בישראל אחרי שנים שהוא מככב באירופה, מביא בשורה חדשה לשוק הבנייה והנדל"ן הישראלי".

אהוד אולמרט הגיע השבוע לצפות בקונצרט הבכורה של תזמורת הבארוק ירושלים, יחד עם אשתו האמנית עליזה אולמרט, ובתו דנה המשמשת כחוקרת ועורכת ספרות מוערכת. משפחת אולמרט חובבת מוזיקה קלאסית כבר שנים רבות, ויחד איתם הגיעו בכירי משק נוספים בכלכלה הישראלית לצפות בכנרת הספרדייה לינה טור-בונט והתזמורת המופלאה.

ניופאן, יבואנית החשמל מהמובילות בישראל וקבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, חתמו על הסכם שיתוף פעולה שנתי בהיקף של כמיליון שקלים. במסגרת ההסכם תקבל ניופאן חשיפה תקשורתית ופרסום בכל פלטפורמות הפרסום של הקבוצה, הקיימות על המגרש ובמדיות השונות. זאת בנוסף לקיום אירועים חברתיים משותפים בהם ישתתפו שחקני הקבוצה. שיתוף הפעולה יכלול גם חסות של ניופאן על בחירת השחקן המצטיין במשחקי היורוליג, וכן על בחירת השחקן המצטיין העונתי. ההצבעה על בחירת השחקן המצטיין נעשית על- ידי הצופים, הבוחרים את השחקן שלדעתם ראוי לזכות בתואר המכובד. מורן דאי סמנכ"לית השיווק של ניופאן מציינת כי שיתוף הפעולה המחודש עם מכבי תל אביב, מהווה הזדמנות לשלב ערכים של ספורט מצוינות, מובילות והישגיות. בתמונה: מורן דאי ושמעון מזרחי.

השבוע, ביום סיום עונת הרחצה בבת ים, הפך חוף טאיו לסט צילומים במסגרת קמפיין חדש של בנק מזרחי טפחות. לחוף הגיעו דביר בנדק הפרזנטור עם סוזי טובי, מנהלת הלקוחות של הבנק, לצילום סרט פרסומת חדש לפיקדון רימונים, המוצע כפתרון לכסף ששוכב בעו"ש, ללקוחות כל הבנקים. במסגרת הקמפיין יושב דביר עם שני מצילים שיצאו לפגרת חורף והם מנסים להבין מה לעשות עם הכסף שנח בעו"ש. סוזי מיד מסבירה להם על פיקדון רימונים שממשיך לעבוד גם כשהם נחים בפגרה. על הסט לצד השחקנים נכחו גם המצילים של החוף שנהנו לקחת חלק בחוויה רגע לפני שיוצאים לחופשה. בתמונה: דביר בנדק עם סמנכ"ל השיווק של הבנק דינה נבות, והשחקן ורדי מוסקוביץ' בתפקיד המציל (משמאל).

ליאם פיין זמר ושחקן בריטי, חבר לשעבר בלהקת ואן דיירקשן, מככב לצד הדוגמנית סטלה מקסוול, דוגמנית העל ומלאכית ויקטוריה סיקרט לשעבר, בקמפיין ההלבשה התחתונה החדש של HUGO. פיין שנבחר להיות הפנים של קמפיין ההלבשה התחתונה, צולם על ידי הצלמים מרט ווי ומרקוס פיגוט בדירה בברלין, כאשר הקונספט של הצילומים הוא בריחתם של זוג מפורסמים: זמר ודוגמנית, לברלין כשהפפראצי בעקבותיהם. זהו הקמפיין החדש ביותר בהשתתפותו של ליאם פיין, שהולך להיות הפנים של HUGO בשנתיים הקרובות. הקולקציה כוללת מגוון תחתוני בוקסר עם סרטי מותן, בחתימת HUGO וזמינה לרכישה בחנויות פקטורי 54.

