מרתף היין של מסעדת 'קלארו' שבמתחם שרונה, שימש תפאורה מושלמת להשקת קולקציית סתיו-חורף 2015-16 של רשת FACTORY 54 . הקולקציה מורכבת מ- 3 סיפורים מרכזיים, קז'ואל צעיר, day to night  ולבוש ערב פורמלי, בכל אחד מהסיפורים הוצגו המגמות והפריטים הבולטים בשילוב פרשנות הרשת לסיפור שהביאו המעצבים. רונית מטיאס מסכמת. 

נשים – Natural Traveler – Casual

פרטי קז'ואל בהשפעת סוף שנות ה-60 תחילת ה-70, טרנד שתורגם ממסלולי התצוגות בעולם לאופנה יומיומית.

חצאיות בגזרת A ממשיכות מהקיץ לחורף, שמלות מיני נשיות כפי שהוצגו ב'רד ולנטינו',  ב"מאדר" כיכבו ג'ינסים בגוונים בהירים ושטיפות עדינות למראה רומנטי, וג'ינס בגזרת פלייר מעודנת. ב"זואי קרסן" הוצגו חולצות טי מבדים דקים, ב-CARVEN סווטשירטים וטופים מוקפדים הנלבשים  עם כובעים רחבי שוליים מבית 'אמפוריו ארמני' ותיקי כתף עם רצועה ארוכה של 'טורי ברץ'. ב'רד ולנטינו' ו'מארק ג'ייקובס' הוצג מראה עדכני ובלתי מתאמץ בהשראת ה-IT Girls  . הקולקציה נותנת מענה לשעות הבוקר ולמסיבות בלילה.

Day to Night

קצב החיים המודרני של האישה הקרייריסטית שממשיכה מהמשרד לבילויים, מביא את הטרנד המינימליסטי, טרנד בולט העונה, המשתלב עם מראה השכבות החורפי. בקולקציה הושם דגש על פריטים קלאסיים ואיכותיים כמו מעילי קשמיר, מעילי טרנץ' של 'רד ולנטינו', חולצות טי של 'אלכסנדר וואנג', שמלות רומנטיות של 'איזבל מארה', סוודרים של 'אמפוריו ארמני' ושל 'מיסוני', טופים בגזרת גולף וחצאיות של 'ג'וזף' המצוותים לנעליים שטוחות, מגפונים  או  נעלי עקב קלאסיות. הקולקציה בצבעוניות מונוכרומטית שנעה בין אפור לצבעי אדמה וגוונים ניטרליים.

Evening

במחלקת הערב השחור הקלאסי ממשיך להוביל אצל המעצבים, לצד צבעי ניוד, אדום, בורגנדי ולבן. בקולקציה  שמלות קוקטייל וערב בגזרה קלאסית עם שילובי טקסטורות, משחקי שקיפויות ונפחים. בין הבולטות, שמלות קוקטייל רומנטיות של 'רד ולנטינו', שמלות מקסי של 'מיסוני', שמלות וחצאיות באורך מידי כמו שראינו אצל "אמפוריו ארמני" הנלבשת עם טופ דק ושרשרת דומיננטית. לחובבות המכנסיים מוצע אוברול סטרפלס בגזרה ישרה של "ג'וזף". אצל 'אלכסנדר וואנג', שפלטת הצבעים שלו מזוהה עם שחור, אפור ולבן, ראינו פריטי מפתח בכחול רויאל ואדום- כתום, ביניהם שמלות ערב מבד סריג.

במחלקת האקססוריז מככבים תיקי קלאץ' ומעטפה של טורי ברץ", מארק ביי מארק גייקובס ואמפוריו ארמני וקולקציית נעלי ערב קלאסיות במגוון צבעים, חומרים וגבהים.

