בוקי נאה – כל הבדיחות על נציבי המשטרה

השר הבא לביטחון פנים בממשלה הבאה יצטרך לעבוד קשה ולהשקיע הרבה כסף במציאת פטנט שיחזיר את אמון הציבור במשטרה.

לפני הרבה שנים נעצרתי על ידי המשטרה וישבתי 16 שעות בחקירה כחשוד בעבירה של “הוצאת לשון הרע למשטרה”. איזשהו בחור הוכנס על ידי שלושה בלשים באזיקים לחדר החקירות והוצא משם מת  כשחבל תליה סביב צווארו. חוקרי המשטרה טענו, שכשהם יצאו להפסקת קפה והשאירו אותו לבד הוא תלה את עצמו בחדר החקירות. פרסמתי את טענות משפחתו שטענה שהרביצו לו עד שמת בחדר החקירות ואחר כך תלו אותו כדי להסוות מה קרה באמת. פעם היו חוקרים עיתונאים כחשודים בהוצאת לשון הרע למשטרה. כתב אישום כמובן שלא היה ולדעתי, גם המשטרה לא חוקרת מאז חשדות כאלה של הוצאות לשון הרע וכשבא מישהו להתלונן על הסעיף הזה שולחים אותו להגיש תביעה אזרחית בבית המשפט.

נזכרתי בזה השבוע אחרי שעברו לי מול העניים בפייסבוק ובאתרי האינטרנט עשרות ‘גאגים’ ובדיחות עצובות שמשמיצות את  ניצבי המשטרה. כל מי שיצאה לו הברקה על המשטרה שלף אותה לחלל העולם ואף אחד כמובן לא נחקר על הוצאות לשון הרע. השר הבא לביטחון פנים בממשלה הבאה יצטרך לעבוד קשה ולהשקיע הרבה כסף במציאת פטנט שיחזיר את אמון הציבור במשטרה היחידה והמונופוליסטית של מדינת ישראל. וואו, כמה בושה. בחרתי כמה מהבדיחות העצובות האלה על המשטרה וניצביה, בדיחות עצובות שכל מי שיש לו מחשב בישראל, צחק על חשבונם.

“במקום לרדוף אחרי גנבים הפכו המה לרודפי שמלות”. “תולים להם על החגורה אקדח, מחסניות, פנס, תרסיס פלפל, אזיקים, תג ואלה ואחר כך מתפלאים שהשוטרים לא מסוגלים להחזיק את המכנסיים למעלה”.

“להפקת סרט כחול דרושים ניצבים”. “פעם שוטר היה מסיים את תפקידו ופושט את מדיו. היום הוא פושט את מדיו ומסיים את תפקידו”.

“אימפוטנט, משטרת ישראל מחכה לך”.

“התקשרתי למשטרה להתלונן שפתחו בבניין שלי מכון עיסוי. המוקדנית אמרה לי שהם כבר שם”.

סוף סוף הבנתי מה זה המושג הזה: “צינורות הפיקוד הבכיר”.

“מורה אחת שואלת את הילדים בכתה במה עוסק אביהם. התקבלו כל התשובות הנפוצות – כבאי, מתכנת, רופא, איש מכירות. ורק ילד אחד מאחור לא ענה. “מה איתך?” שאלה המורה . “אבא שלי רוקד בעירום במועדונים” עונה הילד. המורה המזועזעת שלחה את שאר הילדים לעשות שיעורים, לקחה את הילד הצידה ושאלה אותו “זה באמת מה שאבא שלך עושה?”. “לא” ענה הילד “הוא ניצב במשטרה , אבל התביישתי להגיד את זה מול כולם”.

בכל הקריקטורות האלה הסמל של המשטרה מתנוסס במלוא הדרו. הכבוד של המשטרה זרוק בפח האשפה.

בוקי-נאה-300x266

תגובות

להשאיר תגובה