באירוע השקת סניף פטריקס פ"ת שהתקיים השבוע, נכחו צחי נעים הזכיין והבעלים של  פטריקס פתח תקווה, מנכ"ל הרשת תומר אסידון ושף הרשת אבי נעמני לוכסמבורג. שף הרשת אבי סיפר ופירט למוזמנים על המנות בתפריט הכשר המקום, המציע מגוון עשיר של מנות, המבוססות על דגים טריים, בשר איכותי טרי, בצק שמוכן במקום ונפתח במקום, לצד מיטב הירק העונתי. כמו כן הדגיש שלפטריקס חשובה החוויה הקולינרית לצד שפע האלכוהול המוצע. תומר אסידון מנכ"ל הרשת סיפר כיצד הם מצליחים לתרגם את חווית הבילוי האירית לחוויית בילוי ישראלית. יש לציין את העיצוב המרשים של המקום, אירי לחלוטין הנותן לך להרגיש אתה בהחלט באירלנד, ולא בפתח תקווה. המנות שהוכנו במקום, היו מעל ומעבר למצופה מפאב-מסעדה. בתמונה: צחי נעים זכיין ובעלים של פטריקס פתח תקווה, תומר אסידון מנכ"ל הרשת ואבי נעמני-לוקסמבורג שף הרשת.

קבוצת COBRA, n מהמובילות במיגון רכבים, השיקה השבוע את מצלמת הדרך והאבטחה המתקדמת בעולם המקושרת לאפליקציה ייעודית בעברית. אירוע ההשקה החגיגי נערך ב-LABS בקומה ה-61 במגדלי עזריאלי שרונה, בנוכחות מובילי דעת קהל מתחומי הרכב והטכנולוגיה. המצלמה החדשנית גרפה מחמאות רבות הודות למכלול התכונות המתקדמות במוצר אחד. בין המארחים אורי סוקולוב מנהל פעילות מצלמת PROOF, יובל אסרף מנהל מחקר ופיתוח של קבוצת COBRA ורועי אנג'ל סמנכ"ל השיווק של הקבוצה. בתמונה מימין: יובל אסרף מנהל מחקר ופיתוח, רועי אנגל מנהל שיווק, מארי מיכאלי יועצת התקשורת ואורי סוקולוב מנהל פעילות PROOF

נהוראי בן ה-8 עבר לפני כשנה ניתוח להשתלת כליה. ביום רביעי האחרון זכה נהוראי פטל להגשים חלום, כאשר במשחק של הפועל ירושלים חלקו כבוד לנהוראי, שזכה לעלות על הפרקט בין הרבע השלישי לרביעי בפני 10,000 אוהדי הפועל, וכמובן שגם הצטלם עם כל שחקני הקבוצה. בתמונה: בר טימור קפטן הפועל ירושלים עם נהוראי פטל.

בימים אלו מתחדשת בתפריט חורף חדש מסעדת קמפניה הכשרה למהדרין, בבעלותו של איציק קדוש. השף אריק ווקיל בעל 22 שנות ניסיון וותק בענף המסעדנות הוא המנצח על התפריט. ווקיל בישל לאובמה ולפוטין ולעוד שועי עולם, וכיום הינו השף הפרטי של כל המטוסים הפרטיים. גולת הכותרת של המסעדה היא מגוון נתחי הבשרים האיכותיים שנבחרים בקפידה ומגיעים משטחי מרעה ברמת הגולן. המסעדה הנמצאת בראשן לציון, נבנתה ותוכננה ע"י האדריכל יובל אליהו בעלות השקעה של 3 מיליון ₪.

מלון דן אכדיה בניהולו של דובי רקיע, הרים את הכפפה לסופשבוע שכולו קולינריה, עבור חברי מועדון e-Dan וביוזמתו של גולן ישראלי שף המלון, המוביל את הקולינריה הידועה והמפוארת של דן אכדיה, הוזמן השף מושיק רוט בעל שני כוכבי מישלן, להעניק יחד חוויה קולינרית מרגשת וייחודית לאורחי המלון וחברים. רונן נוסבאום מנכל רשת מלונות דן, אמר בערב הגאלה שהוא מזמין את האורחים לדחות את הדיאטה ליום ראשון, ולהתענג על המטעמים, הניחוחות והיופי של הארוחות, אשר שני השפים המוכשרים הללו הכינו להם לסוף השבוע. בתמונה מימין: דובי רקיע, טלי קידר, רונן ניסבאום, גולן ישראלי ומושיק רוט.

