דניאל סלומון שר ״אהבה פתאום היא מתפרצת כמו להבה, היא תשרוף את כל מה שהיית, היא תשרוף את כל מה שאתה, אהבה פתאום היא מתפרצת, מה היא רוצה? היא רוצה את כל מה שהיית היא רוצה את כל מה שאתה״.
וזה נכון, אהבה בדר״כ מתפרצת פתאום, הלב מתמלא, הגוף מתחמם, המוח קצת נוזלי, העדשות נהיות ורודות. כל עוד זה נמשך זה אולי הרגש הטוב ביותר שאנחנו יכולים לחוות. אם זה דו צדדי, כלומר מושא האהבה משיב אהבה זה בכלל קרוב לשלמות. זה המצב שבו את, כמו שהיית והכרת את עצמך נאבדת, ואולי נשאבת לתחושה הממכרת הזו.
זה אלוהי כל עוד זה נמשך.
אבל מה קורה כשמושא האהבה כבר לא אוהב חזרה? האהבה נשארת בלב וכמו בגמילה מסם קשה מתחילים הכאבים, הרעידות, הבכי, הקור או החום, הזיעה הקרה וההזיות בדמויות של פחדים (אחרי פרידה זה בדר״כ מלהישאר רווקה נטולת ילדים ועשירה בחתולים לנצח).
עם הזמן הלב מתאושש זה כבר ידוע לנו. הריק שנוצר מתמלא לאט לאט, לפעמים לשבוע, לפעמים לחודש או קצת ולפעמים רק ללילה. לפעמים זה פלסטר ולפעמים זה שם בשביל להוכיח שהלב מתגבר ולכן אין שום סיבה להתייאש.
רק לתת צ׳אנס להזדמנויות.
יש לי חברה שחזרה לא מזמן לשוק הפנויים פנויות אחרי המון זמן. אני יודעת שכל אחד מתגבר בדרכו, אני יודעת שמה שנכון לי לא בהכרח נכון לה ומעל הכל אני יודעת שבן אדם צריך לחוות את הרגשות שלו עד הסוף, גם את העצב וגם את השמחה. אבל בכל זאת, בא לי להגיד לה שבעוד חודש מהיום הזה היא תהייה במקום אחר, ועוד חודשיים בכלל שיפור רציני, ועוד שלושה חודשים כבר לא תחשוב עליו כל היום וכן הלאה וכן הלאה.
כי זה הקטע עם אהבה, פתאום היא מתפרצת כמו להבה. אבל גם להבה נכבת לבסוף, והלב, בעזרת התומכים הנכונים, יתגבר על הכל.
הפעם אני משתפת אתכם במתכון לעוגה שהיא בין המועדפות שלי. לא רק כי היא טעימה בטירוף אלא גם כי היא קלה להכנה וקלה לעיכול.
עוגת לימון וקוקוס
מה אנחנו צריכים:
כוס סוכר
150 גרם חמאה מומסת
2 ביצים
כוס וחצי קמח
שקית אבקת אפייה
חצי כוס מיץ לימון
שמנת חמוצה
גרידת לימון משני לימונים
3/4 כוס קוקוס
מה עושים:
מחממים תנור ל-170 מעלות
במיקסר מקציפים חמאה מומסת וסוכר כ-5 דק׳, מוסיפים את הביצים ומקציפים עד לקבלת תערובת נפוחה. מחליפים לוו גיטרה. שופכים לסירוגין את הקמח, השמנת החמוצה ומיץ הלימון עד להטמעה מלאה. לאחר מכן מוסיפים את הקוקוס וגרידת הלימון.
מעבירים לקערת אינגליש קייק מרופדת בנייר אפייה.
אופים בין 35-40 דק׳, העוגה תהייה מוכנה כאשר ננעץ בה קיסם וייצא יבש.
מעבירים לקירור.
טיפ: אני אוהבת לשפוך מעל ציפוי אבקת סוכר שער בלי עם קצת מים ולהפוך את הטעם החמוץ לטיפה מתקתק.
בתיאבון ושיהיה סופ״ש נעים לכולם.

תגובות

להשאיר תגובה