הבידוריות כבשו בסערה את שוק המקומי והפכו לפריט בסיסי במסיבות קריוקי, ימי הולדת, בילויים בחיק הטבע, בהרצאות וכנסים. למי שרוצה ליהנות מבידורית מעולה ולבצע רכישה חכמה, כדאי לקרוא את הכתבה הבאה.

עם הביקוש לבידוריות עלה גם ההיצע וכיום ניתן למצוא בשוק מגוון מכשירים הנבדלים זה מזה בעוצמה ובאיכות הצליל, בעיצוב, בעמידות ובאמינות, בטיב המיקרופונים, בחיבורים, באפשרויות החכמות וגם במחירים. מצד אחד ההיצע הנרחב הוא בשורה טובה למי שאוהב תחרות וחופש בחירה, אך מצד שני הוא יכול גם לבלבל. זאת מכיוון שלא כולם מבינים את המשמעויות של המפרט הטכני, או אפילו מסוגלים להבדיל בין מוצר איכותי שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר לאורך שנים, לבין מוצר ירוד שיביא עד מהרה לעוגמת נפש.

למעשה, הפופולאריות הגבוהה של הבידוריות יצרה גל יבוא מוצרים הנמכרים בשוק במחיר נמוך אך מוצגים כבידוריות איכותיות וחזקות. הבעיה היא כמובן שמדובר במוצרים באיכות ירודה, הן מבחינת הצליל ועד לאיכות בניית המוצר, מה שמוסיף לבלבול של הצרכנים. על מנת לסייע בבחירת בידורית אמינה, עמידה ואיכותית שתיתן מענה מצוין לצרכיכם, ביצענו השוואות בין מספר בידוריות מובילות בישראל והגענו לתוצאות ברורות.

יש מנצחת ברורה

הבדיקה התמקדה בעיקר בשלושה פרמטרים שהינם חשובים ביותר בבידורית ניידת: עוצמת הבידורית, איכות המיקרופונים וכן עמידות ואיכות בניית המוצר. לאור התוצאות שקיבלנו, אין ספק שהבידורית הניידתQL 800 של חברת QL MILANO מנצחת בגדול את כל הבידוריות המתחרות, ומספקת ציון 100 בכל פרמטר אפשרי. צוות המהנדסים של המותג QL MILANO לא התפשר בשום אופן ונתן מענה איכותי אפילו לפרטים הקטנים ביותר, החל מלחצני סיליקון של הצג הדיגיטלי במקום פלסטיק זול, ועד למגבר העצמתי של הבידורית. אכן, QL800 היא בידורית בפונה לקהל צרכנים שרוצה את המוצר הטוב ביותר, עם מגוון האופציות העשיר ביותר, וכמובן סאונד עמוק ואיכותי ללא פשרות. 

כאמור, בכל אחד מהפרמטרים שבדקנו קיבלה הבידורית הזו ציון מעולה. כך לדוגמא, יש לה זוג מיקרופונים עם טווח קליטה נקי של עד 80 מטרים, עמידים מאוד מפני שברים ונפילות, בעלי צליל עשיר בפרטים ותדרים, וטכנולוגיה המספקת סינון תדרים לא רצויים ורעשי רקע. מבחינת העוצמה, היא יודעת לספק צליל חזק וצלול במיוחד עם מגבר Class D בהספק גבוה של W800 נקי, ובניגוד לבידוריות אחרות בשוק יש לה מערכת לימיטר המגנה על הרמקול מעיוותים גם בווליום הכי גבוה. ובאשר לעמידות ואיכות הבנייה, היא מגיעה במארז מרשים ואלגנטי בעל שתי זוויות מוניטור, עם גומי מונע החלקות וידית טרולי פנימית שמבטיחה מפני פגיעות ושברים בזמן נשיאה. 

בידורית ניידת QL-Milano QL800 800W

שאלה של המלצות

לעיתים קרובות, את העזרה הכי טובה ואמינה לבידורית יכולים לתת מי שכבר משתמשים בה. גם כאן QL800 מככבת וזוכה להמלצות חמות מקרב לקוחות פרטיים, אנשי מקצוע ובעלי תפקידים. בין היתר ממליצים עליה בחום בעלי חברות הגברה לאירועים, קניינים של מתנסים, מוזיקאים, זמרים לאירועים, מנהלי בתי ספר ועוד. כולם בלי יוצא מן הכלל מציינים את הבידורית הזו כקנייה מעולה, הנותנת מענה מושלם לצרכים מגוונים.

לקוחות ממליצים:

עומר סאונד – חברת הגברה לאירועים 

רכשנו מספר יחידות של QL 800 על מנת לתת מענה לכנסים והרצאות שונות והבידורית מספקת לנו פתרון מושלם וסאונד שמשתווה לרמקולים מוגברים מקצועיים באלפי שקלים. מאוד מרוצים

ציון פרץ – מתנ"ס ארתור פוקס – קריית שמונה

בתור קניין של ציוד הגברה למעלה מ10 שנים אני יכול להגיד שהבידורית QL 800 היא הבידורית הטובה ביותר שרכשתי עבור המתנ"ס מבין עשרות הבידריות שרכשנו במהלך השנים

מעיין זמירי- מוזיקאי וזמר לאירועים

הבידורית QL 800 היא הפתרון המושלם עבורי כשאני מופיע בבתי מלון . יש בה את כל מה שאני מחפש בהגברה להופעה שלי ואיכות הסאונד מפתיעה אותי כל פעם מחדש

בתיה עמר – מנהל בית ספר מצודות

רכשנו בידורית זו בתחילת השנה ומאז היא משמשת אותנו לטקסים, הופעות, הרצאות וצוות המורים בבית הספר מרוצה מאוד מאיכות המוצר ומהתפעול הנוח

נשמע טוב? לרכישת בידורית ניידת QL-Milano QL800 לחצו כאן.

תגובות

להשאיר תגובה