שבת שלום לכם. אז איך הייתה האורגיה ההיא אתם שואלים? מצויינת תודה, בקרוב אצלכם. או שלא. מילא. אז מוכנים לסיפור הבא שקרה לי בחיי? לא, כי אם לא זה לא באמת משנה, אני בכל מקרה הולך לספר, ואתם הולכים לקרוא, לפנטז עליו ומי יודע, אולי אפילו לעשות אותי.

אז, מי שלא חווה סקס בנמל תעופה שיקום. עכשיו כשכבר קמתם, תנו לי לספר לכם על אחד כזה. זה היה מטורף, מסעיר מאתגר וטעים. אוי כמה שזה היה טעים. היי, אל תתחסדו, כבר דיברנו על זה שכולנו כבר היינו בסיטואציות האלה בהן פערנו פה גדול וחיכינו לזה שיכנס, שימנו טוב את מה שצריך ונתנו לכל דיכפין מעבר חופשי, אבל עכשיו אנחנו מתעסקים בזכרונות שלי, ככה שמה שאתם עשיתם לא ממש רלוונטי. נקסט.

בכל מקרה, זה קרה בנמל התעופה של מדריד, בדיוק לפני שנה היה לי עיכוב של שעתיים בטיסה, והתורן עמד בשיא התפארת. בזכות כל הספרדים החתיכים שעוברים מולי בחיוך ממזרי, הבנתי שאין מנוס מחיפוש אחרי הז' הגדול הבא וזה קרה.

הגריינדר כמובן עבד במרץ(כי אם אפשר לנצל את הwifi של הספרדים לזיון אז למה לא בעצם) ואחרי שהחלפתי תמונת פרופיל והראיתי לעולם ההומואי את מה שצריך זה קרה. במרחק של כ150 מטר האובייקט עמד, חתיך, שזוף, גברי ועם בליטה מסקרנת שלא השאירה הרבה מקום לדמיון, הוא התחיל בהיי על המסך הצהוב, וככשמע שאני ישראלי הוא נטרף, מהר מאוד עברנו לאבחנות דקות שעיקרן פסיבי אקטיבי,מוצץ ונמצץ ועם הבטחה לכלי עבה שמיתמר לגובה של 21 סמ הרגשתי את החגיגה בפה וניגבתי את הריר ואז קבענו בעוד 6 דק' בדיוק בשירותים של טרקלין A .

נכנסו לשירותים, הוא ראשון ואני אחריו, הנשיקה הראשונה הייתה רטובה ומהר מאוד מצאתי את עצמי ממשש לו את החבילה ומנסה לאמוד את העובי, השלב הבא היה כבר על 4, מול האיבר שמציץ ועם ריר בזוית הפה, הספרדי שיחק את הקשה להשגה ובעיקר שיחק עם הבליסטי על הפנים שלי , כשהוא מבקש שאתחנן לקבל אותו לפה, וזה כמובן קרה, קצת גניחות בשקט, והרבה שימוש ב"פליז סיר" עשו את העבודה והוא נכנס עמוק עמוק בלי יכולת יציאה.

אחרי 10 דקות של יניקה הוא התמתח לאחור, נאנק בשקט חרישי והודיע שזה קורה, הוצאתי אותו החוצה וביקשתי שימלא לי את החזה, כי מה יותר כיף מהתמרחות בנוזל שמשאיר טעם מתוק לאורך כל היום,ועוד בניחוח ספרדי. הוא הוציא אותו, שפשף עוד קצת ואז שפך ושפך ושפך והסתבר שאם לא היינו עוצרים זה היה מסתיים בלא מעט מטחי כבוד שאפילו המלכה באנגליה לא ראתה.

הסתדרנו, התנשקנו ואפילו קיבלתי מחמאה על יכולת השאיבה שלי, חייכתי אליו ומייד אחרי ניקיתי את הפה כדי שלא ישארו סימנים, בזמן שהוא ניסה להסדיר את החבילה חזרה לתוך התחתון שמראש היה קטן על הענק. יצאנו שוב לטרקלין להמשיך לחכות לטיסה, אבל עם טעם. אוי הטעם.

תגובות

להשאיר תגובה