עידו רוזנבלום (מונית הכסף, המרדף, גב האומה, חתונה ממבט ראשון), אשר ישמש בשנה הקרובה כפרזנטור של קבוצת שלמה, הצטלם בימים האחרונים לקמפיין רחב היקף בתחום הליסינג הפרטי תפעולי אשר עתיד לעלות בשלטי חוצות, טלוויזיה, דיגיטל, עיתונות ורדיו. ניתן לגלות כי בקמפיין אשר עתיד לעלות בקרוב, מתנסה רוזנבלום בצניחה חופשית וקרב אגרוף מול ענק מקומי. יו"ר קבוצת שלמהאסי שמלצר ומנכ"ל החברה אייל גור, קפצו אף הם לסט הצילומים  להתרשם מביצועיו של רוזנבלום. בתמונה מימין לשמאל: אייל גור, עידו רוזנבלום ואסי שמלצר.

'מועדון ארוחת הערב' של אמריקן אקספרס, הזמין את לקוחותיו לארוחת ערב במסעדת Nomi הכשרה של השף יורם ניצן במלון דיוויד אינטרקונטיננטל. במהלך הארוחה הציג יורם ניצן את הסיפור הקולינרי שלו, תוך כדי הגשת המנות, החל ממסעדת מול ים האייקונית, התמחות אצל השפים הטובים בעולם, ועד לביתו החדש בעולם הגורמה הכשר. בין האורחים שהגיעו ונהנו מארוחת הערב: עידו עלמני מנהל אמריקן אקספרס, ודיויד כהן מנכ"ל מלון דיויד אינטרקונטיננטל. בתמונה: עידו עלמני, יורם ניצן דיויד כהן.

השבוע נערך בבוורלי הילס, קליפורניה אירוע הפתיחה של פסטיבל הקולנוע הישראלי ה-33 בלוס אנג'לס, הפסטיבל הגדול ביותר ליצירה ישראלית בצפון אמריקה המתקיים בין ה-12 ל-26 בנובמבר 2019. מעל 25 יוצרים ושחקנים ישראלים הגיעו השנה להשתתף בפסטיבל, בו יוצגו השנה שני סרטים בבכורה עולמית, 15 סרטים בבכורה אמריקאית ו-6 בכורות בחוף המערבי. כמו כן, במסגרת הפסטיבל יוצגו מעל 30 סרטים וסדרות ישראליות, ביניהם יצירות זוכות פרסים בז'אנרים שונים כמו דרמה, מותחן, קומדיה ויצירה דוקומנטרית העוסקת בין היתר בהיסטוריה הישראלית על משפחת דיין, גולדה מאיר ובנימין נתניהו. הפסטיבל יחלוק השנה כבוד לשני קולנוענים מוכרים: למפיק ארתור כהן ולמפיקה שרון הראל-כהן. בתמונה: מורן אטיאס, חנן סביון, מאיר (פוגי) פניגשטיין, שני אטיאס, גיא עמיר וטל ברקוביץ.

לפני כשבוע התקיים אירוע השנה של מותג טיפוח השיער המקצועי LABEL M בלונדון. באירוע המתקיים מידי שנה, הוצגו הטרנדים הבינלאומיים המובילים לעיצוב השיער לשנת 2020, ואליו הוזמנו שגרירי מותג M.LABEL ומעצבי שיער מובילים מכל העולם, אשר בנוסף להצגת הטרנדים, קיבלו גם הדרכה מקצועית מהצוות המקצועי של המותג. נוכחו: אמון בורהאם מנהל מסחרי גלובלי LABEL.M , אינדירה שאובקר המנהלת האומנותית הבינלאומית של המותג toni&guy , יניב  שושן, בעלים, מנכ"ל וייבואן בלעדי  של המותגים LABEL M ובייביליס פרו בישראל, ושגרירי מותג M.LABEL בישראל, מעצבי השיער: אבי אמסלם, יואב ארובס, יניב שושן ועידו לוי. כמו כן נכחו באירוע דנית גרינברג, קסניה טרנטול, נועה בני ואן זיווי. בתמונה מימין: עידו לוי, יואב ארובס, יניב שושן, יניב שלום ואבי אמסלם.

שמוליק כהן מנכ"ל שוורצקופף פרופשיונל ישראל, אירח במועדון בנמל תל אביב אירוע לציון שת"פ של מותג טיפוח השיער עם האחים סונגו . הגיעו רבים מתעשיית עיצוב השיער ומשפיענים כמו שי מיקה ובן זוגה, מושיק גלאמין, התאומות נוי והדר, קסניה טרנטול, המאפר ומעצב השיער גילי אלגבי ועוד, אשר גם שיערם מעוצב ומטופל אצל האחים סונגו.

השבוע התקיים מפגש בין ניצה שטרית מנכ"לית קניון נחמיה, לאבישי גורדון מאמן קבוצת הכדורסל, הפועל "שמיר אופטיקה" גליל עליון במשרדי הקניון.  גורדון הגיע להודות באופן אישי להנהלת קניון נחמיה, לבני נחמיה בעל הקניון ולניצה המנכ"לית, על נכונותם לסייע לפעילות הקבוצה לקראת תחילת עונת המשחקים. גורדון, העניק לניצה שי סמלי, בקבוק יין של יקב הרי גליל שתורם גם הוא להצלחת הקבוצה. ניצה שמחה על המפגש ועל החיבור בתקווה שיצמחו ממנו שיתופי פעולה שיעצימו את שני הגופים. בתמונה: ניצה שטרית מנכ"לית קניון נחמיה ואבישי גורדון מאמן הפועל "אופטיקה שמיר" גליל עליון. צילום יח"צ קניון נחמיה.

בשבוע שעבר קניוני עזריאלי, אתר AZRIELI.COM וחברת בנדא, היבואן הרשמי של XBOX, השיקו את טורניר הפיפ"א הגדול בישראל, הטורניר הראשון בפריסת ארצית אשר מציע לכל חובבי המשחק להפגין את יכולתם וכישוריהם במשחק הפופולרי, ולנסות להיות אלוף הפיפ"א בישראל. האירוע נערך בקניון עזריאלי אילון בנוכחות רן גורן סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה קניוני עזריאלי, רינה טל מנכ"לית קניון עזריאלי אילון, סער ביטון סמנכ"ל הסחר AZRIELI.COM, ניר לידר מנהל תחום החשמל AZRIELI.COM ודוד בן נון מנהל XBOX ישראל. במסגרת הטורניר הקניונים יציעו מתחמים עם עמדות משחק של מסכי 4K, פרסים אטרקטיביים במיוחד ומוצרי XBOX ופיפ"א בהנחה דרך AZRIELI.COM.

השף הבינלאומי יואב שוורד נכח השבוע באירוע גאלה בארה"ב של עמותת TLC הפועלת למען ילדים במצוקה. ארוחות של יואב שוורד נתרמו השבוע בשווי של 28,000$. הכסף שנאסף ייתרם למען פעילות העמותה בבעלות טילי לוין המייסדת של רשת האופנה Tilly’s, רשת המוערכת בשווי מאות מיליוני דולרים בכל רחבי ארה״ב.

לרגל חודש ההצדעה לאזרחים ותיקים בעיר, תיפתח  השבוע  בקניון עופר לב חדרה תערוכת פורטרטים (דיוקנאות), בהשראת האמן והקריקטוריסט חנוך פיבן. התערוכה הינה פרי יצירה של חברים ממרכזי היום וינברג וגבעת אולגה של העמותה למען הקשיש בחדרה. הפורטרטים בתערוכה נוצרו באמצעות חפצים וחומרים שונים, בהשראת עבודותיו של האמן והקריקטוריסט חנוך פיבן, אשר חברו יחד אל גוף מצולם.

הסטנדאפסיטית כוכבת הרשת נגה ד'אנג'לי, נבחרה להוביל את קמפיין קולקציית החורף של מותג האופנה קארן מזרחי. הצילומים נערכו אצל הצלם רונן פדידה, והיא אכן דאגה להצחיק את צוות ההפקה לאורך כל יום הצילומים. את הדגמים החדשים תוכלו למדוד בחנות הדגל של המותג בקניון שרונים, בקניון קריית אונו ובקריית שאול בתל אביב.

תגובות

להשאיר תגובה