אולימפיאדה אורבנית ראשונה לכלבים ,ייעוץ מקצועי בנוגע לתזונה, הומאופתיה לכלבים, אמנות, גאדג'טים ועוד,הופעות של ג'יין בורדו, מועדון הקצב של פנחסוב, עדן אלנה (זוכת אקס פקטור) ושחר סאול וצוקוש וכמו כן, בדוכן של נותנת החסות המרכזית "אקאנה" מבית "ביופט" ינתן ייעוץ מקצועי מתזונאית קלינית לחיות מחמד, כולל שקילה, מדידה וחישוב ה- BMI ( (Body Mass Index במחשבון BMI חדשני לכלבים!

ביום שישי, 24 באוגוסט, תחגוג העיר תל-אביב-יפו בפעם השלישית את יום הכלב בפסטיבל כלביב.  בתום שנתיים מוצלחות עם למעלה מ-15,000 מבקרים, עשרות כלבים שאומצו ואינספור מתנות שחולקו, יתקיים השנה הפסטיבל במתכונת משודרגת ויקיים לראשונה גם אולימפיאדה לכלבים.  פסטיבל "כלביב" יתקיים בחסות עיריית תל-אביב-יפו, גני יהושע, והמותג אקאנה מבית ביופט.

בשעה 13:50 תחל צעדת תחילת המשחקים על השטיח האדום של כלביב ועם מלא פפיונים לכלבים המשתתפים וסובביהם. בין 14:00-16:00 תערך האולימפיאדה האורבנית הראשונה לכלבים עם ארבעה משחקים נושאי מדליות: תחרות הכלב הכי מהיר ( בלאכול עוגה ) תחרות תופס הפריסבי הכי טוב, תחרות הכלב הכי חזק ותחרות יופי. בכל תחרות ינתנו מדליות זהב, כסף וארד לשלושת המקומות הראשונים.

בשעה 16:00 תפתח במת ההופעות: ג'יין בורדו, מועדון הקצב של פנחסוב, עדן אלנה (זוכת אקס פקטור) ושחר סאול וצוקוש ועוד הופעות מפתיעות שירקידו את ההולכים על 2 ועל 4 כאחד. הכניסה חופשית.

הקהל ייהנה גם מהפנינג פתוח, מידע מקצועי, גאדג'טים וכמובן מפגשים אנושיים וכלביים מרגשים: עמותת SOS תפעיל פינת אימוץ כלבים עם כלבים מתוקים המחפשים בית חם. בדוכן של נותנת החסות המרכזית אקאנה מבית ביופט ינתן ייעוץ מקצועי מתזונאית קלינית לחיות מחמד, כולל שקילה, מדידה וחישוב ה- BMI ( (Body Mass Index במחשבון BMI חדשני לכלבים.

עוד יפעלו במקום: מסז׳ים לכלבים, מאפיית בריאות לכלבים, מידע על כלבנות טיפולית, שירותי ייעוץ והדרכה, אזור בריאות עם דוכנים טיפוליים ובריאות הכלב, הומיאופתיה לכלבים, ספא כלבים, דוכני אמנות לכלבים, סטארטאפים לכלבים ועוד. עסקים מהתחום יציעו מוצרים ואביזרים ייחודיים לכלבים כמו מיטות עץ, קולרים, תיקים, תכשיטים, הפתעות, מתנות ועוד.

בתל אביב-יפו חיים כ-36,000 כלבים בבתים והיא העיר עם הכי הרבה כלבים פר נפש בעולם: כלב אחד על כל 12 תושבים. עיריית תל-אביב-יפו היא אחת הערים המובילות בעולם במודעות לחיות מחמד והשיקה כרטיס ייחודי לבעלי כלבים בשם דיגידוג הנותן לבעלי כלבים מידע והטבות ייחודיות. בשנים האחרונות הוקמו בשיתוף פעולה עם התושבים מעל ל-70 גינות/פינות לכלבים הפזורות ברחבי העיר וממוקמות במתחמים מגודרים, הכוללים מתקני משחק, בר מי שתיה לכלבים, אשפתונים, שולחנות פיקניק וספסלים. כמו כן הוכרזו 4 מקטעי חופים בהם ניתן לשחרר כלבים בחופי הרחצה. לרשימת הגינות המלאה מופיעה באתר העירוני (www.tel-aviv.gov.il).

תגובות

להשאיר תגובה