nor

להקת המחול "פרסקו" הקדישה בשבוע שעבר את מופעה החדש "ג'נדרוסיטי" לזכר הנרצחים בבר נוער לפני עשר שנים. בין הנואמים איילה כץ, אמו של ניר: "המאבק הוא מזמן לא רק של הקהילה הגאה, אלא של כל מי שרוצה לחיות בצורה חופשית עם האמת שלו בארץ ישראל"* יו"ר מרצ ניצן הורוביץ: "הקהילה מתמודדת בשתי חזיתות גם מול האלימות ברחובות וגם במישור הציבורי שמדבר על המרה"

להקת המחול "פרסקו יורם כרמי", ערכה אירוע לציון עשור לרצח בברנוער בסוזן דלל. לאירוע הגיעו יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, ראשי הקהילה הגאה ביניהם, מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב אוהד חזקי, מנכ"ל איגי עופר נוימן, מנכ"לית חושן המסייעת בהסברה למען ומחוץ לקהילת הלהט"ב, תמר יהל, איילה כץ כאמור ונכבדים נוספים.

"יש המון אנשים במדינה שרוצים חופש ושוויון זכויות, המון אנשים שלאו דווקא משתייכים לקהילה הגאה, הרבה אנשים שגם נמצאים עמנו כאן הערב, על אף שזהו מאבק לא פשוט, אני מאמין שיש לנו סיכוי ענק להצליח, כי יש לנו מטרה צודקת ונכונה", אמר הורוביץ.

גם חזקי נשא דברים: "נוהגים לומר על אדם שנפטר 'זכרו לברכה', אז זכרם של ניר, ליז ושירה (בנקי, אשר נהרגה במצעד הגאווה בירושלים) יהיה למהפכה בקהילה הלהט"בית, הרמנו את ראשנו בגאווה ומכאן רק נמשיך ונפרח".

"אני חלק מהקהילה ויש בי צורך אמיתי להעלות את המודעות לנושאים חשובים מסוג זה,", אמר כרמי על נושא יצירתו החדשה, מנהלה האמנותי של הלהקה רגע לפני שרקדני המופע העוסק במגדר, נדיבות והצורך להיות מי שאתה ללא ביקורת ושיפוט תפסו את מקומם על הבמה.

 את רווחי ששת מופעי הבכורה בחר כרמי לתרום לעמותת מעברים המסייעת לקהילת הטרנסג'נדרים בישראל.

בתמונה מימין אילה כץ,יורם כרמי, עופר נוימן ואוהד חזקי

 

תגובות

להשאיר תגובה