פקטורי גברים

 

הגברים של פקטורי 54

Casual

מראה השכבות ממשיך לככב וצובר תאוצה עם ג'קט כפול שנראה אצל מעצבים רבים, ג'קט דק הנלבש עם מעיל עבה, סריגים דקים וקלילים הנלבשים מתחת לג'קטים בטוטאל לוק מונוכרומטי. הג'ינס מקבל פרשנות נוחה, חולצות פולו מכופתרות, וחולצות עם דיטיילס. העונה מככבים הרוכסנים בג'קטים קלילים, ווסטים וטרנינגים, כפי שנראו ב'דסקוורד' וב'אמפוריו ארמני', משולבים עם רוכסנים בולטים למראה אדג'י וקולי. הטרנינגים הספורטיביים חודרים למלתחה היומיומית בגזרות שיושבות על הגוף, מבדים נעימים כפי שנראו אצל  'הוגו בוס', 'מייקל קורס', 'אמפוריו ארמני', 'ארמני קולציונה' ו-'אדידס Y3'. לצד הטרנינגים מככות נעלי הסניקרס כשעונה מתווספת הגרסה הגבוהה כפי שהוצגו ב'מארק ג'ייקובס' ו'הוגו בוס'.

לפלטת הצבעים הקבועה בקולקציית הגברים, מתווסף בורגונדי בביגוד ובאקססוריז, כפי שראינו אצל 'הוגו בוס', 'פול סמית' ו'ולנטינו'.

Day to Night

מגמה בולטת היא שילוב טקסטורות, חידושים בבלייזרים ובמכנסיים המחויטים של 'ג'ורג'יו ארמני' שהופכים את החליפות לקלילות יותר, שילובי עורות וטקסטורות. ב'פול סמית לונדון'-הקו המחויט של המותג, חליפות וחולצות מכופתרות עם קריצה אומנותית בדיטיילס על חולצות מכופתרות ועניבות. בין המאסטים, מגפוני זמש בקשת צבעים. בית האופנה 'ולנטינו' בחר בטרנד הגיאומטרי עם דגש על המעיל הצבעוני והדומיננטי של המותג, המתכתב עם טרנד המעילים הדומיננטיים שכיכבו על מסלולי התצוגות, חולצות פולו צבעוניות ונגיעות צבעוניות בתפרי מכנסיים מחויטים.

Evening

בלבוש הערב הפורמלי היצע רחב של חליפות בעקבות פתיחת פינות רשמיות של הוגו בוס, ומותגים חדשים כמו 'ארמני קולקציונה' ו'פול סמית לונדון'. העונה תושק מחלקת חליפות MADE TO MEASURE  בחנות בארנה, בה יהיה ניתן להרכיב חליפה בתפירה מותאמת אישית שתיוצר באיטליה.

בחליפות הרשמיות והטוקסידו בולטים פריטים קלאסיים כשהעונה נעשה שינוי בדיטיילס כמו ניטים בחולצה לבנה מכופתרת של הוגו בוס ודש מבריק בטוקסידו שחור קלאסי.

מגמה בולטת בחליפות הגברים היא צבעוניות חדשה של אפור וכחול על גוניהם, מגמה שהחלה בחליפות המחויטות, וגלשה לבגדי הקז'ואל, כפי שהציגו 'פול סמית' ו'זניה', בשילוב חולצות לבנות קלאסיות. העונה קולקציות החליפות פונה גם לצעירים עם בלייזרים בגזרת 'סלים פיט' ומכנסיים מחויטים בגזרת סקיני. לחליפות המחויטות מצוותות נעלי סניקרס- פריט מפתח במלתחה הגברית.

פקטורי  נשים

 

סניפי רשת פקטורי 54: קניון רמת אביב – איינשטיין 40 , תל אביב; קניון ארנה – השונית 2, הרצליה; נמל תל אביב –  האנגר 9, תל אביב; נתניה – מתחם פולג ` באר שבע – מתחם ONE PLAZA; אילת – ליד טיילת נפטון.

 

תגובות

להשאיר תגובה