נמאס לכם כבר מארוחות החג שמילאו אתכם? רוצים לצאת לבלות, אבל נמאס לכם להוציא כל כך הרבה כספים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, אספנו במיוחד בשבילכם מיטב מקומות בילוי מהנים במחירים שפויים  

עד 100 שקלים

אם בא לכם לצאת לאכול במסעדה, אבל אתם לא מצליחים לבחור לאיזה מסעדה ללכת, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. תמורת 99 שקלים, תוכלו לרכוש את כרטיס הטעימות של שוק לוינסקי ותוכלו ליהנות מכל העולמות. הכרטיס נוצר עבור מי שרוצה ליהנות מכל השפע שיש לשוק לוינסקי להציע. באמצעותו תוכלו לטעום ולאכול ממגוון מוצרים, טעמים וניחוחות של השוק מבלי להיות תלויים בקבוצה מאורגנת או סיור הדורשים הרשמה מראש. הטעימות מהן תוכלו ליהנות הן, בורקס פינוקים, טעימה איטלקית או חומוס, טעימה מהמטבח היהודי, טעימה יוונית של סופלאקי וגזוז פירות או מרציפן. תבואו רעבים!

ב-15 לחודש בשעה שמונה בערב, התקיים מופע ניגון וזמר, שאותו מובילים שני מוזיקאים, הזמרת והפסנתרנית גילה חסיד, ווירטואוז האקורדיאון עוזי רוזנבלט. המופע התקיים באודיטוריום "שיין", בבית יד-לבנים. תמורת כרטיס בשווי 90 ש"ח תוכלו להתענג על השידוך בין המילה העברית לניגונים בלתי נשכחים.

לוינסקי כתום
עד 80 שקלים

תמורת  70 ש"ח (35 שקל לגימלאים  ) תוכלו להיקרע מצחוק מההצגה הקומית, 'הוראות הפעלה' שמוצגת בתיאטרון הבימה. ההצגה מספרת על עולם של גברים בלבד. אל ביתו של ציקי מגיע מוצר חדש בקופסה 'אישה' בצירוף הוראות הפעלה. המוצר החדש מעורר המולה רבה וכתוצאה מכך לביתו של ציקי מגיעים בזה אחר זה אנשי המפתח של המדינה, ראש הממשלה, הגנרל והמדען הבכיר, המנסים לתבוע את בעלותם על המוצר. האישה מצידה מנסה להבין את העולם החדש והגברי אליו הגיעה ובהדרגה משפיעה עליו ואף מושפעת ממנו. המחזה מאת: שירלי בייטל נתיב; בימוי: דניס שמע; שחקנים: מתי אטלס, עודד מנסטר, דניאל קישינובסקי, יפתח קמינר, ליאור שמש, נועם שנהב. ההצגה מוצגת בימי ראשון ה- 11/10/2015 וה- 25/10/2015 בשעה שמונה בערב.


עד 60 שקלים

לכל מי שהחליט לנסות את טרנד הטבעונות, או סתם בא לו לאכול קצת אוכל בריא מוזמן  ל- 'שווארמה הטבעונית' ברחוב המלך ג'ורג', 81. למרות שהמקום נקרא שווארמה הטבעונית, מנת הדגל של המקום היא המבורגר העדשים, שעשוי מנבטי עדשים, אורז מלא ותבלינים מיוחדים. המנות מבוססות על חלבון מהצומח, ללא כולסטרול, ללא שומן רווי מהחי, הורמונים או אנטיביוטיקה. קו המוצרים מבוסס כולו על מתכונים בלעדיים בטעמים מיוחדים, עם דגש על טריות ואיכות. הטעם והאיכות לא באים על חשבון המחיר, העסקיות במקום נעות בין 39 ש"ח ל-52 ש"ח.

כן, זה טבעוני

עד 40 שקלים

במתחם התחנה בעיר תוכלו ליהנות בנסיעה בזמן במיצג חוותי והומוריסטי בתלת מימד תמורת 14 שקלים לילד ו-20 למבוגר. השחקן עידו מוסרי, ייסע עם באי התחנה במסע בזמן בסרטון מיוחד שהופק לצורך המיצג שסיפורו מתחיל לפני למעלה מ-100 שנה. במיצג סרטון בתלת מימד, הלוגרמה ופעלולי סימולציה, תאורה וקול. החוויה מתאימה לכל המשפחה. הקרון הישן עבר בחודשים האחרונים תהליך של שימור קפדני, ועוצב בהתאם לקרון אותנטי ברוח התקופה. התחושה היא של נסיעה אמתית שמתרחשת במאה הקודמת. בסרטון השזור בקטעי הומור, ייסעו דמויות היסטוריות וסימבוליות שבאמצעותן יסופר סיפורו של קו הרכבת הראשון שפעל בישראל בין תל אביב לירושלים וסיפורה של התקופה. הסרטון מופיע בשפות עברית, אנגלית, רוסית וערבית.

EventBig167

לכל מי שאין כוח לבשל בבית, אבל רוצה לאכול אוכל של בית, המסעדה 'סבתות מבשלות' מתאימה במיוחד בשבילו. את המסעדה תמצאו ברחוב קלישר פינת הכרמל בעיר, שם תוכלו ליהנות ממנה עסקית ב-35 שקלים, הכוללת שתי תוספות חמות, לבחירה מנה בשרית, סלטים ולחם. במקום ישנם מעל 50 סוגים של תוספות אורז,תפוח אדמה, זיתים, מרוקאים, במיה ועוד. בנוסף תוכלו למצוא במסעדה מעל שבעה סוגים של דגים ומבחר גדול של בשר צלי,לשון, גולש, מוסקה, מפרום ועוד, בקיצור אוכל של בית. לאחרונה נפתחה במסעדה פינה חדשה, הנקראת הפינה הטבעונית ששם אפשר למצוא תבשילים וסלטים לאוכלי טבעוני בלבד.

חינם 

מה-26 עד ה-29 לחודש תתקיים בגני התערוכה בת"א תערוכת טימבר, התערוכה הבינלאומית לתעשיית העץ והרהיטים. התערוכה מתקיימת בארץ משנת- 1986 מאז היא נערכת מדי שנתיים. השנה זו תהיה התערוכה ה-15 שמתקיימת ברציפות. התערוכה מיועדת לקהל מקצועי, נגרים, אדריכלים, מעצבי פנים וגם כל מי שחובב אומנות. מחיר כרטיס, אפס שקלים.

החל מה-9.10 הנכם מוזמנים לתערוכה של אסי רוזנברג, שתוצג למשך חודש ימים במרכז ענב. התערוכה כוללת תערוכת וידאו, צילומים ומילים על עשרים נשים אמיצות, שהחליטו לפתוח את הפצע הנפשי שלהן, לשבור את כל החומות ולפגוש את עצמן בלי מסיכות. הפרויקט 'עירום נפשי' הינו מימון התערוכה כשהכנסותיה הם קודש לעמותת 'אחת מתשע', לציון חודש המאבק בסרטן השד. התערוכה גם נועדה למטרה חשובה וגם אם תשכחו את הארנק בבית יכניסו אתכם בשמחה.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה