בחברות

אתר "טוב תודה" המאגד מאות אנשי מקצוע מתחומים שונים זיהה את הצורך בשטח והחליט להרים את הכפפה ולהציע הכשרה מקצועית ייחודית לבעלי מקצוע ולהעניק לכל בוגר את "התו החברתי". מטרת המיזם היא לחשוף את בעלי המקצוע לאתגרים האפשריים הצפויים להם בעת הגעתם לבתיהם של נכה, מתמודד  נפש, קשיש או קורבן תקיפה מינית וללמד אותם כיצד לתת שירות רגיש וסבלני המותאם לכל אחד ואחת. ההכשרה מתקיימת בשיתוף עמותת נגישות ישראל, העמותה למען קשישים "והדרת" ועו״ד קרן גרינבלט, מנכ״לית עמותת ״לילה טוב.

אנשי מקצוע מכל תחום אפשרי יש בלי סוף. למעט עניין המקצועיות והמחיר, מה שפעמים רבות גורם לנו להזמין בעתיד שוב את אותו איש  מקצוע היא העובדה שהיה לנו נעים בחברתו, שהוא גילה כלפינו סבלנות והיה שירותי ואדיב. כשמדובר באוכלוסיות מוחלשות שמזמינות איש מקצוע,  החשיבות של סבלנות וסובלנות כלפיהם גדולה פי כמה ולכך יש השפעה מכרעת על החוויה של מזמין השירות מהביקור של איש המקצוע.

אתר https://www.tovtoda.co.il/ הפועל מאז שנת 2005 מציע תחת קורת גג אחת מאות אנשי מקצוע מעשרות תחומים וענפים שונים, מחירון שירותים וחוות דעת על כל אחד מהם המאפשרים לבחור באיש המקצוע המתאים ביותר ולהזמין שירות דרך האתר. צוות האתר זיהה את הקושי אותו מגלות פעמים רבות אוכלוסיות מוחלשות להזמין שירותים של אנשי מקצוע אליהם הביתה ויחד עם פז גלזר, עצמאית העוסקת בפיתוח עסקי עם מודעות חברתית, נולדה ההכשרה הייחודית.

גלזר הצליחה לגייס לטובת המיזם את עמותת נגישות ישראל, עמותת "והדרת" ואת עו״ד קרן גרינבלט, מנכ״לית עמותת ״לילה טוב״. כל השותפים גיבשו ביחד קונספט ייחודי של הכשרה אשר מעניקה את הכלים החשובים הנדרשים לבעלי מקצוע בהתנהלות עם אוכלוסיות מוחלשות.

ההכשרה החברתית מתפרשת על פני חצי יום של הרצאות והתנסויות חווייתיות באולם עמותת נגישות ישראל בכפר סבא. ההכשרה כוללת בין השאר הרצאות של כל השותפים במיזם בנושאים כמו נתונים על אוכלוסיית האנשים עם מוגבלות בישראל, מהי מוגבלות נראית ובלתי נראית, מהי נגישות של שירות ועוד. במהלך ההכשרה

יתנסו המשתתפים בהדמיות של מפגש אנשים עם מוגבלות מסוגים שונים עם בעלי המקצוע.  כל המשתתפים בהכשרה יזכו בקדימות ובבלעדיות מול לקוחות הזקוקים לשירות מונגש, סימון מיוחד, קידום ופרסום באתר "טוב תודה" ועמוד הפייסבוק לו עשרות אלפי עוקבים. כל אלה יגדילו את הסיכוי שלהם לקבל פניות רבות יותר מלקוחות.

פז גלזר: "המיזם הזה נולד קודם כל משום ש'טוב תודה' מאמינה שעסק מצליח הוא עסק תורם, אכפתי ושותף אמיתי לעשייה החברתית ולכן החליטה להפוך את הנתינה וההירתמות למטרות חברתיות כחלק מפועלה. חשוב להבין כי עד היום לא היה שום גוף שריכז את ההכשרות לכל האוכלוסיות האלה ביחד. אני באמת שמחה להיות שותפה בפרויקט חשוב כל כך, המאפשר לכל אזרח בישראל שירות מונגש של מאות בעלי מקצוע".

ההכשרה החברתית הראשונה תתקיים באולם של עמותת נגישות ישראל בכפר סבא ב-16.4.19 בין השעות 20:30ל-16:00. עלות השתתפות – 300 שקל ויש להירשם מראש.

לרישום ולפרטים על ההכשרות הבאות:  https://www.tovtoda.co.il/Page.aspx?pageId=25, או בטלפון: 073-2721350

תגובות

להשאיר תגובה