החברים של רקסי

צילום-אלינור רויזמן

צלמות הכלבים המקצועיות בארץ יקימו בדיזנגוף סנטר סטודיו פופ-אפ לצילום חינמי של חבריכם הטובים ביותר, במטרה לשפר את איכות חיי הכלבים השוהים בעמותות. יום ראשון ושני ה-27-28.1.19 בין השעות 12:00-20:30; יום שלישי ה-29.1.19 בין השעות 10:30-15:30, מתחם המעצבים בקומה 1- בדיזנגוף סנטר-הכניסה חופשית

רוצים להנציח את הפוטוגניות של רקסי? חושבים שהכלבה מיקה דוגמנית מלידה? בדיזנגוף סנטר מזמינים אתכם להגיע עם חבריכם הטובים על 4 לסטודיו פופ-אפ לצילום מקצועי לבעלי חיים ערכי במיוחד במסגרת פרויקט Save The Dog. במקום תשלום כספי, המבקרים יתרמו פריט כלשהו כמו שמיכה, מנורת חימום, מיטה לכלבים וכדומה, לטובת כלבים המטופלים בעמותות חבר לחיים, צער בעלי חיים רחובות ואנימלס אילת. מטרת הפרויקט היא לשפר את התנאים הקשים שיש בחורף בכלביות ובעמותות ולהקל במעט על הכלבים החיים שם, זו גם הסיבה שלא תתאפשר תרומה כספית.

את הסטודיו יתפעלו אלינור רויזמן ויובל טריסקר, צלמות הכלבים מהמובילות בארץ, שיהיו אמונות על מלאכת הצילום המקצועי. שתי הצלמות, שבחרו בעבודה הטובה ביותר בעולם – לצלם את החברים הכי טובים שלנו ולתעד את הקשר הייחודי בינם לבין האדם, הן חלוצות בתחומן. בנוסף לפעילותן העסקית, הן שמות דגש על עזרה וסיוע לכלבים, ובכל שנה תורמות לפרויקט התנדבותי בנושא אחר. הפעם החורף הקר הכתיב את הנושא, הרצון לסייע ולו במעט לכלבים בכלביות שמחכים לאימוץ, ולהקל על התנאים הקשים שהם נחשפים אליהם. לשם הפרויקט החשוב הזה יובל ואלינור חברו יחד כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים להצטלם ובכך להגדיל את האפשרות לתרומה.

במתחם הצילום יוקם דוכן מטעם חברת המזון Wellness core Israel, כך שאנשים שלא ירצו להיסחב לקניון עם שקי מזון, יוכלו לרכוש בעמדה שק לתרומה במחירי עלות (לא תתאפשר מכירת שקי מזון בעמדה ללקוח פרטי, אלא רק כתרומה). חברת המזון הודיעה כי בנוסף לתרומות שיאספו בימי הצילום, על כל אדם שיגיע להצטלם היא תתרום קילו מזון לעמותות.

פרויקט Save The Dog יפעל ביום ראשון ושני ה-27-28.1.19 בין השעות 12:00-20:30; יום שלישי ה-29.1.19 בין השעות 10:30-15:30 במתחם המעצבים בקומה 1- בדיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50 תל אביב.

תגובות

להשאיר תגובה