סורג שאינו מפריע לנוף

הסיבה העיקרית שבגללה בעלי מקצוע ואנשים פרטיים נרתעים מהתקנתם של סורגים היא כמובן תחושת הסגירות והכליאה שמלווה אותם, וכן בהיותם חוסמים את הנוף ומצמצמים את האור החודר לבית. בעיות אלו נפתרות במלואן על ידי בחירה בסורגים שקופים לחלונות ומפתחי הבית שכן הם מעניקים חזות שקופה, אלגנטית ונקייה. למעשה, הסורגים עצמם כמעט ואינם נראים לעין ומאפשרים כניסה מושלמת והרמונית של הנוף לתוך החללים הפנימיים של הבית.

 

מתאימים לכל סגנון עיצוב

בהיותם פריט שקוף וכמעט בלתי נראה, סורגים שקופים מהווים מוצר הגנה בעל חזות ניטראלית שמשתלב עם כל סגנון קיים או מבוקש, וכפועל יוצא מכך מעצבים ואדריכלים אינם נדרשים להתפשר על תפיסת עיצוב החלל בגלל סורגי הבית. אכן, סורגים שקופים של חברת אל סורג משתלבים עם קו עיצוב מודרני, אורבאני, קלאסי, כפרי, ים תיכוני או אחר.

 

סורג השומר על חזות המבנה

יתרון אסטטי נוסף שיש לסורגים שקופים טמון בגישת עיצוב עכשווית השומרת על חזות מבנה מקורית ואחידה. לא אחת, גישה זו מהווה תנאי בסיסי בבתים משותפים שרוצים לשמר מראה אחיד ובכך למנוע תוספות שאינן מתאימות לעיצוב הכללי של הבניין. איכויות אלו מושגות עם התקנתו של הסורג במפתחו של החלון, בעומק של ארבעה סנטימטר פנימית לקו חזית הבניין.

 

סורגים שקופים מבית טוב                

מלבד היתרונות האסטטיים שיש לסורגים שקופים של אל סורג, מדובר גם במוצר איכות מהשורה הראשונה המספק פתרונות מיגון בטוחים ותקניים. הסורגים שמיוצרים ומותקנים על ידי החברה מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת ומספקים הגנה מיטבית מפני נפילות מגובה, גניבות ונזקי הדף. כמו כן, הלקוחות נהנים מליווי מקצועי צמוד לכל אורך הליך הרכישה, החל מבחירת הסורג ועד להתקנתו הבטוחה באופן יעיל, מהיר ונקי על ידי צוות מיומן.

 

להזמנת סורגים שקופים

אל סורג מזמינה גם אתכם ליהנות מסורגים שקופים תקניים ואיכותיים, התורמים לעיצוב הבית, אינם חוסמים את הנוף ושומרים על חזית מבנה אחידה. לקבלת עוד פרטים ומידע מקצועי בנושא השאירו פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם אל סורג בטלפון 1-700-501-701

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה