הכל מתחיל בחברה מקצועית

כאמור, כיום יש חברות קייטרינג רבות המציעות דוכני מזון לאירועים ואולם, עבור רבות מהן מדובר בתחום עיסוק משני שאין להן בו ידע רב ובסופו של דבר הדוכן ניראה ומרגיש כמו דוכן אירועים רגיל, מוכר וסטנדרטי. לכן, חשוב לבחור בחברה מנוסה ומומלצת המתמחה בתחום דוכני המזון המציעה שפע של דוכנים איכותיים, מעוצבים, טעימים וייחודיים לבחירה. חברתנו food carts  יכולה בהחלט לסייע לכם בבחירה נכונה של דוכנים בהתאם לאופי האירוע וקהל מוזמניו.

 

דוכנים שישמחו את כולם

אל תשכחו שחגיגת בר מצווה נועדה לשמח קודם כל את ילדכם ולהעניק אירוע שעונה על ציפיותיו של הילד. בתור התחלה בחרו בדוכני מזון ייחודיים שעונים לרצונות ולציפיות של בנכם או בתכם המתאימים במרכיביהם וטעמיהם לכלל המוזמנים – מבוגרים וילדים כאחד. אצלנו ב- food carts, תוכלו למצוא דוכנים כמו מיני בורגר, שווארמה, פלאפל, נקניקיות, צ'יפס אנד פיש, מוקפץ תאילנדי, פיצות בטאבון, בר נאצ'וס, בורקס טורקי, דוכני כריכים, דוכן בייגל אמריקאי, שקשוקה במיני פיתה, מלוואח וג'חנון, וופל בלגי ופנקייק הולנדי.

 

דוכנים שישמחו את הצעירים

לצד דוכנים שכולם אוהבים, תנו דגש על מספר דוכנים ייחודיים שאהובים במיוחד על ילדים ויהוו אטרקציה מבוקשת ומשמחת. הכוונה היא לדוכנים כדוגמת קלחי תירס, פופקורן עם חמאה כמו בסרטים, דוכני קרטיבים וגלידות, דוכן ברד בטעמים מובחרים, דוכני צ'יפס וצ'יפס על מקל מטוגן ומצופה, וכן דוכן של שניצלונים או קבבונים בלחמנייה.

 

דוכנים לקהל היותר מבוגר

מלבד דוכנים ייעודיים לילדים, כדאי גם להקדיש מספר דוכנים לקהל המבוגר שישלימו עבורו את צרכי הארוחה. דוכנים אלו יכולים להיות לדוגמא עם מגוון סוגי מרקים חמים וטעימים, כמו מרק בצל או דלעת, וכן בר סלטים טרי, מגוון ועשיר, ודוכן שתייה חמה עם קפה משובח. עוד אפשרות מצוינת היא בר גבינות ויין עם מבחר איכותי של גבינות מעולות המוגשות עם קרקרים וטוסטים ושלל מטבלים ותוספות.

 

הפקה מלאה ושלמה

אם אתם רוצים אירוע שבו הכל מטופל עבורכם, כדאי שתבחרו בחברה מומלצת ומנוסה המתמחה בדוכני מזון ומספקת גם שירותי הפקה מלאים בהתאמה אישית. חברת food carts הינה חברה מוערכת בעלת ניסיון רב, המספקת מבחר בלתי נדלה של דוכני מזון, וגם את כל צרכי הפקת וארגון האירוע על הצד המקצועי ביותר.

לפרטים ויצירת קשר בקרו באתרנו: foodcarts.co.il או התקשרו: 0537570078.

10 הערות

להשאיר תגובה