ללבוש ביטחון עצמי

הכל התחיל מעסק שנולד לפני שבע שנים בדירה קטנה בכפר סבא: הגיע הזמן להכיר מקרוב את ההבטחה שלנו מעבר לים, מעצבת האופנה הלוהטת סבינה מוסייב, שחוץ מלהלביש ידועניות מקומיות היא גם מבוקשת באתרים בינלאומיים ועושה חיל כמעט בכל יבשת אפשרית

מעצבת האופנה סבינה מוסייב היא לא רק המעצבת הלוהטת שמלבישה את הבנות הכי יפות בארץ, אלא גם ההבטחה הגדולה שלנו מעבר לים. היא מוכרת באתרים בינלאומיים מבוקשים כמו אסוס ואנטרופולוג'י ומייצאת כמעט לכל יבשת אפשרית – סיבה מצוינת להיפגש איתה לראיון אישי ולנסות לברר מהו סוד ההצלחה שלה.

 

"קל לפתות לקוחה עם בגד יפה"

סבינה מוסייב בת 35, נולדה בעיר באקו באז'רבייג'ן לאב חייט במקצועו ולאם רואת חשבון, ועלתה לארץ עם הוריה כבת יחידה. המשפחה הגיעה לעיר אופקים ולסבינה נולדה אחות. היא מספרת כי מאז ומתמיד נמשכה לעיצוב בגדים – כילדה איירה דגמים ותמיד שמה לב לבגדים, ועם הזמן פיתחה אהבה מיוחדת לטקסטיל הססגוני של אז'רבייג'ן על שלל הדפסיו והטקסטורות הצבעוניות.

אחרי שמוסייב סיימה את לימודיה במגמת עיצוב אופנה בשנקר היא פגשה את בעלה לעתיד, מאיר מויאל, ויחד הם החליטו להקים מותג אופנה הנושא את שמה שבמסגרתו היא תהיה אמונה על תהליכי הפיתוח ויצירת הקולקציה, ובעלה אחראי על הצד הניהולי של העסק כולל פיתוח ויישום תוכנית עסקית שמבוססת על לוגיסטיקה טובה ויעילה.

"אני אדם חולם", מוסייב מעידה על עצמה ומספרת שהעסק הטרי התחיל להתפתח לפני שבע שנים מדירת הזוג בכפר סבא.

כבר אז חלמת רחוק?

"אף פעם לא תכננתי לפתוח חנות משלי. הכוונה היתה למכור בחנויות ובאתרים".

כעת, שבע שנים אחרי, סבינה מוכרת לבוטיקים מובילים ברחבי הארץ, מחזיקה חנות דגל מרהיבה במתחם שוק הפשפשים, החלק הפסטורלי של יפו, מתפעלת חנות אונליין שמוכרת לקהל רחב בארץ וגם בחו"ל, וחוץ מזה יש לה סטודיו ושואו רום בכפר סבא ולצד אלה היא גם מוכרת באתרים בינלאומיים מובילים. רשימה חלקית: Asos, Anthropologie, Revolve, Nordstrom.

אז מה הסוד שלה? אולי הסיבה להצלחה היא שבבגדים של סבינה מוסייב יש דומיננטיות וביטחון עצמי, לצד שילוב מנצח בין אלגנטיות, נשיות ונוחות. לדבריה, הקולקציה לוקחת את הלקוחה ממסיבת אחר הצהריים בגנים בוטניים למסיבת קוקטייל נוצצת או אירוע פתיחת גלריית אמנות נחשבת. "כל אשה, בכל גיל ומידה, תוכל למצוא את עצמה בסבינה מוסייב", היא קובעת, "בפריטי לבוש מהקולקציה העשויים מבדים קלילים ואווריריים כמו בדי שיפון נשפכים, בדי קרפ, בדי סאטן, בדי פשתן ועוד, כמו גם בדים חמים וחורפיים יותר בקולקציה הנוכחית – בדי קטיפה, אריגים וסריגים דקיקים שונים".

בכל זאת, יש הרבה בגדים יפים שם בחוץ. מה מייחד אותך?

"היופי של הבגד הוא לא העיקר", משיבה מוסייב ומדגישה שהיא רוצה ליצור ערך של נוחות. "אני רוצה שתהיה איכות של נינוחות בבגד", היא מסבירה, "משהו שירגיש משחרר ומוכר. קל לפתות לקוחה עם בגד יפה, אבל מה שיגרום לה לחזור זה שהבגד יעבוד לה ובשבילה לאורך זמן, שנעים לה להיות בתוכו יום שלם".

 

חורף אביבי

כנראה שמסיבה זו, הנשים הנוצצות בישראל התאהבו מיד בעיצוביה הוורסטיליים של סבינה מוסייב, בהן ירדן הראל, נטלי דדון, לירן כוהנר, שביט ויזל, פאולינה אלברשטיין, לאה שנירר, נסטיה ליסנסקי, מיכל אנסקי, מלי לוי, נטי גרטי, יובל שרף, דנה זרמון, אלכסה דול, אנה אהרונוב ועוד רבות נוספות. ברשימה הארוכה תמצאו גם נשים אלמוניות רבות שהתאהבו בעיצובים, ולא רק שוחרות אירועים והשקות.

קולקציית חורף 2019 של המעצבת מושפעת מאווירת הדיסקו של סוף שנות ה-70 ותחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת, יחד עם אינטרפרטציות אמנותיות של שקיעה בצילום ובאיור. יחד, שתי ההשראות המרכזיות שולבו לקולקציה מהודקת ומיוחדת.

בקולקציה תמצאו שמלות ערב מבדי שיפון פרחוניים עם מותן מודגשת, שמלות מטאליות נוצצות מהודקות, שמלות קטיפה עם הדפס פרחוני נוצץ וכתפיים מודגשות, אוברלים נשפכים לצד מחויטים, לדבריה "בעלי מחשוף אלגנטי וסקסי במידה הנכונה", חולצות רומנטיות עם שרוולים תפוחים, חליפות מכנסיים וחליפות חצאיות מבדים מבריקים ופריטים רבים נוספים.

הוויזואליה של השקיעה מכתיבה את הצבעוניות – ברונזה מנצנצת, גווני חמרה, קאמל ושמנת. בה בעת, תרבות הדיסקו והתקופה באה לידי ביטוי בגזרות בעלות הרגל הרחבה והמותן הצמודה הנפוצות בקולקציה.

החורף נשמע עליז מאי פעם.

"המותג מכניס מעט אביביות אל תוך קולקציית הסתיו-חורף", מספרת מוסייב, "עם הדפסים פרחוניים רומנטיים המאפיינים את רוח המותג, אך הפעם עם טוויסט של צבעוניות חמה וחורפית יותר. בנוסף, התחרות המשולבות בקולקציה בצורה עדינה בפריטים רבים תורמות אף הן ליצירת מראה נשי, בוהמייני ורומנטי".

תגובות

להשאיר תגובה