תל אביב, יא חביבי תל אביב, תסתכלו כמה לירדים מסביב, ויש כל כך הרבה. מה לא?

אז מי אני? שמי דניאל וסביר להניח שרובכם מכירים אותי, אם לא מהמיטה המשותפת ללילה אחד אז בטח כי צפיתם בתמונות שלי בגריינדר ואטרף, נו, שוק הבשר של האפליציות הגאות, בחייאת, אל תצטנעו, הרי כולנו שם, נפגשים וירטואלית וקופצים למשהו מהיר שכולל את המילים "מצויד", "אקטיבי", "פאסיבי" וממוקם".

אבל לא באתי לדבר עליכם, את זה תעשו בעצמכם, אני פה כדי לספר על סדום ועמורה בתל אביב, חוויות מיניות שצברתי, אהבות ללילה אחד, וגם סתם סטוצים. מוכנים? יצאנו לדרך.

זה היה בחורף שעבר, הבית היה קר, אבל באטרף היה אש, עדכוני סטטוסים שכללו כל מיני סיטואציות מיניות כמו "תחגוג עלי עם חברים" "פסיבי שבולע" ו"מצוייד בענק" שבו לי את העין החלטתי שזה הזמן לשלוח הודעות ולראות על מי אני נופל הערב, המנוי לאטרף לא מגביל את ההודעות ואני, מה אכפת לי לשלוח, החרמנות גואה, הראש לא חושב , ואם יהיה איזה לארד להתחמם לצידו אז למה לא.

הראשון שענה היה המצויד בענק, החלפנו תמונות פנים, גוף, כשהגענו לאברים האינטימיים הוא טען שאין לו תמונות להמחשה אבל באותה נשימת כתיבה הבטיח שמדובר ביצור ענקי עם חיים משל עצמו, אני חובב מושבע של כאלה והפעם החלטתי לחרוג ממנהגי ולצאת לדרך, בכל זאת גם לארד, גם מצוייד וגם קצת קינקי אז למה לא.

בן יהודה, 23 בלילה, קומה שלישית בבניין ישן, אני מגיע, מסמס לו בוואטסאפ, הוא עונה מייד ופותח את דלת הכניסה, אין מעלית אבל יש המון חרמנות וזה מספיק כדי לעלות למעלה בצעדים קלילים., הוא לבוש בטרינינג מבליט חבילה ואני כבר משתוקק להכניס אותה לפה ולבדוק את מידת הציוד המובטח, מפלרטטים, קצת מתנשקים, ואז הוא מוריד את המכנס, הזין מזדקר מייד, ואז מתגלה המחזה הזוועתי, האיש לא מצוייד, ואפילו לא מחזיק בממוצע, המילה קטן הרבה יותר רלוונטית, הוא מחייך בביטחון ואני מעקם את הפנים ותוהה בקול, מה זה לעזאזל ולמה הוא משקר, הוא מאבד את הצבע אבל מבטיח שהוא יודע לעשות את העבודה ו"הגודל לא באמת קובע". אני קם, מתלבש ומודיע לו חגיגית שקלישאות הן נחמדות אבל לא במקרה של בוטן שגם כשהוא מזדקר הוא נראה רפוי. הוא מתבאס, אני יותר, בכל זאת גשם בחוץ והחזרה לקור בלי זיון נראית כאופציה הכי נוראה, אבל היי, מחר יהיה זה יום חדש, וביום חדש יש למה לצפות.

נתראה בשבוע הבא- או אולי קודם- בין הסדינים.

תגובות

להשאיר תגובה